Hallucinator

Is ook doemdenken. Zal wel een andere uitverkochte reden hebben. Of ze hebben er gewoon teveel weggegeven.:wink:

Zou kunnen, maar ik verwacht het niet.

Ik ga in ieder geval rustig op een antwoord wachten, want met speculaties schieten we niks op.

Als de hallucinator is uitverkocht..

Volgens mij is cake 2 in de extreme blink box. Een versnelde versie van de hallucinator kijk maar eens lijkt er sprekend op maar dan iets sneller

Dan hoop ik dat ik mn gewonnen hallucinator nog ergens in de buurt af kan halen, en dat ik niet nog een eind hoef te reizen...

Dan hoop ik dat ik mn gewonnen hallucinator nog ergens in de buurt af kan halen, en dat ik niet nog een eind hoef te reizen...

Ik neem aan dat vwt deze zelf op hun dc heeft achter gehouden zodat ze naar een winkel van keuze kunnen en dat deze niet uit de winkelvoorraad worden geleverd vinden de winkeliers denk ik niet leuk

Ik neem aan dat vwt deze zelf op hun dc heeft achter gehouden zodat ze naar een winkel van keuze kunnen en dat deze niet uit de winkelvoorraad worden geleverd vinden de winkeliers denk ik niet leuk

Moeten ze dan speciaal voor die ene Hallucinator naar die winkel toe? Lijkt me sterk.
Of hebben winkels nog niet alles binnen en gaan ze sowieso overal nog een keer langs?

Moeten ze dan speciaal voor die ene Hallucinator naar die winkel toe? Lijkt me sterk.
Of hebben winkels nog niet alles binnen en gaan ze sowieso overal nog een keer langs?
Het grootste gedeelte dobbert nog op zee van veel producenten door de late levering van.chineese kant dit jaar.
En word als ik het goed begreep deze week in nl verwacht.
Gaat echt wel goed komen daar hoef je bij vwt niet bang voor te zijn.

Zeker een mooie bak met een uniek effect.
Blij dat ik hem al besteld heb en dan ook nog eens een keer eentje erbij gewonnen! Helemaal top!

Wat een topper! Ben blij dat ik er een heb gewonnen! :)

Nogmaals, bedankt Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew :)

Back
Bovenaan