Hallucinator

Ik heb m ook gewonnen, helaas was hij niet meer leverbaar volgens hun dus ik heb de full sky gekregen als vervanger. Kan nogsteeds niet klagen want hij was gratis maar toch haha

Ik heb m ook gewonnen, helaas was hij niet meer leverbaar volgens hun dus ik heb de full sky gekregen als vervanger. Kan nogsteeds niet klagen want hij was gratis maar toch haha

Aai, dat is balen! Ik moet hem ook nog ophalen. We gaan het zien! Nou ja, als ik een goede vervanger krijg vind ik het ook best. Misschien maar alvast even kijken, anders ga ik straks met zo'n flutding naar huis :D

Edit: Ze hebben nu de prijzen al van de site gehaald.... Flauw :bonk:

Laatst bewerkt:
Reden waarom sommige mensen hem niet hebben gekregen maar wel hebben besteld:
De grotere dealers van vuurwerk totaal hebben er acties mee gehouden en de cakes overal bij in gedrukt. Omdat vuurwerktotaal de grotere dealers wil behouden zijn ze gereserveerd voor deze dealers. Althans dit is wat ik te horen kreeg bij de bunkers in Lichtenvoorde.. Jammer genoeg heb ik er ook geen ondanks besteld. Maar ze gaven me de Hff box inplaats van;)

Reden waarom sommige mensen hem niet hebben gekregen maar wel hebben besteld:
De grotere dealers van vuurwerk totaal hebben er acties mee gehouden en de cakes overal bij in gedrukt. Omdat vuurwerktotaal de grotere dealers wil behouden zijn ze gereserveerd voor deze dealers. Althans dit is wat ik te horen kreeg bij de bunkers in Lichtenvoorde.. Jammer genoeg heb ik er ook geen ondanks besteld. Maar ze gaven me de Hff box inplaats van;)

Je kreeg een cakebox van 95 euro als vervanger van een cake van 24 euro?

Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht, was niet echt een wow cake. Maar dit is mijn persoonlijke mening en begrijp me niet verkeerd deze cake is wel goed maar er was misschien iets te veel hype

Had hier wel betere reacties verwacht. Hier was hij namelijk heel erg goed :D persoonlijk vond ik hem beter dan de color change.

Back
Bovenaan