Harry Loots [Baarle-Hertog]

Salvo cakes 500 gram:o, wel prijzig maar ben zeer benieuwd!!
iemand die meer weet over de effecten ofzo?

Ik denk dat je moet denken in de richting van bijv. de Outblast van Hardix . De effecten zijn "Elke pot bevat zo'n 7 verschillende effecten waaronder prachtige langdurige glitterings in verschillende kleuren, peony's in verschillende kleuren, willows, chry crackling."

Prijzig valt wel mee hoor. Zijn gewoon nette prijzen, vooral wanneer je er meer haalt.

Okee, original/zena heeft wel erg sterke prijzen, waardoor je dit als prijzig gaat ervaren.

Nieuwsbrief Loots 27/10/2011

Ter ere van het 11 jarig bestaan van onze winkel hebben wij van één van onze groothandels een tijdelijke prijsverlaging cadeau gekregen op de Supero, welgekend als de hardste vlinder op de Belgische markt. Deze korting geven wij op onze beurt graag door aan onze klanten. Dus slaag nu je slag, het is NU OF NOOIT! De hardste knallers verkrijgbaar op de Belgische markt zijn nog nooit zo goedkoop geweest!

SUPERO 5 x 10st

SUPER PROMO ter ere van 11 jaar Loots Vuurwerk en ALLEEN DIT WEEKEND 28/10/2011 t.e.m. 30/10/2011!

Dankzij een tijdelijke prijsverlaging van de groothandel kunnen wij u de hardste vlinders verkrijgbaar op de Belgische markt aanbieden aan een super lage prijs!

Deze aanbieding komt niet meer terug!
GRIJP NU JE KANS! HET IS NU OF NOOIT!

SUPER DIKKE DREUK MET LEKKER VEEL DRUKVERPLAATSING!
Van €45, NU! : 5 voor €30

1.jpg

Hij bedoelt vast vanwege een concurrent die hetzelfde product zo laag aanbiedt, bieden wij dit zelfde product even goedkoop aan:wink:
Tijdelijke prijsverlaging van onze groothandel haha.

Was aardig druk net bij Loots. Ook nog geluk gehad dat er een vrouw binnen kwam om te vertellen dat de politie stond te controleren, dus zijn we omgereden. Verder goed assortiment en leuke actie's, alleen vond ik de vrouw nogal wat kortaf.

nieuwsbrief loots

DE HELE MAAND NOVEMBER!! LOOTS PAKT UIT!

NITRAATMAT 500SH VOOR IETS MEER DAN DE PRIJS VAN EEN 10.000 ROL, NU €15!

Eén van de harsdste en beste nitraatmatten op de Belgische markt, De 500 shots nitraatmat van Pyrostar. Felle flitsen, loeiharde knallen en een mooi tempo, niet te snel en niet te traag. Een echte topper dus. Deze mat kost normaal €22.50 maar wegens het 11 jarig bestaan van onze winkel zullen wij deze de hele maand november aanbieden aan slecht €15. Slaag u slag en laat deze EXTREME MAT niet liggen. NERGENS ANDERS VINDT U ZO'N HARDE MAT VOOR ZO'N LAAG PRIJSKAARTJE!

1.jpg

Wat ik nu wel jammer vind is dat loots niet zelf met acties komt... Deze en die van de supero zijn er namelijk ook gewoon bij pyroshop.

Vanwege het 11 jarige bestaan hahaha...:D

Hun willen natuurlijk dezelfde acties doen als de concurrenten, ook al vangen ze daardoor minder winst. Als ze dat niet zouden doen, zouden de grotere winkels zoals zena en pyroshop over harry heen lopen.

Merk het elke x weer als pyroshop een actie doet.

Dat snap ik, maar zouden ze geen actie kunnen doen op producten die loots alleen heeft? Zoals de Salon Roger knallers, potten en matten? Of het bonbrige spul? Tristar, dat hebben zena en pyroshop ook niet!
Wat ik wil zeggen is, zorg dat er acties zijn op de producten waarvoor men naar loots gaat! Dus op de producten die Zena en Pyroshop niet hebben. Als daar dan ook nog wat unieke producten bij zitten, gaat het helemaal goed komen!

Vind ik ook hoor, snap inderdaad niet waarom dit niet gebeurd.

Nu onderscheid harry zich niet, maar zorgt ie dat ze op 1 level met elkaar zitten.

Op de website staan wel wat aanbiedingen op salon roger & tristar producten bij de herfstacties en een pakket potten met verschillende merken in. Maarja herfstacties lopen morgen allemaal af :s

Inderdaad, er zijn genoeg acties, maar worden niet gehighlight omdat deze gewoon niet interessant zijn voor jochies van rond een jaar of 16 die alleen maar knal willen.

Is dat een grapje of serieusXD, en als 't serieus of mag ik vragen hoe je daaraan komt? Gewoon nieuwsgierigheid:angel: .

Een paar jaar geleden is er een nieuwsbericht geweest, dat de Nederland niet meer actief op vuurwerk controleerd.
Dus shoppen denk je dan en halen dat vuurwerk..
Maar....
De politie kan ook zeggen dat ze een controle gaan doen.
Dat zal bijvoorbeeld in de herfstvakantie kunnen.
Kijk maar eens wat voor knalacties Loots, de Pyroshop en beide Zena vestigingen hebben.

Het kan dus zijn dat je 5 november (ik noem maar een dag) naar Baarle gaat er een politie controle is.

Hoe kan je voorkomen dat je gepakt wordt?
Val niet op, ga met je vader en niet met 3 jonge gasten met een Golf bijvoorbeeld.
Vraag in de winkels of ze gehoord hebben dat er controles zijn.
Zij horen dat wel.

En verder succes.

O ja ik raad je het niet aan om naar Baarle te gaan.

Een paar jaar geleden is er een nieuwsbericht geweest, dat de Nederland niet meer actief op vuurwerk controleerd.
Dus shoppen denk je dan en halen dat vuurwerk..
Maar....
De politie kan ook zeggen dat ze een controle gaan doen.
Dat zal bijvoorbeeld in de herfstvakantie kunnen.
Kijk maar eens wat voor knalacties Loots, de Pyroshop en beide Zena vestigingen hebben.

Het kan dus zijn dat je 5 november (ik noem maar een dag) naar Baarle gaat er een politie controle is.

Hoe kan je voorkomen dat je gepakt wordt?
Val niet op, ga met je vader en niet met 3 jonge gasten met een Golf bijvoorbeeld.
Vraag in de winkels of ze gehoord hebben dat er controles zijn.
Zij horen dat wel.

En verder succes.

O ja ik raad je het niet aan om naar Baarle te gaan.

Bedankt, dan ga ik maar weer naar Alpeco en Edruco dit jaar ;), en ik ga niet met 3 jonges van 18 in een golf hoor:P ga gewoon met me pa in een Toyota:D.

Waarom raad je hem dit aan als ik vragen mag?
Het assortiment en de diversiteit is vele malen beter in Baarle.

Voor de genen die meekijken.
Als u begrijpt wat ik bedoel.

@actajon deze opmerking was niet serieus naar jou bedoelt.
Met andere woorden laat die winkels waar je nu naar toe wilt gaan lekker links liggen en ga naar Baarle.

Hele maand november Pyrostar CT500 voor 15 euro per stuk.

Ohjee mag niet vragen om kartonprijzen natuurlijk. Suffe regel is dat!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan