Hallucinator

Ik heb een karton hiervan maar zijn aardig vochtig, weet niet of dit bij jullie ook is maar ik moet ze toch even goed laten drogen.

Bij Peereboom in Wageningen ook niet meer op voorraad. Hij krijgt er vanavond nog twee die nog in de verkoop kunnen.

Stond al een week niet meer op vuurwerktotaal site van de delft locatie maar ik heb hem gewoon 2x gekregen. Had hem 1x besteld een maand geleden en gewonnen met de "spam het forum vol" winactie!

Pyro's delight van Herlat, opzich ben ik daar tevreden mee, mooi blokkie!

Echter heb ik elders in het land nog 6x de hallucinator kunnen bemachtigen hahaha :devil:

heb je nu 4x pyro's delight erbij? Heb hem dit jaar ook 1x.
En mooi dat je toch nog hallucinators heb kunnen vinden!

Duurde heel lang voordat ze deze boven water hadden! Dacht ff dat die uitverkocht was! Color Change was anders wel een goede vervanger!

Bij mijn dealer ook helaas niet uitgeleverd.Erg jammer zeker als je er speciaal voor rijdt :no:
Als vervanger zena no1 genommen.Had me erg op deze verheugd!!

Da's balen, dan moet je mazzel hebben en een dealer hebben die een flinke voorraad heeft ingeslagen. Bij 1 van de dealers hier in de buurt lijkt ie nog op voorraad te zijn. Waar zitten jullie ongeveer?

PS. Moet je een vervanger accepteren of kan je ook je geld terugkrijgen?

Da's balen, dan moet je mazzel hebben en een dealer hebben die een flinke voorraad heeft ingeslagen. Bij 1 van de dealers hier in de buurt lijkt ie nog op voorraad te zijn. Waar zitten jullie ongeveer?

PS. Moet je een vervanger accepteren of kan je ook je geld terugkrijgen?

Ik zou zeggen kijk is wat die nu kost 27 euro in winkel gewoon een cake van 27a35 in winkel eisen anders poen terug. Je krijgt immers niet wat je besteld. :)

Back
Bovenaan