Heavy 3 [Ass.]

Njah, ik vind ze veel op de messier potjes lijken en heb 3 messiers dus vind het niet noodzakelijk. Haal denk ik liever 3 potjes in Duitsland voor dat geld.........

Ik ook maar die is wat duurder he!

ik vin het mooie potjes ze stonden op me lijstje maar ik wil niet teveel meer uitgeven dus heb ze weg gehaald heb al erg veel potjes dus!

Tsja oke maar ik bedoel hiermee te zeggen dat ik ik ze alleen op elkaar vind lijken. Ik haal voor het geld liever 3 potjes in Duitsland

Zelfs in Duitsland wordt het moeilijk om voor dat geld dezelfde kwaliteit te vinden. Ik koop ze voor 13,50, dat is dus slechts 4,50 p/stuk.

De Heartbreaker is idd leuk, heb hem hier nog staan :) Wel steeds dezelfde effecten en kleine boeketjes.
Wilde alleen aangeven dat de Heavy 3 eingelijk een duits prijsniveau heeft maar van betere kwaliteit is... Ik heb ze allemaal gezien (de duitse cakes en Heavy3).

ik had hier drie van in mijn collectie, en per 'soort' doorgelont, wat een geweld!
de hele straat stond te kijken, haha heerlijk!

toppers voor dat geld, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

aanrader om per drie door te lonten, een gegarandeerd spektakel!

Inderdaad Vinnie! Erg mooie kleuren ook! Prachtpotten zijn het, ook voor mensen die wat minder te besteden hebben. Ik had 4 setjes gekocht en heb er absoluut geen spijt van! Volgend jaar meer!:cool:

Heb me super vermaakt met deze toppers! Ik had ze alle drie doorgelont en wat een gewel! Echt super! Was net het tempo van een proffesioneel blok, leuke effecten erbij en nog een finale die bij alle drie te gelijk ging! Was echt super goed gelukt. Mocht het budget me bijstaan dan komt de Heavy 3 dit jaar gewoon 3 keer in me collectie!

Geweldige potjes inderdaad! Harde burstknallen, mooie boeketten, prachtige kleuren, en dat uit zulke kleine dingen! Top!

Wat een geweldige mooie potten zijn dit, echt helemaal perfect.
Hij schiet lekker snel,de effecten zijn erg goed en het kost ook nog eens niets.

Volgend jaar komen hier zeker 10 pakketjes van.

Ik ben helemaal gek van deze dingen, want wat zijn deze goed zeg!!! Had dit jaar 5 pakken, en dat stond garand voor heeeel veel spectakel, gewoon heerlijke blokkies dit :D!
Ze schieten in erg goed tempo, ze hebben mooie heldere boeketten van goede grootte, knallen lekker laag boven de grond (soms kwamen de crackling effecten tot ongeveer 2m boven de grond:)!), bustknal is gewoon hard en de prijs is ook heerlijk te noemen. Kortom, prachtvuurwerk dit! Zelfs individueel zijn ze gewoon erg goed, alleen wat aan de korte kant, maar wat een geweld joh!:D.
Iedereen staat gegarandeerd te kijken als je er 2 of 3 tegelijk doet, was ook bij mij zo dit jaar...prachtig zoiets:).
Worden volgend jaar zeker meer dan 5 pakken, waarschijnlijk ook gewoon 10, heb er nou al zin in:D

Laatst bewerkt:
Ik heb ze ook gehad, kreeg ze als vervanger voor de monster Trio want die was op...... Overigens een prima pakketje en al helemaal leuk als vervanger van de monster trio. Was verbaasd over de potjes, dat die zo mooi konden zijn.......

Ik heb ze ook gehad, kreeg ze als vervanger voor de monster Trio want die was op...... Overigens een prima pakketje en al helemaal leuk als vervanger van de monster trio. Was verbaasd over de potjes, dat die zo mooi konden zijn.......

Ik neem aan dat je dan wel meer als 1 pakje kreeg ter vervanging? :rolleyes:

Ik heb ze wel meegemaakt (blijven toppers!), niet gekocht dit jaar, wilde daarvoor de Messier proberen. Achteraf gezien blijf ik toch volgend jaar weer bij de Heavy 3, heeft meer gewoon een goed tempo, mooie effecten en in verhouding zelfs goedkoper als de Messier-cakes.

Volgend jaar dus meerdere pakken van deze cakes, zoals op film te zien is, prima om met meerdere tegelijk te schieten, voor het geld hoe je het ook niet te laten nee. Hoop wel dat ze dit jaar op dezelfde prijs blijven, dit is hoog zat, lekker goedkoop. :rolleyes::D

Na al die positieve berichten over heavy 3 ben ik toch gaan twijfelen of ik voor de Stars over Paris zou gaan of voor de heavy 3 wat raden jullie mij aan?

Na al die positieve berichten over heavy 3 ben ik toch gaan twijfelen of ik voor de Stars over Paris zou gaan of voor de heavy 3 wat raden jullie mij aan?

Dat blijft altijd je eigen keuze, het ligt eraan wat je wilt hebben natuurlijk, want de Stars over Paris is en blijft een topcake. Je hebt daar iets minder tempo, maar wel weer W-shape erin en een eindsalvo, grotere boeketten en mooie blinker en kleuren. Het is dus puur afwegen voor wat jijzelf precies zoekt in een cake, voor de kosten zit je inderdaad gelijk.

Ik had deze vorig jaarwisseling ook tweemaal in mijn straat afgestoken. De eerste drie had ik los aangestoken voor de echte jaarwisseling. Daardoor kon ik er meer van genieten in de rust. Duidelijke effecten. Niet al te groot. Leuke knallen, effecten waren helaas wat snel weeg maar dat maakte niet uit door het snelle tempo was er na elke knal alweer een ander de lucht in.

Om twaalf uur was 3 maal Heavy 3 (3 batterijen dus) mijn opening. Drie lonten bij elkaar getapted en verlent met een andere lont zodat ik de tijd had om naar achteren te stappen. Eerst dacht ik dat de vonk niet oversloeg maar na een paar seconden kwam er een vlam tussen de cake's vandaan zodat ik zeker wist dat de lonten aan waren geslagen. Een heerlijke tempo, een bijna 60tal schoten met leuke afwisselende effecten. Genoten van dit vuurwerk voor deze prijs.

Zal aankomend jaar ook zeker meerdere keren in mijn collectie zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan