Hallucinator

Twijfel heel erg of ik deze moet gaan bestellen...
De film op de vuurwerktotaal site zal vast en zeker een china film zijn...
Maar voor 24,- kan je bijna ook geen miskoop doen...

Ook deze is prachtig! Mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Demo Avond in Wapenveld in regen en kou met in de ene hand een paraplu en in de andere de camera:

Geen gekke cake om te winnen haha, wat een dikke bak zeg, voor 24 euro echt een prima cake!
De boeketten waren echt heel breed, dat zie je toch niet zo goed op film.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen gekke cake om te winnen haha, wat een dikke bak zeg, voor 24 euro echt een prima cake!
De boeketten waren echt heel breed, dat zie je toch niet zo goed op film.

Thx voor de film, dan heel eve offtopic. Is het niet mogelijk op een bepaalde manier dit in meters uitgedrukt te krijgen. Het zou toch geweldig zijn als je de effect breedte in meters in de startpost erbij zou kunnen hebben. Ik snap goed dat het weer en dergelijk wel mee speeld. Maar dan zie je welke cakes er echt bizar goed zijn. Overigens dit is een idee hoor, geen idee of dit haalbaar is.

valt absoluut niks van te zeggen .
voor dat geld krijg je een super gaven bak .
afgelopen jaar erg druk met andere dingen bezig geweest .
hoog tijd dat ik weer eens een lijstje gaat maken waar deze op kan .

Thx voor de film, dan heel eve offtopic. Is het niet mogelijk op een bepaalde manier dit in meters uitgedrukt te krijgen. Het zou toch geweldig zijn als je de effect breedte in meters in de startpost erbij zou kunnen hebben. Ik snap goed dat het weer en dergelijk wel mee speeld. Maar dan zie je welke cakes er echt bizar goed zijn. Overigens dit is een idee hoor, geen idee of dit haalbaar is.

Om zoiets in meters uitgedrukt te krijgen is vrijwel niet te doen. Daarbij kan dit ook per pot verschillen, het beste kun je gewoon uit gaan van de comments die hier staan. Als de mede forummers zeggen dat het flikke boeketten zijn, dan kun je daar ook vanuit gaan, haha.

Deze zit erbij dit jaar! Gewonnen met de prijsvraag en ik overweeg er een tweede bij te doen om tegelijk te schieten of na elkaar!

Laatst bewerkt:
Heeel veel verwachtingen van deze, voor €24,- absoluut geen geld lijkt mij! Heb er direct 2 besteld :)

Back
Bovenaan