Harry Loots [Baarle-Hertog]

En mocht je het allemaal nog een keer na willen lezen: de nieuwe Nieuwsbrief van Harry Loots staat in je mailbox. Als je daarop geabonneerd bent tenminste... :)

nieuwsbrief 14 oktober 2011

Vanaf morgen zijn er weer tal van herfstacties te verkrijgen bij Loots Vuurwerk. De acties zijn onderverdeeld in twee rubrieken en geldig van 15 oktober tot en met 30 oktober.

Promo: artikelen die vast in ons assortiment zitten en nu met extra korting worden verkocht.

Super extra herfstsieractie

ENKEL TIJDENS DE HERFSTVAKANTIES 15/10/2011 - 30-10-2011!

Ter gelegenheid van de herstvakanties hebben wij onze eigen super sier actie nog iets verzwaard! De prijs blijft uiteraard hetzelfde:

2 x 19sh Havana (€40): Super zware potten met 30mm tubes, 3 effecten, gigantische burstknallen en zeer grote boeketten, afsluitend met een 3 shots finale.
2 x 19sh Pyrostar (€36): Multi effectpotten met goed tempo, heldere uitwerkingen en 2 shots finale.
2 x 13sh Salon Roger (€32): EXTRA ZWARTE VULLING per tube, zeer mooie grote volle boeketten, toppers!
1 x Chry Crackling (€25): De mooiste waaier uit ons assortiment, 5 x 5 chrysanthium boeketten afsluitend met een knetterflits die de ganse straat verlicht.

Stuksprijs: €133
•VAN €133, NU! : 1 voor €100

1.jpg

Nitraatmat 500sh Pyrostar

EXTRA harde nitraatmat met felle flitsen.
+- 35 seconden!

aanrader!

NU EXTRA GOEDKOOP!
•VAN €22.50, NU! : 1 voor €19

1.jpg

Fluit knetter 250sh

Super harde flutibatterij met fluit, knetter en knallen!
Een ware topper onder de herriebatterijen!

NU EXTRA GOEDKOOP!
•VAN €16, NU! : 1 voor €13.5

1.jpg

Chinese Rol 30.000

Originele chinese 30.000 rollen met goed tempo en extra harde eindbom op het einde.

NU EXTRA GOEDKOOP!
•VAN €32, NU! : 1 voor €25

1.jpg

Spanish Cracker Salon Roger 50st

Vlinders van topkwaliteit met extra harde knal en goede drukverplaatsing nu tegen extra lage prijs te verkrijgen!
10 x 5stuks = 50 stuks in verpakking!
•VAN €40, NU! : 1 voor €30

1.jpg

Toffee 5 x 10stuks!

GIGAHERFSTTOPPER!

Deze vlinders worden vaak vergeten door hun kleine uiterlijk maar van knal komen ze dicht in de buurt van de hardste nitraten verkrijgbaar op de belgische markt!

Voor de prijs dat je deze nu kan kopen mag je ze gewoon niet laten liggen! 100% tevredenheidgarantie!
•VAN €35, NU! : 5 voor €25

1.jpg

Top Stars 7st

7 MAXIMAAL GEVULDE BOLPIJLEN VAN 75 GRAM!

Nu extra goedkoop!
•VAN €55, NU! : 1 voor €40

1.jpg

Outlet: artikelen die niet in ons assortiment maar speciaal zijn ingekocht voor tijdens de herfstvakantie. Deze worden aan DUMPINGPRIJZEN verkocht!

Big Spanish Cracker 5st

ENKEL VERKRIJGBAAR TIJDENS DE HERFSTVAKANTIES 15/10/2011 - 30-10-2011!

Het zwaarste budgetknalvuurwerk op de Belgische markt!
Kwaliteit verkrijgbaar nu tegen GIGAKORTING!

5 grote vlinders in een doosje!
•VAN €5, NU! : 1 voor €3.5
•VAN €25, NU! : 5 voor €15
•VAN €50, NU! : 10 voor €29

1.jpg

Nitrate Thunder 10st

10 harde nitraten in doosje!
•VAN €6, NU! : 1 voor €4
•VAN €18, NU! : 3 voor €10
•VAN €60, NU! : 10 voor €25

1.jpg

Black Pirat 100st

Deze strijkers knallen stukken harder dan de normale groene pirat en hebben nog een stoer uiterlijk ook! TOPPER!
•VAN €5, NU! : 1 voor €4
•VAN €15, NU! : 3 voor €10
•VAN €50, NU! : 10 voor €25

1.jpg

Super Vlinder 12st

12 grote vlinders in doosje!
•VAN €6, NU! : 1 voor €4
•VAN €18, NU! : 3 voor €10
•VAN €30, NU! : 5 voor €15

1.jpg

Beetje jmmr dat ik vorige week in belgie was. De aanbiedingen zijn wel lekker.
Wel veel allerhardste knalletd van belgie;-)
Greetz

Hoe zit dat met die Black Panther knallers? Nooit eerder voorbij zien komen. Gaan ze hard? :D (voordat de goegemeente 't gaat vragen kunnen we dat beter meteen duidelijk hebben, toch?)

Wie kan mij vertellen hoe de zink pijlen zijn die hier verkocht worden. Zijn deze te vergelijken met de nederlandse zink pijlen of zijn de pijlen van hier beter/mooier/groter "ëffect"

Harry loots verkoopt de zink 905.Deze is in Nederland niet verkrijgbaar omdat het maximale pts in een pijl 40 gram is. In Belgie is dat maximaal 75 gram.

De zink 905 is maximaal gevuld (75 gram) en naar mijn mening een echte aanrader

Voor meer informatie over de zink 905 klik hier

Zijn er ergens filmpjes te bewonderen van het assortiment cakes van Loots? Niet op zijn website in ieder geval

Ik ben gister bij Loots geweest, voor 500 euro vuurwerk gehaald. Ben netjes geholpen door een jongere jongen. Ik mocht zelf kiezen wat ik er gratis bij wilde hebben, sier of knal. Ik had gekozen voor sier en we kregen 1 keer de outblast er gratis bij. Dat vond ik een beetje weinig omdat we voor 500 euro inkochten, hij gaf als reden dat hij niet meer kon geven dat het import en export veel kost ofzo, dus kwam hij met het alternatief om wat extra knal te geven. Dus heb ik 40 gratis thunder crackers erbij gekregen. Ook had ik strijkers gekocht en heb ik geen strijkplankje erbij gekregen en de aansteeklonten was hij vergeten. Dt was wel een beetje jammer. Verder een hele leuke winkel!!!

Ik vond het persoonlijk weinig dat we maar 1 pot mee kregen, maar dat is dan mijn mening.

Je mag blij zijn dat je iets gekregen hebt! Hoorde vandaag van iemand die er geweest is dat hij niks heeft gekregen :bonk:

Bij de bunker of tabac-o-thiek krijg je altijd wel iets en dat vind ik/is gewoon leuk :)

Z05/Z04 DELUXE

Original fireworks zet nieuwe trend in haar collectie. Kleinere compactere sierpotten met grotere effecten. Toen de nieuwe serie van de Z05 binnenkwam stonden wij verbaasd te kijken. De potten waren zowat met de helft van grootte gekrompen, maar dit wil natuurlijk niks zeggen over de uitwerking, dus hebben we, zoals naar gewoonte bij Loots Vuurwerk, de volledige serie getest. De serie bestaat uit de twaalf beste potten van de oude Z05 collectie (18 stuks) en de oude Z04 collectie (6 stuks. Van de 24 blijven dus de twaalf beste/mooiste over. Bij het schieten van deze cakes viel ons op de nieuwe kleine potten (links op de foto hieronder)
Bekijk bijlage 7892
de oude grote versie er van effect gewoon uitknalden, ze gaven grotere helderere boeketten, hardere burstknallen en stevigere 3 shots finales. Bovendien zijn de nieuwe cakes voorzien van twee lonten, een aansteeklont en een reservelont voor eventuele weigering.

Naast de betere prestaties die de potten leveren moet je nu ook nog eens €1.5 minder per stuk betalen! En vallen er op deze serie super leuke kortingen te scoren met de aanbiedingen.
Met al deze positieve ontwikkelingen denken wij dat we hier wel kunnen spreken van een nieuw 19shots TOPassortiment.

Z05/04 deluxe
foto

nieuw in ons assortiment 2011!

Een nieuwe trend in vuurwerkland: Kleinere batterijen, kleinere prijs, groter effect.

Uit de oude Z05 en oude Z04, een totaal van 24 potten werden de 12 mooiste geselecteerd.

Rechts ziet u de oude Z05, links de nieuwe Z05/Z04 deluxe. De nieuwe presteert zelfs beter dan de oude en kost maar €16 i.p.v. €17.50.

SUPER PRIJS/KWALITEIT TOPPER!

12 verschillende verkrijgbaar

1 voor €16
vaste aanbieding : 3 voor €42.5
vaste aanbieding : 6 voor €80
vaste aanbieding : 12 voor €150

NIEUWE 500 GRAMS CAKES 61 shots SALVO cakes!

Ze liggen vanaf nu bij Loots Vuurwerk in de winkels. De meest krachtige salvo-potten op de belgische markt. De XL experience, de Virtual Velocity & de Fast & Furious. Dez potten bevatten 500 gram kruit en schieten 7 keer een salvo van 7 schoten tegelijk en een finale salvo van 12 schoten tegelijk. In de lucht, super heldere boeketten en bruut geweld van de burstknallen. Dit zijn echt potten waarmee je de show in de straat steelt en het publiek spontaan begint te klappen. Elke pot bevat zo'n 7 verschillende effecten waaronder prachtige langdurige glitterings in verschillende kleuren, peony's in verschillende kleuren, willows, chry crackling.

Er zijn zo'n vier verschillende verkrijgbaar, waaronder 3 met Salvo's. LET OP: De Mega schiet niet in Salvo's maar shot per shot en is dus ideaal voor zij die graag hebben dat een cake wat langer duurt.

61 shots salvopot 500GRAM!
foto

Nieuw in ons assortiment 2011!
maximale vulling 500 GRAM KRUIT!

De pot schiet telkens in salvos van 7 schoten tegelijk welk zorgt voor een prachtige vuurwerksensatie van harde knallen en felgekleurde boeketten in de lucht, in de finale gaan er maar liefst 12 schoten tegelijk, een moment om kippenvel van te krijgen. DIKKE AANRADER

Voor zij die graag wat langer genieten, de mega schiet niet in salvo's maar shot per shot.

Zeer grote uitwerkingen en heldere kleuren!
4 verschillende verkrijgbaar

1 voor €42.5
vaste aanbieding : 2 voor €75

Mixed Emotions

Na de Tribal & Matrix is er nu ook de Mixed Emotions, een krachtige 30 shots pot welke zeer hoog gaat, grote boeketten geeft en afsluit met een 5 shots Finale. De pot schiet een prachtige variatie van effecten door elkaar welke uitstekend bij elkaar passen om af te sluiten met een super mooie finale.

Effect: Red tail to Red Peony & Silver Glittering, Green tail to green glittering, FINALE: silver tail to brocade crown.
De aanbieding 2 voor is ook moglelijk in combinatie met Tribal & Martrix.

Mixed emotions
foto

Nieuw in ons assortiment 2011!

Zeer krachtige multi-effect batterij van 30 schoten.

Zeer hoog en mooie grote heldere effecten met harde burstknallen en een stevige finala van 5 schoten tegelijk.

1 voor €30
vaste aanbieding : 2 voor €55

nieuwsbrief lootsvuurwerk.nl

Back
Bovenaan