davidh
VWC Meteoroloog
Voor het reguliere stookwerk is dat een prima alternatief. Al blijft de echte Corsair toch kwalitatief op grote afstand van vrijwel iedere andere strijker (inclusief de Match crackers van Original).
Maar de prijsontwikkeling van deze Corsair in België is echt bizar. Volgens mij wordt hier eerder gemanipuleerd dan geïndexeerd. Dat ligt niet aan Harry Loots, want de prijzen vertonen bij alle aanbieders een vreemde curve.
Maar goed, ik ga heel erg offtopic, want we hebben het hier over de shop van ons aller Harry![]()
Hij is dan misschien niet de meest spraakzame figuur, maar ik vind 'm een toffe gast. Niet alleen om de korting (die je wel zelf los moet peuteren, haha), maar vooral omdat ie gewoon heel gastvrij is. Ik was een keer met mijn gezin in Baarle en toen wipten we even langs bij hem. De kinderen gingen met tassen vol confettiepistooltjes en trekbommetjes de winkel weer uit. Echt heel aardig, want we kwamen niet eens om te shoppen. Da's ook typisch Harry. Als ik er tijdens de koopavond was geweest had ik zeker een doos Tivolipijlen en een doos "Coloured ring to thunder"-pijlen meegenomen.
Cameo
Helemaal mee eens, overigens begreep ik dat Loots vuurwerk inmiddels al op Pieter zijn naam staat en dat 'Harry' hem nog enige tijd bij zal staan om de zaak verder goed over te nemen. (de infobron stond achter de toonbank afgelopen maandag met zijn vrouw....)