Harry Loots [Baarle-Hertog]

ik ben benieuwd maar deze 500 grammers, misschien eentje meepikken komende maand als ik filmpjes kan vinden van te voren.
19 gram per tube. Ik ben benieuwd of ik dit ook echt terug kan zien in de uitwerking.
greetzz

Ze hebben bij Loots al een Horse Brand 100k met knoopsysteem, voor 75 euro. En ook een van Pyrostar voor dezelfde prijs... Iemand meer info over de nieuwe, van 80 euro?

alleen een foto, hij bestaat volgensmij uit 1 geheel.
(althans, zo ziet het er uit op de foto)

Hij ziet er wel goed uit.

1.jpg

Iemand ervaring met de Golden dragon box?
4 500 grams potten voor 150 euro!
Lijkt mij een hele mooie box maar hoor graag wat jullie ervan vinden.

Op pagina 43 bovenaan vind je enkele filmjes van deze potten. Heb deze box ook zelf aangeschaft. Ziet er zeer indrukwekkend uit. Prijs bij Loots is trouwens 142.50 . Volgens mij wordt dit de topper van de avond bij ons. Als je het budget hebt moet je hem voor dat geld zeker niet laten liggen.

Op pagina 43 bovenaan vind je enkele filmjes van deze potten. Heb deze box ook zelf aangeschaft. Ziet er zeer indrukwekkend uit. Prijs bij Loots is trouwens 142.50 . Volgens mij wordt dit de topper van de avond bij ons. Als je het budget hebt moet je hem voor dat geld zeker niet laten liggen.

Okee thanx,
Hoe groot zijn de potten?

Gisteren weer is Loots bezocht, we werden prima geholpen met goed advies en kregen zelfs nog een blikje drinken voor de terug weg:p Hele leuke winkel!

HERFSTACTIES!
Vanaf morgen zijn er weer leuke herstacties bij Loots Vuurwerk. Deze zijn geldig van 15 oktober tot en met 30 oktober 2011.
Ze zijn onderverdeeld in 2 categorien op de website PROMO & OUTLET!
Onder de rubriek PROMO vind je vaste artikelen uit ons assortiment aan sterk verlaagde prijzen!
Onder de rubriek OUTLET vind je artikelen die we hebben speciaal ingekocht, maar normaal niet in ons assortiment zitten. Deze zullen aan dumpingprijzen verkocht worden.

De herfstaanbiedingen worden vrijdag 15 oktober in de namiddag bekend gemaakt!

bron: http://www.lootsvuurwerk.nl/

Leuk nieuws voor diegene met minder geld maar die toch veel willen kopen.
Nu baal ik er wel van dat ik niet meer naar Belgie ga.
Have fun

hahaha idd goed opgemerkt :p maar op de site staat dat ze vanaf morgen weer leuke actie's hebben, dus ik denk dat ze een typfoutje hebben gemaakt en het zaterdag de 15de moest zijn.:bye:

Ik denk toch echt vanmiddag, de 14e dus, want de acties zijn vanaf morgenochtend geldig. Dan zou het logisch zijn als ze deze vandaag aankondigen. We zullen zien, ik weet niet tot hoe laat de namiddag in België duurt... :wink:

Ik denk toch echt vanmiddag, de 14e dus, want de acties zijn vanaf morgenochtend geldig. Dan zou het logisch zijn als ze deze vandaag aankondigen. We zullen zien, ik weet niet tot hoe laat de namiddag in België duurt... :wink:

Ik weet ook niet hoelang die namiddag vandaag in baarle duurt. Zowel Loots als Zena hebben nog geen acties online gegooid.

Promo's vind ik niet de moeite waard om de reis te maken, alleen de toffee's hebben een leuke korting in mijn ogen.

Ben benieuwd naar de outlet.

Iemand films van die Havana Potten ?
Die zijn namelijk officieel van Wolff Vuurwerk

1.jpg

Links & Rechts onder

Back
Bovenaan