Harry Loots [Baarle-Hertog]

19 shots pot met als effect gouden staart omhoog met een dikke gouden palmen gecombineerd met blauwe ster.

effect: Golden tail to blue star & golden aloë

€25

vaste aanbieding: Samen met Midnight run €45 i.p.v. €50

image

Midnight-run
Nieuw in ons assortiment 2010!

19 shots pot met zilveren staart omhoog gevolgd door zilveren palmen met crackling op het uitende van de palmen en gele sterren

effect: silver tail to yellow star & silver aloë crackling

€25

Vaste aanbieding: samen met Explo-raid voor €45 i.p.v. €50

image

Heeft iemand ervaring met bovenstaande cakes?
En blijven ze wel staan als je ze aansteekt.
Moet zeggen dat de komma vorm erg apart is.

Colour ring thunder

Terug van weggeweest!

Op verzoek van de klanten terug ingekocht! Eén van de beste vervanger lawine pijlen op de markt, de pijl vormt in de lucht een ring van 6 rode & groene ballen, gevolgd door 6 titanium knallen met flits.

€7 per pijl

Vaste aanbieding: Pakket van 6 pijlen voor €35 i.p.v. €42

image

Kun je deze pijlen een beetje vergelijken met de Five Thunder van Bonbridge ?

Opening winkel molenstraat 4 september

Vanaf 4 september is onze winkel in de Molenstraat weer elk zaterdag en zondag geopend tussen 10.00u en 17.00u.

Wij hebben het grootste assortiment aan echte spaanse knallers. Deze knallers zijn allemaal stuk voor stuk van topkwaliteit en geven een extra luide knal. Om jullie kennis te laten maken met deze knallers krijgt iedere klant dit weekend in de molenstraat een gratis test knalpakket. In dit pakket zit:

- 1 x supero
- 1 x spanish cracker 808
- 1 x toffee
- 1 x the mammoth
- 1 x bombero

gratis%20testpakket.jpg

*Spanish cracker 808
Terug van weggeweest!

Vlinder gemaakt volgens spaanse productiemethode!

€4 per doosje van 5 stuks

10 doosjes voor €35
Spanish%20cracker%20808.jpg

Sta versteld van deze actie. Goed bezig!

Zeer goed voor de mensen zonder ervaring om ze te gaan vergelijken! ( ik weet wel hoe goed de spaanse knallers zijn, en kan je ze zeker aanraden. )

Goed bezig harry!

harry is top bezig!

echt, nog nooit meegemaakt dat je zowiezo al een paar testertjes gratis meekrijgt..
erg leuk bedacht!

Openingsuren 01/09/2010 - 31/12/2010
Kapelstraat:
ma - di - wo - do - vrij - za - zo : minstens tussen 10.00u en 17.00u

Molenstraat:
za - zo: minstens tussen 10.00u en 17.00u

25 december gesloten!

Laatst bewerkt:
Ik ben voor het eerst geweest naar Harry Loots. Vorig jaar knalgoed allebei top winkels. En bij Harry zijn zoon kreeg ik veel gratis.

weet je wat ik mij nog af vraag;
waarom zou harry de centipide niet verkopen van Chooêt aangezien hij al zo'n beetje de chainthunders en nitraten verkoopt.
blijft een top winkel met goede en vriendelijk sociale service.

Site ziet er topuit alles leuks erop ben al flink aan het lijsten haha :)
Binnenkort is me bezoek naar baarle yeah:bye:

SUPER KORTING BLACK BERMUDA tot 26/09/2010
12 stuks in doosje
Zeer felle flits + felle knal
€4 per doosje!
SUPER PROMO: 4 voor €10

black20bermuda.jpg

ZINK 905 TERUG OP VOORRAAD!!

Gezien de grote vraag om Zink 905 de laatste twee weken. Wensen wij jullie even via deze weg op de hoogte te brengen dat deze toppers terug voorradig zijn. Voor zij die deze pijlen niet kennen, dit zijn professionele sierpijlen van hoogwaardige kwaliteit welke in tal van vuurwerkshows worden gebruikt. De pijlen zijn niet voorzien van een mooie verpakking, daar ze voo
amelijk in shows worden geschoten. De kleur van de dop op de pijl geeft het effect van de pijl weer. De pijlen zijn maximaal gevuld 75gr, hebben grote uitspattingen en heldere kleuren en afhangig van het effect een harde burstknal.

€10 per pijl

Vaste aanbiedingen: 5 voor €45 en 10 voor €80

Koopavond vrijdag 24 september Molenstraat
Koopavond met extra korting!

Op vrijdag 24 september zal onze winkel in de molenstraat geopend zijn van 17.00 tot 21.00u!
Deze avond zullen er tal van promoties zijn en extra kortingen op producten!
Deze worden bekend gemaakt donderdag 23 september

Koopavond met extra korting!

Op vrijdag 24 september zal onze winkel in de molenstraat geopend zijn van 17.00 tot 21.00u!

Choeet promotie!!

Choeet is een Top knalmerk dat sinds de lancering ervan bij ons in de winkel verkocht wordt. 3 jaar geleden zette choeet zijn eerste stappen op de Belgische markt voor beter en harder knal vuurwerk. Vandaag de dag is het nog steeds een merk dat bij veel knalliefhebbers zeer geliefd is. Aan de afwerking en kwaliteit van de knallers is veel aandacht besteed en dat verschil met de merk je tijdens het stoken! De nitraatmat 500 vinden wij bij Loots Vuurwerk een echt pareltje, het duurt niet lang, maar het geeft je wel een echt kippenvel moment om 00.00u.

KOOP VOOR €60 choeet producten en betaal slechts €50! (Actie geldt op stuksprijzen)

Koopavond%20promotie%20Choeet.jpg

Colour ring thunder (vervanger lawinepijl): ring van 6 rode en groene ballen in de lucht gevolgd door 6 harde titanium knallen met flits. Normale prijs: €7/st Koopavondprijs: €5
Colour%20ring%20thunder.jpg

Big Vivendi pijlen: 10 x 2inch bolpijlen met effectlading van 50gr, gaan niet te hoog en volle mooie ronde boeketten. Normale prijs €42,50 Koopavondprijs €35
Big%20vivendi%20bolpijlen.jpg

Tivoli pijlen: 8 x 75gr pijlen in doos, deze pijlen zijn al enkele jaren één van de toppers onder onze 75gr pijlen. Harde burst en zeer grote boeketten. Normale prijs: €55 Koopavondprijs: €45
8%2075gr.%20pijlen%20in%20doos.jpg

Koopavond sieractie: Mooi siervuurwerk hoeft niet duur te zijn. Loots vuurwerk stelde voor de koopavond een pakket samen van 5 kleinere potten met mooie uitwerkingen.
- Great Moment: 25sh Z-shaped waaier met tais en verschillende kleuren peony boeketten €7,50
- 16 shots Messier: Potjes met verschillende effecten, stevig tempo en grote uitwerking voor hun kaliber. €8,50
- 16 shots Aquila: zilveren staart omhoog gevolgd door extra harde knal met strakke grote boeketten €9,50
- 12 shots Hapiness: Groot kaliber, zilveren draaistaart ophoog gevolgd door goede knal met grote peonyboeketten in stevig tempo €11
- 12 shots shining: Groot kaliber, gouden staart omhoog gevolgd door prachtige brocade crown boeketten in stevig tempo €11

Normaal €47,50 Koopavondprijs: €40
Koopavond%20sieractie.jpg

Chinese rol 20.000: Gewoon ouderwets lekker knallen! Normaal €20 Koopavondprijs €16
20000%20rol.jpg

Laatst bewerkt:
weco corsair

weco corsair

Corsairs zijn nu weer 20 euro bij Loots, dat wordt volgend jaar 25 euro per doos. Sterk gestegen handelsprijzen zijn daar debet aan. Ze worden dan ook in Duitsland gemaakt en niet in een lage lonen land als China:
Verder blijft het een topwinkel met goed advies, veel is op voorraad en men doet niet moeilijk over prijzen, mijn ervaring is dat je vrij veel extra's krijgt. (15-20% aankoopwaarde)

bye:

Laatst bewerkt:
koop je toch die match cracker van de concurrent?
gaan even hard en zijn een stuk goedkoper.
Voor het reguliere stookwerk is dat een prima alternatief. Al blijft de echte Corsair toch kwalitatief op grote afstand van vrijwel iedere andere strijker (inclusief de Match crackers van Original).

Maar de prijsontwikkeling van deze Corsair in België is echt bizar. Volgens mij wordt hier eerder gemanipuleerd dan geïndexeerd. Dat ligt niet aan Harry Loots, want de prijzen vertonen bij alle aanbieders een vreemde curve.

Maar goed, ik ga heel erg offtopic, want we hebben het hier over de shop van ons aller Harry :D

Hij is dan misschien niet de meest spraakzame figuur, maar ik vind 'm een toffe gast. Niet alleen om de korting (die je wel zelf los moet peuteren, haha), maar vooral omdat ie gewoon heel gastvrij is. Ik was een keer met mijn gezin in Baarle en toen wipten we even langs bij hem. De kinderen gingen met tassen vol confettiepistooltjes en trekbommetjes de winkel weer uit. Echt heel aardig, want we kwamen niet eens om te shoppen. Da's ook typisch Harry. Als ik er tijdens de koopavond was geweest had ik zeker een doos Tivolipijlen en een doos "Coloured ring to thunder"-pijlen meegenomen. :rolleyes:

Cameo

Back
Bovenaan