Harry Loots [Baarle-Hertog]

Ik ben geloof ik net te vroeg gegaan. Heb voor ruim 300,- spulletjes gehaald en 1 pakje Scorpio's en 1 pakje Thunder Crackers erbij gekregen. Als ik nu ga krijg ik per 100,- een nitraatmat t.w.v. 20,- dus 3 stuks in dat geval... Spijtig :-P

GIGA ACTIE op de budgetnitraatmat 500
SUPER STUNT!

Deze nitraatmat knalt echt ontzettend hard en duurt tussen de 30 en 45 seconden naar gelang je hem ophangt of neerlegt!

BIJ AANKOOP VAN €100 VUURWERK BUDGETNITRAATMAT 500 T.W.V. €20 GRATIS!

EXTRA ACTIES:
2 x Budgetnitraatmat 500 voor €30 i.p.v. €40 25% korting !!
3 x Budgetnitraatmat 500 voor €40 i.p.v. €60 33% korting !!

budgetnitraatmat202000.jpg

NAAST ONZE VASTE AANBIEDINGEN NOG TAL VAN EXTRA AANBIEDINGEN DIT WEEKEND IN DE WINKEL! KOM ZEKER EENS KIJKEN!

EXTRA GOED NIEUWS: ZINK 905 TERUG OP VOORRAAD

Huh telepatie ofso haha. Wou precies hetzelfde zeggen. Door de benoeming 'budget nitraat' klinkt het als een minderwaardige mat. Ze hadden dit gewoon een geweldige naam moeten geven en dan met een goede prijs zoals ie nu heeft, dat zou veel beter op de consument overkomen.

Maarja dit is alleen hoe Harry dit brengt, want pyrostar brengt het gewoon als een nitraatmat.

Heb deze matten zelf gehad. Het zijn zeer goede nitraatmatten, wel niet zo hard als de choeêt maar toch voor de prijs zeer goede matten. Vandaar waarschijnlijk de naam budgetnitraatmat.

Huh telepatie ofso haha. Wou precies hetzelfde zeggen. Door de benoeming 'budget nitraat' klinkt het als een minderwaardige mat. Ze hadden dit gewoon een geweldige naam moeten geven en dan met een goede prijs zoals ie nu heeft, dat zou veel beter op de consument overkomen.

Maarja dit is alleen hoe Harry dit brengt, want pyrostar brengt het gewoon als een nitraatmat.

Dit is gewoon een nitraatmat 500 schots, ze hebben bij loots hier zelf deze naam aan gegeven.

PROMOTIE STAR EMOTICONS
Pijlenpakket met 4 x 75gr en 3 x 50gr mortierpijlen.De pijlen hebben een harde burstknal en grote boeketten.
Enkel dit weekend bij LOOTS VUURWERK €40 i.p.v. €55, maar liefst €15 korting!

star20emoticons.jpg

Chry crackling

Hij is er weer de ouderwetse Chry Crackling van Bonbridge. Een echte klassieker en topper van formaat, voor iedere sierliefhebber een echte must have!
5 x 5 fanshaped met grote chrysantium boeketten in de lucht gevolgd door een flits die de ganse straat mee verlicht!

Prijs: €25
Promotie tot 30/11/2010: €22.50!

chry20crackling.jpg

Chinese rollen Horsebrand

Speciaal ingekocht op vraag van verschillende klanten. Chinese rollen (5000; 10000; 20000) van het merk horsebrand!
Vraag ernaar in de winkel!
VANAF NU OOK 30.000 van horsebrand verkrijgbaar

Zijn dit echte horse brand rollen, of een andere rol met alleen het plaatje erop..

Vraag me dit af omdat dit vaker gebeurt. In nederland heb je dit zelfs, buskruit rollen die er totaal niks mee te maken hebben met het plaatje van horsebrand. Dit heeft Lesli, hardix en misschien zelfs meer dealers. Je hoort ook wel vaker over 'nep' horsebrand rollen in belgie.

Ik bedoel maar, zijn deze 5K,10K,20K en 30K rollen nou echt zoveel beter dan die van original of pyrostar?

"Horsebrand" zegt ook niks meer. In China zijn ze er een ster in om dat plaatje/label gewoon overal op te plakken. Het logo van Horsebrand is verder niet verbonden aan een merk of kwaliteitseis. Het wordt te pas en te onpas gebruikt. Een rol met het label van "Horsebrand" hoeft echt niet beter of slechter te zijn dan welke andere rol ook. Let er dus maar niet op!

Vroegâh...toen het label van Horsebrand nog garant stond voor kwaliteit...

Ja. 1 euro voor 1 meter. Hij haalt het gewoon van een grote rol af, maar ik kreeg een paar jaar geleden toen nog allemaal restantjes mee, was ik niet heel tevreden mee.

ben vandaag ff bij loots geweest.
wat ik heb gehaald,
1x hindoe 4000.
3x superero's.
1x nitraatkaars.
1x silver dragon 16 schots.
5x flashing cobra.
1x goudmat 180 schots.
2x strijker 3bang.

was in totaal iets van 133 euro kwijt.
kreeg trouwens een doosje scorpio's er gratis bij:D.
was wel een leuk tripje.

groetjes

Ik heb een vraag,

Ik ga donderdag naar Harry Loots voor stevig knalvuurwerk. Alleen knalvuurwerk. Ik wil maximaal gaan tot 250 euro. Maar wat knalt nou het hardste ik heb vorig jaar de Supero gehad en was daar erg tevreden over.

Maar wat vinden jullie: Supero’s, Bomero’s, THE MAMMOTH of de nieuwe Scorpios ?

Ik ga zowiezo een mix halen van die producten maar waar kan ik gerust het meest van nemen?

Zou alle 4 die je hebt opgenoemd dan wel nemen. Volgens mij knalt de mammoth het zachts van die 4. De supero gaat wel harder dusja. De bombero bleek iets beter te zijn dan de supero, en de scorpio blijkt 'de hardste knaller te zijn'.

Heb zelf alleen de mammoth en de supero meegemaakt, en de supero is de beste van de 2. Dat is wat ik je van mijn ervaring kan vertellen.

Sorry voor dubbel post.

Heb ff op loots gekeken, dit zou een lijstje kunnen zijn:

- 2 x black bermuda €8,-
- 2 x lady cracker €16,-
- 1 x spaanse knal actie €15,- ( 1 pakje mammoth, 1 pakje supero , 1 pakje bombero )
- 1 x spanish cracker 50 stuks €35,-

nu zitje op 74 euro. Dit kan je zelf een beetje aanvullen met andere producten, zodat je veel variatie hebt. Of bij bepaalde producten wat meer erbij voegen. Dit is enkel maar een richtlijn, zodat je een leuke lijst hebt.

Groetjes! :bye:

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag,

Ik ga donderdag naar Harry Loots voor stevig knalvuurwerk. Alleen knalvuurwerk. Ik wil maximaal gaan tot 250 euro. Maar wat knalt nou het hardste ik heb vorig jaar de Supero gehad en was daar erg tevreden over.

Maar wat vinden jullie: Supero’s, Bomero’s, THE MAMMOTH of de nieuwe Scorpios ?

Ik ga zowiezo een mix halen van die producten maar waar kan ik gerust het meest van nemen?

Ik denk dat je dit beter kan vragen in het "hulp nodig bij het maken van je bestelling" topic. Als ik daar je vraag tegenkom help ik je graag. :)

Supero en Bombero gaan even hard vind ik. Verder is Loots inderdaad een prima winkel! Goeie service :D

Je kunt zelfs je lijstje van te voren door mailen naar ze, zo dat ze het klaar zetten, en dan kun je het zo ophalen en afrekenen. Tijdens het afrekenen word voor je ogen nog even gecheckt of alles wat op je lijst staat daad werkelijk in de zak zit, zo dat er geen misverstanden verstaan. Vaak als je leuk wat besteld krijg je er ook nog een presentje bij en dit jaar schijnbaar in de vorm van een pakje Scorpios. Niks mis mee!

Ja ik vind Loots de beste vuurwerkwinkel van Baarle ik ga er altijd met veel plezier naar toe :D

Volgens mij gaat het de Supero worden(ziet er zo ge*l uit :D) en de scorpio's(ziet er niet indrukwekkend uit).

Back
Bovenaan