Goud [Uitloop]

Na het weer zien op de demo in Rotjeknor blijf ik erbij dat 'Goud' een erg goede pot is. Harde knallen, mooie grote gouden effecten en een driedubbele spectaculaire finale. Voor de liefhebbers van goud, kopen!

Laatst bewerkt:
Vond hem op de demo van tophout goed overkomen. Mooie grote effecten die goed blijven hangen. De 3x finale maakt het goed af.

Laatst bewerkt door een moderator:
vannacht afgestoken, Dit is echt een superblok! prachtige goud effecten in grote boeketten. mooi tempo en een 3 dubbele finale! bursts zijn ook goed! echt een aanrader!:):D

Echt een geweldige cake, met een prachtig prijskaartje eraan. Er zit een mooie variatie in de pot, zonder dat er kleur wordt gebruikt. Het thema ´goud´ is duidelijk aanwezig. Drie verschillende gouden effecten zonder andere kleur. De burst is goed, en het boeket rond en tamelijk groot. De drievoudige finale is erg origineel.
Echt een prima cake!

Had hem 3* nou moet je zeggen prijs kwaliteit verhouding is echt TOP. Heb er 1 los afgestoken en dat was al een dik feest daarna 2 tegelijk wat al helemaal een feest was :)

Was(samen met wat anderen) ook dik tevreden over deze cake, flinke knallen met een lekker einde. Hieronder mijn filmpje.

En euh...Dit maar even ingelijst:)

Vond dit een geweldige cake voor deze prijs, heb nog geen goedkopere gezien.
Filmpje:

Ik ben dit dankzij straatfilmpjes een geweldige cake gaan vinden; heerlijk, die drie soorten goud en dan die salvo finales daarvan...op film al indrukwekkend maar dat gaat volgens mij in 't echt helemaal zo zijn. Eén van mijn weinige musthaves dit jaar!

Ik heb een wat dubbel gevoel; de boeketten tijdens de eerste helft, één voor één, waren magerder dan ik gehoopt had. Het leek alsof in de salvoboeketten meer kruit was gestopt; die 3 eindsalvo's waren zo geweldig mooi luchtvullend en zo geweldig prachtig...werd er destijds even emotioneel van... Of het de eerste helft goedmaakt; op dat moment absoluut wel, nu nuchter terugkijkend...

Tip voor Marijn: dit is nog geen 500grammer; vul de solitaire boeketten wat bij, en voor €50 koop ik 'm dan keihard weer! Nu heb ik toch de neiging uit te kijken naar een andere goudcake... Maar man o man, wat een brute eindsalvo's! Geweldig!

Had hem 2x dit jaar.

Heb er super van genoten. Vond dit toch wel 1 van de beste cakes van de avond :D

Even op 720p klikken.

Deze viel mij erg tegen. Erg magere boeketten!

Back
Bovenaan