Jupilerfreak
Banned
Als ze de gegevens hebben van de winkel, dan weten ze direct wat je in huis hebt. Grote kans dat er gevraagd wordt of je je spullen netjes af wilt staan. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik ben ook helaas gepakt met 50 delova 3' en 50 pakjes la bomba
Oei, dat is erg vervelend voor jouw. Stonden ze met een huiszoekingsbevel voor je deur? En hebben ze elke la nagekeken in huis.
Lijkt me niet dat je gezegd hebt waar het lag, toch?
50x 3 inch wordt een flinke straf ben ik bang voor je
Ja stonden aan de deur, had het net in de auto gelegd om het weg te brengen maar net te laat..
agenten zouden me matsen heb nog koffie met ze gedronken en geholpen het spul uit me auto halen ( gooien met delovas )
kan er niet wakker van liggen
Ja stonden aan de deur, had het net in de auto gelegd om het weg te brengen maar net te laat..
agenten zouden me matsen heb nog koffie met ze gedronken en geholpen het spul uit me auto halen ( gooien met delovas )
kan er niet wakker van liggen
Hahaha idd echt schitterend.
Wat dacht je, zij beslissen over jou lot?
Lesje voor een ieder: Een politie agent kan jou van alles beloven, echter beslist de rechter over je lot.
Ahja misschien heb je geluk en wordt het gewoon afgedaan bij de officier van justitie. Al denk ik dat het je toch wordt aangerekend dat je het waarschijnlijk ook gewoon in een huis (woonwijk) had opgeslagen. Ahja verder is je leeftijd van groot belang he19 gok ik, was maar 2 jaar jonger geweest LOL