Heavy 3 [Ass.]

Haha, daar hoef je bij deze cakes eigenlijk niet op te letten. Ze zijn alle drie anders, maar toch niet zó denderend anders dat de ene mooier is dan de andere.

Ik stond echt even stil en dacht bij mezelf hoe kan dit nou uit zon kleine cake komen:P Toppertjes zijn het 3 mooie 16 shots cakes voor nog geen 20 eurie.Volgend jaar komen er zekere meerdere van hiero:D

Ik heb een setje in W-shape geschoten. Echt heel tof! Het is dat ik beter wist, anders zou je haast zeggen dat het een 500 grammer was. Prachtig, en dan voor dat geld. Het publiek was ook erg enthousiast.

Prima cakes, voor omgerekend 5€ per stuk.
Voor dit geld ga je echt geen betere vinden :)
Deze zijn perfect om een hele rij in 1 keer af te steken, en zo voor relatief weinig geld een enorm dik effect te creëren!

Hier een tweetal filmpjes. Bij de ene gaan er 3 tegelijk, bij de andere 2 en samen met Fire in the Night van skyline.

3 Tegelijk:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2 Tegelijk + fire in the night:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

@Maiko
19,95 lijkt mij nogal duur voor Heavy-3 :(
Daar kocht ik vorig een Heavy-4 voor ;)
Ligt aan de dealer denk ik dan...
Hopelijk dat ze dit jaar ook nog goedkoop zijn! Anders stap ik over naar Royal-Fireworks ;), die heeft ook wel aardige potjes die hier in de buurt komen! (voor ongeveer dezelfde prijs dan wel te spreken)
Aanrader!! :D

+ YouTube Video

en dan hier een meest recent filmpje .

weet iemand hoe zwaar deze cakes zijn ?
want als ik naar die burst knallen luister schat ik ze op 160 gram per potje .
is dat ook zo ?

oja voor ik het vergeet dit filmpje is niet van mijn

movie

en dan hier een meest recent filmpje .

weet iemand hoe zwaar deze cakes zijn ?
want als ik naar die burst knallen luister schat ik ze op 160 gram per potje .
is dat ook zo ?

oja voor ik het vergeet dit filmpje is niet van mijn

volgens mij is het rond de 100gram per pot. in ieder geval niet meer
de super 4 van dynasty heeft 160 gram per pot

ik ga met 11 van zulke potjes een w-shape project maken wordt egt mooi
want deze potjes gaan lekker snel.

had hier vorig jaar 2 pakjes van en vond ze echt geweldig goed voor dat geld. erg leuk voor van te voren. neem er dit jaar 3 pakjes van vind ze niet duur hier namenlijk maar 15euro:). laatst nog gezien op de demo van Mantel-tweewielers en heb ze toen ook gefilmd:
(weet alleen niet hoe de potten heten op volgorde)
+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Deze potjes komen niet meer in ons collectie... man man man we staken er 10 tegelijk af en vallen er maar liefst 3 omver!!

Back
Bovenaan