thunder95
VWC lid
100k in een geheel?
Ze hebben bij Loots al een Horse Brand 100k met knoopsysteem, voor 75 euro. En ook een van Pyrostar voor dezelfde prijs... Iemand meer info over de nieuwe, van 80 euro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
100k in een geheel?
Ze hebben bij Loots al een Horse Brand 100k met knoopsysteem, voor 75 euro. En ook een van Pyrostar voor dezelfde prijs... Iemand meer info over de nieuwe, van 80 euro?
Hij ziet er wel goed uit.
Ja maar 80 euro.
Leuk hoor maar voor die prijs, laat ik hem staan.
Op pagina 43 bovenaan vind je enkele filmjes van deze potten. Heb deze box ook zelf aangeschaft. Ziet er zeer indrukwekkend uit. Prijs bij Loots is trouwens 142.50 . Volgens mij wordt dit de topper van de avond bij ons. Als je het budget hebt moet je hem voor dat geld zeker niet laten liggen.
Okee thanx,
Hoe groot zijn de potten?
De herfstaanbiedingen worden vrijdag 15 oktober in de namiddag bekend gemaakt!
Vrijdag 15 oktober? Volgend jaar ofzo?![]()
hahaha idd goed opgemerktmaar op de site staat dat ze vanaf morgen weer leuke actie's hebben, dus ik denk dat ze een typfoutje hebben gemaakt en het zaterdag de 15de moest zijn.
![]()
Ik denk toch echt vanmiddag, de 14e dus, want de acties zijn vanaf morgenochtend geldig. Dan zou het logisch zijn als ze deze vandaag aankondigen. We zullen zien, ik weet niet tot hoe laat de namiddag in België duurt...![]()