Harry Loots [Baarle-Hertog]

Voor het reguliere stookwerk is dat een prima alternatief. Al blijft de echte Corsair toch kwalitatief op grote afstand van vrijwel iedere andere strijker (inclusief de Match crackers van Original).

Maar de prijsontwikkeling van deze Corsair in België is echt bizar. Volgens mij wordt hier eerder gemanipuleerd dan geïndexeerd. Dat ligt niet aan Harry Loots, want de prijzen vertonen bij alle aanbieders een vreemde curve.

Maar goed, ik ga heel erg offtopic, want we hebben het hier over de shop van ons aller Harry :D

Hij is dan misschien niet de meest spraakzame figuur, maar ik vind 'm een toffe gast. Niet alleen om de korting (die je wel zelf los moet peuteren, haha), maar vooral omdat ie gewoon heel gastvrij is. Ik was een keer met mijn gezin in Baarle en toen wipten we even langs bij hem. De kinderen gingen met tassen vol confettiepistooltjes en trekbommetjes de winkel weer uit. Echt heel aardig, want we kwamen niet eens om te shoppen. Da's ook typisch Harry. Als ik er tijdens de koopavond was geweest had ik zeker een doos Tivolipijlen en een doos "Coloured ring to thunder"-pijlen meegenomen. :rolleyes:

Cameo

Helemaal mee eens, overigens begreep ik dat Loots vuurwerk inmiddels al op Pieter zijn naam staat en dat 'Harry' hem nog enige tijd bij zal staan om de zaak verder goed over te nemen. (de infobron stond achter de toonbank afgelopen maandag met zijn vrouw....)

Op de site van Harry staat dit over de 13sh cakes:

In de winkel vindt u steeds de acht beste potten uit het assortiment op voorraad bij de groothandel!

Welke 8 cakes zijn dat?
Want dit zijn in mijn ogen toppers en die wilde ik dan ook graag halen:

Golden Future, Gold to Golden Strobe, Color Peony With Silver Dragon.

Iemand die mij kan helpen?

Loots heeft een actie staan op zijn site :

Multi Finale Box
Een grote doos van maar liefst 208 schoten en 9 verschillende effecten van het hoogkwaliteitsmerk Bonbridge. Een stevige vuurwerksensatie zonder pauzes! Hiermee steel je gegarandeerd de show in de straat.

Effectenlijst:
1. 25 shots grand crackling
2. 16 shots red tail to red star
3. 16 shots silver tail to green wave
4. 25 shots green glittering willow
5. 25 shots 5 x 5 fanshaped Chrysantium Crackling
6. 19 shots golden peony
7. 19 shots blue peony
8. 19 shots brocade crown
9. 19 shots brocade crown
10. 25 shots 5 x 5 fanshaped whistling with silver thunder tail

LET OP: ENKEL VERKRIJGBAAR OP BESTELLING €175

Nitraatmat 2000

Vanaf nu is bij ons ook de Nitraatmat 2000 met eindbom verkrijgbaar. Wederom een uniek stuk vuurwerk. Deze mat heeft een stevig tempo met harde knallen en felle flitsen, zoals je van een nitraatmat gewoon bent, gevolgd door een zware eindbom. De mat kan aan elkaar gemaat worden door een eenvoudig clicksysteem. (zie foto)

:bonk: ook goed?

Maar goed, korting bij Harry Loots? Waren jullie toevallig niet verder op in de straat aan het shoppen bij Pyroshop of Zena hehe. Lootsvuurwerk en korting is mij namelijk nog niet veel voor gekomen.

Ja hoor, heb zelf ook bij een flinke bestelling flink wat gratis gekregen en een aantal producten met flinke korting, 20-25%. (wel voor enkele 100en euros opgehaald....):D

Heeft er iemand meer info over die multi finale box op de vorige pagina. Ik heb gehoord dat de vervangers zouden zijn voor de flowerbeds die vroeger bij alpeco verkrijgbaar waren.

Niets tegen de winkel, het assortiment is gewoon top en de prijzen verschillen niks tot haast niks meer met de andere winkels. Wat in het verleden trouwens anders was. Maar als ik ooit nog naar baarle ga dan kom ik daar alleen maar heen als ze het bij andere winkels niet op voorraad hebben en dan ben ik gelijk weer weg. In het verleden geen goede service gehad, en een chagerijnig iemand achter de balie.

Weet niet of dat nu nog zo is maar ik heb niet echt een goede ervaring gehad.

Niets tegen de winkel, het assortiment is gewoon top en de prijzen verschillen niks tot haast niks meer met de andere winkels. Wat in het verleden trouwens anders was. Maar als ik ooit nog naar baarle ga dan kom ik daar alleen maar heen als ze het bij andere winkels niet op voorraad hebben en dan ben ik gelijk weer weg. In het verleden geen goede service gehad, en een chagerijnig iemand achter de balie.

Weet niet of dat nu nog zo is maar ik heb niet echt een goede ervaring gehad.

Kan me volledig vinden in bovenstaande:yes:

Harry Loots adviseert trouwens de volgende collectie t.v.v. de Warrior Collection waar zoals bekend grote leveringsproblemen mee zijn. In 1 karton zit de volledige collectie van 6 potten en ze hebben aangegeven dat ze bereid zijn om niet gewenste pot(ten) eventueel te wisselen:

19%20shots%20assorted.jpg

19 shots assorted

Nieuw in ons assortiment 2010!

6 prachtige 19 shots potten waarvan 5 met multi-effect, grote uitwerkingen, heldere kleuren en goed tempo en 2 shots finale!

SUPER TOPPER!

€18 per stuk

Vaste aanbieding: 3 voor €50
Vaste aanbieding: 6 voor €90

Over de service heb ik niets aan te merken. Kom er al jaren en ben steeds goed behandeld. Altijd goede aanbiedingen en ze stellen ook vaak een pakket samen op maat naar je budget waar je dan extra korting bij krijgt. Krijg ook elke keer wat extra van harry of pieter. Top zaak

Wat meer informatie over de vestiging in de klokkenstraat.

IMGP0008.JPG

IMGP0015.JPG

IMGP0026.JPG

Klokkenstraat 1a
2387 Baarle-Hertog
Tel: 00-32(0)14 699 034
Fax: 00-32(0)14 690 004
M: 06-50598105
[email protected]

Winkel in opbouw
Nog niet open

:bye:

Herfstacties!

Onder de rubriek assortiment staat nu de categorie herfstacties. Op dit moment is hij nog leeg, maar vrijdag avond zullen alle hefstacties verschijnen waarvan jullie twee weken kunnen genieten. Vergeet ook niet een kijkje te nemen in de rest van ons assortiment waar je al onze vaste aanbiedingen in terugvindt met dikke kortingen zoals bijvoordbeeld €18 korting op een setje van 6 potten.

http://www.lootsvuurwerk.nl/showarticles.php?categorie=Herfstacties

Laatst bewerkt:
Herfstacties van Loots zijn inmiddels ook bekend :

super vlinder 12st
super%20vlinder%2012st.jpg

OUTLETSUPERPROMO! enkel tijdens de herfstvakantie tot 31/10/2010

€6.25 per doosje aanbieding: 3 voor €12

Minivlinder 24 st
Minivlinder%2024%20st.jpg

OUTLETSUPERPROMO!! Enkel tijdens de herfstvakantie tot 31/10/2010

Zeer goede prijs/kwaliteit minivlinder

€4 per doosje aanbieding: 4 voor €10

Super 3
Super%203.jpg

De naam van het pakket spreekt voor zich. Dit pakket bevat 3 prachtige 19 shots potten:

- Golden world: 19 shots brocade crown ,grotegouden boeketten in goed tempo met 3 shots finale
- Glitter world: 19 shots multicolor glittering, grote strakke boeketten in multicolor die blijven nafonkelen in de lucht met 3 shots finale
- Crackling world: 19 shots chry cracling, grote chrysantium crackling boeketten met 3 shots finale.

Prijs per pot: €18 vaste aanbieding: 3 voor €45
Herfstpromo: 3 voor €40 => maar liefst €14 korting op drie potten!!

Flashing thunder 20st
Flashing%20thunder%2020st.jpg

OUTLETSUPERPROMO! Enkel tijdens de herfstvakantie tot 31/10/2010

20 nitraten in een doosje

per doosje: €4 vaste aanbieding: 4 voor €10

Pirat met lont
Pirat%20met%20lont.jpg

SUPEROUTLETPROMO!! Enkel tijdens de herfstvakantie tot 31/10/2010!

strijker met lont!

Per doosje €2.50 aanbieding: 6 voor €10

Widow maker met lont 36st

Widow%20maker%20met%20lont%2036st.jpg

SUPEROUTLETPROMO! Enkel tijdens de herfstvakantie tot 31/10/2010!

Per doosje €2.50 aanbieding: 6 voor €10

20.000 rol
20.000%20rol.jpg

Normale prijs: €20

herfstactiepromotie: €15!

Actie geldig t.e.m. 31/10/2010

Atomic Leisure pijlen
Atomic%20Leisure%20pijlen.jpg

Gemixed pakket gewone pijlen + mortierpijlen, harde burstknal + grote boeketten

9 x 75gr!! MAXIMALE VULLING! ZEER MOOI!

Normale prijs: €60
Prijs Loots Vuurwerk: €55
Herfstactiepromotie: €45

actie geldig tot 31/10/2010!

Lightning cracker
Lightning%20cracker.jpg

10 ouderwetse bloemetjesnitraten in een doosje!

Zeer goede prijs/knalverhouding!

Per doosje: €4.50 Herfstactiepromotie: 3 voor €10!

Actie geldig tot 31/10/2010!

Black bermuda 12st
Black%20bermuda%2012st.jpg

Schellle knal + zeer felle flits

Per doosje €4 Herfstactiepromotie: 4 voor €10!

Actie geldig tot 31/10/2010!

Zag het net ook op de site, zelf vind ik de aanbiedingen een beetje tegenvallen.
De 20.000 klapper voor 15,- euro spreekt me wel erg aan. :)

Oeps te laat, zag net dat aftershock me voor was.

Zijn wel leuke aanbiedingen voor iemand die van knal houdt en klein budget heeft.

Een 20000 rol van horsebrand voor €15 spreekt mij ook wel aan.
Dat pakket met die potten is anders ook niet duur, iemand ervaring mee? Ongeveer €13 voor een 19 shots pot

Nitraat 20st Herfstactie
Tijdens de herfstvakantie tot 31/10/2010!!

3 doosjes nitraten 20st voor €25 i.p.v. €30!!

ALLE COMBINATIES MOGELIJK!!

vb: 1 x nitraat met vlam + 1 x Choeêt banger + 1 x thuming thunder silver = €25

nitraat2020st20herfstac.jpg

Back
Bovenaan