Heavy 3 [Ass.]

Deze potjes vielen me echt heel erg mee. Voor iedereen met een beperkt budget is dit echt ideaal spul. Best nog mooie effecten, voor zo'n lichte potjes. Vastzetten kan inderdaad geen kwaad omdat ze zo klein zijn. Al heb ik er drie afgeschoten gisteravond (los, want mijn klem was al kapot gereden door een auto) en er viel geen enkele om.

Geweldige potjes. In verhouding met de prijs zijn de bursts echt hard, en de effecten zijn erg netjes. Valt me vooral op dat de kleuren niet goed naar voren komen in de diverse filmpjes. Vond ze in het echt stukken mooier.

De instabiliteit klopt wel. De eerste pot die ik afstak kwam in zijn geheel los van de grond bij een aantal schoten. Daarna allemaal vastgezet tussen een aantal bakstenen. Kleine moeite, maar is een stuk veiliger. Had een klein projectje gemaakt met 3 potjes en 1 defender van full loaded. Lekkere chaos!

Ik heb deze potjes doorgelont in W-vorm.
Eerst de midelste alleen, met visco vertraagd over naar quickmatch zodat de 2 buitenste tegelijk gingen.
Filmpje volgt nog.

Dit jaar viel er bij ons een om! Dat leverde een behoorlijk gevaarlijke situatie op, maar alles ging goed gelukkig. Verder blijven het gewoon hele mooie potten voor een lage prijs. Dit jaar was de derde keer dat ze in de collectie zaten.

Heb deze zelf weer vorig jaar aangeschaft en was weer verbaasd wat er weer uit dat potje kwam. we haddan deze 4x aangeschaft en hadden deze ook gebruikt in de
1e show van 22:00 uur.
De beelden van de show van 22:00 komen er zo spoedig mogelijk op!

ik vind dit echt grappig spul.
maar voor de prijs is tegenwoordig mooier spul te krijgen, van cafferata.

de X46 van 9 euro is veel mooier. dit potje heeft het zelfde formaat( had ze beide dit jaar) De X46 in zijn eentje was 5 keer mooier dan de Heavy3 doorgelont.

Vergeet niet dat de heavy 3 potjes 16 shots hebben, die X46 maar 9. De effecten van die X46 zijn opzich best leuk, maar in mijn ogen niet goed uitgevoerd. Alleen de blinkers zijn goed.

Koop dan ook liever 1 set heavy 3.. maar dat is mijn mening :bye:

had deze potjes voor het eerst dit jaar ook de heavy 4 en heavy 5
allemaal doorgelont in een w-shape
vondt het zeer geslaagd snel mooi en best nog harde burst.

Ik twijfel tussen deze 3 potjes en de Wodka blue van Bonfireworks. Ik vind de wodka blue natuurlijk stukken mooier, maar hij is zo snel weer voorbij. Wat zouden jullie doen? Één mooie pot, of drie iets minder mooie potten?

Back
Bovenaan