Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
maakt niks uit niet te achterhalen net als prepaid telefoonkaarten
volgens mij kan je in belgie goed vuurwerkshoppen voor knal en sier ik heb vroeger ook via post besteld altijd goed gegaan maar tegenwoordig heb je de nsb lijn dus zie ik er vanaf.dan maar geen delova's eraser's of jokertjes,toffe's en golden dragons uit belgie zijn ook leuk
Mensen die dit vergelijken met de NSB acht ik ook niet echt in staat om normaal met zwaar vuurwerk om te gaan.
Goede zaak dat de meeste gewoon gepakt dienen te worden.
zulke uitspraken hoor je wel te onderbouwen met feiten en aangezien je mij niet kent raakt deze opmerking kant noch wal.en de opmerking van nsb slaat op verrader en of je het er mee eens bent of niet iemand die vanachter de gordijnen met de telefoon in de hand misdaad annoniem belt is een verrader in vandale staat achter verrader (iemand die verraadt)Mensen die dit vergelijken met de NSB acht ik ook niet echt in staat om normaal met zwaar vuurwerk om te gaan.
Goede zaak dat de meeste gewoon gepakt dienen te worden.
Iemand die dit zegt acht ik ook zwakzinnig :S
Wat een domme redenering. En wat een hypocrieten zitten hier tussen. Of je met Belgisch vuurwerk niet dingen kan opblazen of je hand eraf kan blazen
Of je met legaal vuurwerk niet iets kan opblazen. Het is een stuk duurder maar doe eens een grote vuurpijl in een vuilnisbak of door iemand zijn brievenbus. Dacht je van die mooie single shotjes waarbij je de vuilnisbakken uit elkaar blaast. Knutselen met legaal vuurwerk voor een zwaardere bom gebeurd ook als er geen illegaal meer te krijgen is.
En als volgende week de wet verandert wordt naar één Europese lijn kopen al die zielige hypocrieten wel in eens zwaarder vuurwerk. Wat is het moraal dan? Zwaar vuurwerk is toch gevaarlijk? Moet je die 500 grammes ook laten staan die waren jarenlang verboden en zwaar illegaal
Het ligt niet aan het vuurwerk. Het ligt aan de gebruikers en die maken ongelukken en beschadigingen. Niet het vuurwerk zelf als iedereen er gewoon normaal mee omging konden we gewoon kiloknallers verkopen. Bij wijze van spreken dan.
Ik vind het overigens ook vreemd dat je vuurwerkliefhebber bent alleen van legaal vuurwerk. Dat kan niet want als je naar een show kijkt zie je ook alleen proffessioneel. En dan hier het idioot vinden dat mensen shells bestellen
Dus kap aub met die onzin dat het slecht vuurwerk enzo is. De gebruikers die zijn verkeerd niet het vuurwerk!
Tijd om alvast te sparen!![]()
Waarom zou een winkel dat doen? Dan brengen ze alleen hun eigen klanten in gevaar. Dat doen ze echt niet. Sowieso natuurlijk wel goed om altijd even de voorwaarden door te lezen. Als je iets belangrijk genoeg vindt om een pak geld aan uit te geven is het vast de moeite waard even de voorwaarden te lezen.@Dinkydau,
Over dat opslaan van bankgegevens in Polen,
ik denk dat er in de algemene voorwaarde wel iets ingedekt zit, en die moet je accepteren als je wilt bestellen; dus geef je toestemming.
Als dat zo is, ben je traceerbaar, al is het veel werk wat de politie niet zal doen (iig via deze weg).
Waarom ze het zouden opslaan? Ik heb werkelijk geen idee, maar ze zullen vast wel iets kunnen verzinnen.Waarom zou een winkel dat doen? Dan brengen ze alleen hun eigen klanten in gevaar. Dat doen ze echt niet. Sowieso natuurlijk wel goed om altijd even de voorwaarden door te lezen. Als je iets belangrijk genoeg vindt om een pak geld aan uit te geven is het vast de moeite waard even de voorwaarden te lezen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar over het algemeen mag een pakketje niet zomaar opengemaakt worden. Dit moet helemaal officieel gedaan worden.Eerlijk gezegd begin ik me de laatste tijd af te vragen of de pakkans daadwerkelijk zo groot is als die lijkt. Er worden zoveel miljoenen pakketjes verzonden in europa elke dag, het lijkt me stug dat ze dan net die paar pakketjes met knallers er tussenuit vissen. Er zijn namelijk nog steeds pakketjes die wel gewoon aankomen. Ik vraag me dan af wat de factor is die men ertoe drijft om bepaalde pakketjes te controleren. Logo's op de doos? Slecht verpakt? Grootte van het pakket? Of houden ze simpelweg de naam van de afzender die vuurwerk heeft verzonden bij in een database en checken ze ieder pakketje van die afzender welke naar NL gaat?
Ik vraag me echt af hoe dat in z'n werk gaat. Voor de mensen die hier eens mee gepakt zijn, hebben ze jullie ook laten weten hoe ze juist jouw pakketje er tussen uit haalde?
Volgens mij begrijpen jullie niet dat er achter de schermen gewoon afspraken gemaakt kunnen worden he?
Als bijvoorbeeld betalingssystemen als Paypal meewerken aan criminele activiteiten, kan het betekenen dat zij vervolgd zullen worden en hun diensten verboden kunnen worden. In dat geval is het voor een financiële instelling interessanter om even een seintje te aan de overheden dat er iets niet in de haak is, dan dat ze voor enkele pakjes met verboden inhoud de andere kant op kijken.
Idem dito voor een bedrijf dat vuurwerk exporteert. Die geven liever de gegevens van enkele klanten door, dan dat ze helemaal dicht moeten en nooit meer iets kunnen verdienen.
Tevens kan er gewoon scanapparatuur op het kantoor zijn. Bij twijfel gewoon door het röntgenapparaat halen en klaar. Kwestie van personeel bij de pakketdienst gerichte instructies geven.
Gewoon even logisch nadenken en niet zo naief zijn.
Dat ZOU een rechtszaak naar Paypal kunnen worden wbt privacy-zaken. En Paypal is Amerikaans, en die zijn "als de dood" voor een rechtszaak.
Rechten dit dat. Er worden volop burgerrechten geschonden. Zeker door de overheden in Nederland. Daarnaast gebeurt het regelmatig dat er allerlei vage regelingen worden gemaakt in achterkamertjes. Hacken gebeurt ook voortdurend.
Iemand die gepakt wordt, kan hoogstens aangeven tijdens een rechtzaak dat bewijzen onrechtmatig verkregen zijn. Echter, de kans dat de rechter hierin meegaat is momenteel nihil. Aangezien burgers nog steeds massaal instemmen met het schenden van burgerrechten ten bate van een 'veiligere' samenleving, is er onvoldoende draagvlak in de maatschappij om deze schendingen aan te pakken. Al zou de rechter op basis van jurisprudentie in kunnen stemmen met de bezwaren van een verdachte, gezien de huidige maatschappelijke visie met betrekking tot veiligheid lijkt dat onwaarschijnlijk.
Zal wel weer een gevalletje worden van als Nederland daadwerkelijk een dictatuur is geworden, dat de burger gaat janken om meer vrijheden. Standaardverhaal van als het kalf verdronken is, dan dempt men de put.
Kortom, gewoon niet bestellen bij die sites. En hopen dat Nederland zich eindelijk gaat conformeren aan de Europese wetgeving met betrekking tot vuurwerk. Wat dat betreft heeft de Nederlandse vuurwerkliefhebber baat bij een vrij Europa.
In principe heb je gelijke kansen, ook in de VS. Maar je kan Paypal ook in Nederland aanklagen, op grond van de Nederlandse wet.Per dag krijgen zij wel meerdere rechtszaken, want dat is de normale gang van zaken in de Verenigde Staten.
Een groot Amerikaans bedrijf zul jij dan ook nooit en te nimmer klein krijgen, vooral niet door een Nederlander die wat problemen heeft gekregen met wat illegale praktijken in zijn eigen land.
Begin er niet aan, ga je nooit winnen zo'n rechtszaak.