Harry Loots [Baarle-Hertog]

Blijft Loots nog Belgisch of gaan ze gewoon Nederlandse producten verkopen?
Er komen steeds meer Nederlandse producten in zijn winkel.
Op zich een leuke prijs voor deze cake, maar ik denk niet dat een Nederlander naar België rijdt om hetzelfde product als de buurman te gaan kopen.
Wanneer komen de Sniper, Temple of Stone en andere producten? ...

Ik vind het alleen maar gunstig hoor, je kan dan belgische en nederlandse cake's combineren voor een super scherpe prijs. Ik snap het probleem niet?

Tenzij je het erg vind dat je ergens goedkoop een product kan halen dan snap ik je wel.

Het leuke vind ik dat ze enkel de topproducten daarvan uitkiezen en dan aanbieden aan een lage prijs. Heb je toch meer garantie dat je met goed stukje vuurwerk buiten loopt dan bij de nederlandse winkelier. Bij andere winkels in Baarle vindt je ook NL producten maar dan vind ik de keuze van loots toch beter.

Ik vind het alleen maar gunstig hoor, je kan dan belgische en nederlandse cake's combineren voor een super scherpe prijs. Ik snap het probleem niet?

Tenzij je het erg vind dat je ergens goedkoop een product kan halen dan snap ik je wel.

Erg bijdehand!
Alsof me het wat uitmaakt als die cake 29 euro kost.
Het gaat er mij meer om, dat Loots hopelijk niet in een Nederlandse winkel begint te veranderen. Waarom zou ik naar Loots gaan, als ik die producten ook in Nederland kan scoren met een nog lagere prijs?
Ik ga toch naar België om unieke cakes te scoren die niet in Nederland mogen of niet dan? Ik ga niet naar België om cakes te halen die de buurman ook kan kopen. Daar gaat het principe om, het gaat altijd over die 'buurman' 'mooier vuurwerk dan de buurman' nou niet als je Nederlandse producten verkoopt.

Ik hoop dan ook dat Loots een mix aan 500 grammers gaat verkopen afkomstig van Belgische importeurs, die ook iets doen met de nieuwe wetgeving.

Erg bijdehand!
Alsof me het wat uitmaakt als die cake 29 euro kost.
Het gaat er mij meer om, dat Loots hopelijk niet in een Nederlandse winkel begint te veranderen. Waarom zou ik naar Loots gaan, als ik die producten ook in Nederland kan scoren met een nog lagere prijs?
Ik ga toch naar België om unieke cakes te scoren die niet in Nederland mogen of niet dan? Ik ga niet naar België om cakes te halen die de buurman ook kan kopen. Daar gaat het principe om, het gaat altijd over die 'buurman' 'mooier vuurwerk dan de buurman' nou niet als je Nederlandse producten verkoopt.

Ik hoop dan ook dat Loots een mix aan 500 grammers gaat verkopen afkomstig van Belgische importeurs, die ook iets doen met de nieuwe wetgeving.

Wat is het probleem, Loots verkoopt een x aantal Nederlandse producten.
Maar er is ook nog zat spul wat uit Belgie komt te koop.

Ik zie het als een voordeel.
Hopelijk komt de silver salute of beter de no mercy in het arsortiment van Loots.
Kan ik die cakes kopen het jaar door en gebruiken voor mijn doorlont projecten.
Hoef ik niet te ijsberen tot 29 december.

Laatst bewerkt:
Het verschil zit em denk ik in het feit dat je daar het hele jaar door kunt kopen.
En dat vind ik wel gunstig. Wat boven al is gezegd: je kunt dan in alle rust sommige projecten die je wilt doorlonten.
Ik zie het probleem nog niet, zolang ze ook maar de unieke belgische cakes houden.
De 19 shots etc. Want die zijn wel aantrekkelijk.
Ik geef denjo wel een punt als blijkt dat ze compleet nederlands gaan verkopen, maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren als ik eerlijk ben.
greetzz

Ik vind die reactie helemaal niet met een kort lontje hoor :D
Hij zegt gewoon wat ie denk, en dat moet kunnen hoor.

Daarbij heeft hij wel een punt op zich....het moet niet zo zijn dat alle 500 grammer straks in Belgie te krijgen zijn en dat daar geen belgische 500 grammers zijn. Toch denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen, maar dat dit gewoon een aanloopperiode is...

We zullen zien :D

Vind het wel allemaal beetje opgeblazen hoor. Er staat slechts 1 Nederlands product in het hele assortiment op de website, die gold dragon box, de panter zou dan de tweede zijn, en dan moet ik zeggen dat ik de keuze voor die 2 producten toch erg goed vindt vanwege het prijskaartje. Het zijn twee gewilde cakes in Nederland en de prijs bij Loots ligt toch zo'n 30% goedkoper. Daar moet je bij veel winkels in Nederland al voor €500 of €1000 bij afnemen om zo'n korting te krijgen.

@ Denjo,

Om het nog een keer te zeggen: Ik snap het probleem niet! Aangezien alle belgische cake's nog in het assortiment zitten, en er een paar nederlandse producten bijkomen, word het niet gelijk een nederlandse vuurwerk zaak? Zie het als een bijzaak dat ie dit soort producten ook nog verkoopt. Ik vind het alleen maar gunstig als de prijzen goed zijn. Je kan daar vast ook een korting scoren, net zoals in Nederland. Moetje alleen goed onderhandelen.

Ik vind het niet echt bijdehand trouwens, vond het vreemd dat je er tegenop zag dat loots een paar goede nederlandse toppers erbij neemt die ook nog eens goed geprijst zijn.

Loots is al uniek, omdat deze winkel gewoon weet wat zaken doen is. Hun hebben van alles wat in de zaak, en je kan inprencipe je gehele collectie daar komen. 99% is daar nu nog belgisch assortiment, en dat zal heus niet opeens naar 10% gaan. Niet zo druk maken.

Denk niet dat hij zich druk maakt hoor.

Ik kan hem aan 1 kant wel begrijpen. Ik vind het persoonlijk leuker/mooier als loots met producten komt die van ''belgisch'' komaf zijn of totaal onbekend zijn geselecteerd en niet uit nederland komen. Je gaat immers naar Belgie om iets te halen dat in nederland niet te verkrijgen is. Althans dat vind ik. Een toegevoegde waarde in een bepaald product bv net iets harder/meer kruit etc

We moeten trowens niet alleen vanuit het Hollandsche perspectief kijken. Harry Loots is en Belg die zijn winkel in Belgie heeft staan, die aan het eind van het jaar ook rijen voor de kassa heeft staan met Belgen die helemaal niet bekend zijn met Nederlands vuurwerk.

Ik zat net te denken.
Hetzelfde geld ook een beetje voor Orginal.
Aangezien zij ook een aantal cakes in hun arsortiment hebben, die eerder ook in Nederland te verkrijgen waren.

Maar ontopic maar weerrr.:wink:

Denk niet dat hij zich druk maakt hoor.

Ik kan hem aan 1 kant wel begrijpen. Ik vind het persoonlijk leuker/mooier als loots met producten komt die van ''belgisch'' komaf zijn of totaal onbekend zijn geselecteerd en niet uit nederland komen. Je gaat immers naar Belgie om iets te halen dat in nederland niet te verkrijgen is. Althans dat vind ik. Een toegevoegde waarde in een bepaald product bv net iets harder/meer kruit etc

Jij begrijpt het!
Hier is de waarheid geschreven!
Maar, ik laat het bij wat het is.
Discussie kan ik nog wel langer aangaan, maar daar schiet niemand wat mee op.

Nou volgens mij zijn de Nederlandse cake's al heel wat jaartjes zwaarder als die van onze zuiderburen.
De 500 gr staat nog in de kinderschoenen in Belgie vind het alleen maar klasse van Loots dat ie zulke mooie potten in z'n assortiment opneemt.

Prijsverlaging widow maker naar €1.50/doosje

Widowmaker

12 stuks per doosje

Prijs per doosje:
•Normaal €2, NU! : 1 voor €1.5
•Normaal €20, NU! : 11 voor €15

---------------------------------------------

Nieuwe sierpotten:
Golden Sky

Nieuw in ons assortiment 2011!

vervanger van de weco carat!
Gouden mine + gouden treurwilboeketten in een goed tempo.

De hele lucht met goud gevuld!

•1 voor €16

--------------------------------------------

Space Fighters 25sh

Batterij met maar liefst 477 gram kruit!
28% meer kruit per tube dan in Nederland!
5 verschillende effecten, zeer mooie uitwerkingen!
SUPER PRIJS/KWALITEIT!

actie 2 voor €60 is ook mogelijk in combinatie met Blinking World!
•1 voor €32.5
•vaste aanbieding : 2 voor €60

------------------------------------------------

Blinking World 25sh

Batterij met maar liefst 477 gram kruit!
28% meer kruit per tube dan in Nederland!
5 verschillende effecten, zeer mooie uitwerkingen!
SUPER PRIJS/KWALITEIT!

actie 2 voor €60 is ook mogelijk in combinatie met Space Fighter!
•1 voor €32.5
•vaste aanbieding : 2 voor €60

Panter 25sh

ZEER GROTE BATTERIJ MET 30MM TUBES EN 360GR KRUIT!
De pot schiet telkens in salvo's van 2 en 3 schoten.
Effect: grote gouden palm opgevuld met rode en groene blinkers en finale met gouden palm en time rain!

één woord: GEWELDIG!

aanrader!
•1 voor €29
•vaste aanbieding : 2 voor €50

Vanaf nu verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk de enige echte!

100.000 horsebrand

Ze zijn er weer de enige echte ouderwetse 100.000 horsebrand rollen. Deze rollen hebben een opbouwend tempo, beginnen iets rustiger en sluiten af met een finale van bruut geweld en een dikke eindbom.

BG: 13KG!
•1 voor €80

Loots heeft wel een klein foutje gemaakt. Panter heeft 24 shots in plaats van 25. Gelukkig maakt de prijs het weer goed, 2 voor 50 euro :D

Back
Bovenaan