Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
lekker productinhoudelijk ipv de prijs, want deze potjes zijn het dubbel en dwars waard... vergelijk ze eens met de crazy magnolia van Lesli (royal class...) die potjes zijn 13 euro per stuk, en kruitinhoud is vrijwel gelijk volgens mij.
ik zal binnekort mijn projectje van de heavy 3 eens plaatsen, had er afgelopen jaar volgens mij een stuk of 24 tegelijk afgeschoten met andere cakes erdoorheen!
geweldige dingen, zitten zowiezo weer in mn collectie!
groet
@znpyro
Als ze gratis zijn, waarom niet...... doe me er ook maar 24!?
Nederlanders houden nu een maal van zeuren over de prijs van iets, en daar is gewoon niks mis mee. Waarom zouden mensen hier volgens jou niet critisch mogen zijn over de prijsstijgingen mbt. dit product?omdat andere merken ook groffe, schandalige winst marges hanteren?
Van 15 naar 20 euro is toch weer 5 euro erbij, 1/3e van de oude prijs. Ze zullen minimaal mee stijgen met de prijs van de nieuwe heavy 5, dus minimaal 18.50 worden, ook dat is al 20 procent erop.
Groeten,
150mm
Nou, aangezien de heavy 5 (31.75 / 5 =) 6.35 per potje kost, en de heavy 4 (25 / 4 =) 6.25 euro, lijkt me dat de heavy 3 zo'n 18.50 gaat kosten. Euro meer of minder zou kunnen, maar 25 euro vast en zeker niet.![]()
Mr. breaker zegt een paar posts boven je:
(Nieuwe) Prijs: 18,50
![]()
Ik vind ze nou wel een beetje duur worden ja, maar ik denk dat ze 20 euro nog wel waard zijn![]()
Bij Kuiper Koekange zijn ze 12,95! Dat zijn ze natuurlijk 100% waard!![]()