Harry Loots [Baarle-Hertog]

als het goed is zijn de trueno ricasa's uitverkocht want ik was er woensdag geweest en hij zei dat ze waarschijnlijk vrijdag (vandaag dus) uitverkocht zijn... en nee ze komen ook niet meer terug want het was een restpartij die die zoon van hem gekocht had ;) (had ie mij vertelt)

en ook dit:

ergens rond 2016 zouden er andere vw-regels komen (waarom? geen idee) maar dan komt er een europese goedkeuring op vuurwerk en waarschijnlijk zou het vuurwerk dan ook harder gaan! in NL dus ook maar... het is dan nog niet zeker of het vw dan heel het jaar door verkocht mag worden in NL, als dat zo is dat het niet het hele jaar vw verkocht mag worden dan zal het vw in NL relatief nog altijd duurder zijn dan in verhouding met BE. en je zou waarschijnlijk dan ook 3 klasses krijgen namelijk deze: (ik schrijf ook maar op wat ik gehoord heb van Mr. Loots) klasse 1 : vw voor 12 jarigen klasse 2 : voor 16 jarigen en klasse 3 voor 18 jarigen! hoe het vuurwerk dan ingedeeld wordt is nog niet zeker maar je kunt ervan uitgaan dat klasse 3 het hardste vuurwerk kan kopen en voor klasse 1 niet!

Van de Trueno Ricasa nummer 3 zal dat niet gebeuren. En daarnaast denk ik ook niet meer dat Harry deze (officieel) gaat verkopen omdat een aantal mensen/ andere verkooppunten daar hebben staan klagen.

Andere verkooppunten staan klagen?
Meen je niet:bonk:

Eigenlijk heel logisch toch. Iedereen probeert zo mooi (in dit geval hard) mogelijk vuurwerk te importeren, ontwikkelen, verkopen, en als een collega dan in prencipe niet legaal vuurwerk verkoopt wat veel harder knalt.

Eigenlijk heel logisch toch. Iedereen probeert zo mooi (in dit geval hard) mogelijk vuurwerk te importeren, ontwikkelen, verkopen, en als een collega dan in prencipe niet legaal vuurwerk verkoopt wat veel harder knalt.

Waarom is het niet legaal dan? Volgens mij voldoet het product gewoon aan de eisen. Het overschrijd niet het max. aantal gram, en de knal is nagenoeg even hard als een supero. Die Dus wel legaal is.

Maarja , daarin tegen meld hij erbij dat het een restpartij is, wat volgens mij een smoes is waardoor die het product wel weer mag verkopen ( als het illegaal zou zijn.)

Waarom is het niet legaal dan? Volgens mij voldoet het product gewoon aan de eisen. Het overschrijd niet het max. aantal gram, en de knal is nagenoeg even hard als een supero. Die Dus wel legaal is.

Omdat elk stuk vuurwerk in Belgie door de Belgische overheid, gecontroleerd moet worden.
Dan krijgt de betreffende importeur een goedkeuring van zijn/haar
artikel(en) en een keuringsnummer.
Dat keuringsnummer, moet op een gebruiksaanwijzing gezet worden, die in het Nederlands en Frans is.
En het aantal gram kruit moet ook vermeld worden.

De Treuno's van Harry, hebben alleen een Spaanse gebruiksaanwijzing.

Laatst bewerkt:
als het goed is zijn de trueno ricasa's uitverkocht want ik was er woensdag geweest en hij zei dat ze waarschijnlijk vrijdag (vandaag dus) uitverkocht zijn... en nee ze komen ook niet meer terug want het was een restpartij die die zoon van hem gekocht had ;) (had ie mij vertelt)

en ook dit:

ergens rond 2016 zouden er andere vw-regels komen (waarom? geen idee) maar dan komt er een europese goedkeuring op vuurwerk en waarschijnlijk zou het vuurwerk dan ook harder gaan! in NL dus ook maar... het is dan nog niet zeker of het vw dan heel het jaar door verkocht mag worden in NL, als dat zo is dat het niet het hele jaar vw verkocht mag worden dan zal het vw in NL relatief nog altijd duurder zijn dan in verhouding met BE. en je zou waarschijnlijk dan ook 3 klasses krijgen namelijk deze: (ik schrijf ook maar op wat ik gehoord heb van Mr. Loots) klasse 1 : vw voor 12 jarigen klasse 2 : voor 16 jarigen en klasse 3 voor 18 jarigen! hoe het vuurwerk dan ingedeeld wordt is nog niet zeker maar je kunt ervan uitgaan dat klasse 3 het hardste vuurwerk kan kopen en voor klasse 1 niet!

Treuno Ricassa no3 zijn nog op voorraad!! :wink:

ik heb afgelopen vrijdag de trueno ricasa no3 nog gewoon meegekregen, had nog wel wat liggen zeidie hoor..

Laatst bewerkt:
Promotie 30.000 rol
AANBIEDING!!

Tot en met 31 augustus Chinese Rol 30.000 voor €25 i.p.v. €30

promotie%2030.000%20rol.jpg

www.lootsvuurwerk.nl

goed gezegd.
laat ik maar weer verder gaan, ik zit te twijfelen tussen naar loots en pyroshop te gaan of in nederland blijven en het wat zwaardere vuurwerk kopen.
harry en ik kennen elkaar wel een klein beetje na ong 6 á 7 keer in die mooie winkel geweest te zijn voor het knalvuurwerk.
ik wil uiteraard deze kleine vriendschap behouden en hopelijk ook uitbreiden, hoewel ik het een gezellige winkel vind en ook goed betaalbaar vind ik het tijd voor iets anders.
ik denk héél misschien gewoon te blijven gaan voor matjes, en cake's want ik ben niet zo'n sier fan

In onze vorig nieuwsbrief hebben we jullie al kennis laten maken met tal van nieuwe producten. Aan deze reeds uitgebreide lijst van nieuwe items voor 2010 kunnen we er nog een reeks toevoegen. En we kunnen jullie alvast verklappen dat er nog meer nieuwe producten op komst zijn.

Multi Flash
Ingekocht ter vervanging van disco flash!
Orginele multi flash van weco, 90 seconden fel stroboscooplicht.
€5
Multi%20Flash.jpg

Black bermuda 20st
€4 per doosje van 20 black bermuda's
vaste aanbieding: 3 doosjes voor €10
Black%20bermuda%2020st.jpg

Flashing cobra
Knaller die een titanium boeket geeft op de grond
€3,50 per doosje van 5 stuks
vaste aanbieding: 4 + 1 gratis
Flashing%20cobra.jpg

Thumping Thunder Silver
Nieuwe thumping thunder nitraten!
20 nitraten in een pakje voor €10
introductiepromotie: 3 voor €20
Thumping%20Thunder%20Silver.jpg

Spaanse knalactie
Pakket van de 2 hardste nitraten & de hardste vlinder uit ons assortiment!
1 x supero 5st: €4,50 (hardste vlinder)
1 x mammoth 10st: €8 (harste nitraat)
1 x bombero 5st: €5 (hardste nitraat)
Normale prijs: €17,50
PAKKETPRIJS: €15

Explo-raid
19 shots pot met als effect gouden staart omhoog met een dikke gouden palmen gecombineerd met blauwe ster.
effect: Golden tail to blue star & golden aloë
€25
vaste aanbieding: Samen met Midnight run €45 i.p.v. €50

http://www.lootsvuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
SUPER%20SIER%20ACTIE.jpg

SUPER SIERACTIE

2 x 13 shots cake: zeer zware vulling per tube, harde burstknal + zeer grote boeketten 2 x €15 = €30
2 x ruitcake 16 shots: Tot 4 verschillende effecten per pot, goed tempo, mooie uitwerking met heldere kleuren 2 x €15 = €30
2 x 19 shots assorted: Pot met zeer grote boeketten, goed tempo, multi-effect en 2 shots finale 2 x €18 = €36

NORMAAL: €96

PAKKETPRIJS: €80 = €16 korting

*Verder zijn er nog wat pyrostar potten toegevoegd aan lootsvuurwerk assortiment.
bron: Lootsvuurwerk

Die sieractie zier er wel netjes uit. Verder vind ik ook nog 2 potten terug van tristar en 1 van salon roger.

Explo-raid
Nieuw in ons assortiment 2010!

19 shots pot met als effect gouden staart omhoog met een dikke gouden palmen gecombineerd met blauwe ster.

effect: Golden tail to blue star & golden aloë

€25

vaste aanbieding: Samen met Midnight run €45 i.p.v. €50

Explo-raid.jpg

Midnight-run

19 shots pot met zilveren staart omhoog gevolgd door zilveren palmen met crackling op het uitende van de palmen en gele sterren

effect: silver tail to yellow star & silver aloë crackling

€25

Vaste aanbieding: samen met Explo-raid voor €45 i.p.v. €50

Midnight-run.jpg

Delta shape cake

28 shots cake met verschillende effecten, de pot begint in begin met 1 shot, dan 2 tegelijk, 3 tegelijk ... en bouwt zo op naar een finale

€20

Delta%20shape%20cake.jpg

Zo te zien weer een hoop nieuw spullen bij Loots, dat is niet goed voor mij budget :devil:

hmm de nieuwe potten zijn gewoon de ying yang van hardix alleen dan aan gepast aan de belgische regelgeving.
de 2e nieuw komer is een seven steps achtig ding vermoet ik...

Colour ring thunder

Terug van weggeweest!

Op verzoek van de klanten terug ingekocht! Eén van de beste vervanger lawine pijlen op de markt, de pijl vormt in de lucht een ring van 6 rode & groene ballen, gevolgd door 6 titanium knallen met flits.

€7 per pijl

Vaste aanbieding: Pakket van 6 pijlen voor €35 i.p.v. €42

Colour%20ring%20thunder.jpg

Big vivendi bolpijlen

Terug van weggeweest!

10 verschillende 50 grams bolpijlen, met ideale stijghoogte en grote uitwerking

€42,50

Big%20vivendi%20bolpijlen.jpg

Bron: www.lootsvuurwerk.nl

Back
Bovenaan