Golf van politiebezoekjes n.a.v bestellingen in Polen

Als ze de gegevens hebben van de winkel, dan weten ze direct wat je in huis hebt. Grote kans dat er gevraagd wordt of je je spullen netjes af wilt staan. :)

het heeft wel geholpen dat gedoe in de media,er is een site die niet meer in meer talen te zien is en waarschuwing op zijn site heeft staan.pakkans is nog steeds klein maar toch zijn mensen voorzichtiger(ik sla ook maar een jaartje over)

Nu ook op Nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2666340/politie-vindt-3100-kg-illegaal-pools-vuurwerk.html

Politie vindt 3100 kg illegaal Pools vuurwerk
Laatste update: 12 november 2011 12:04 info
DEN HAAG - In samenwerking met andere politiekorpsen hebben de politiekorpsen Haaglanden en Hollands Midden de afgelopen tijd op diverse plaatsen in het land zwaar illegaal vuurwerk uit Polen gevonden.
Foto: ANP

Het vuurwerk werd via een transportbedrijf in Nederland geïmporteerd. Het bedrijf wist niet dat er vuurwerk in de pakketten zat. Dat liet de politie weten. In totaal is beslag gelegd op ruim 3100 kilo.

Het vuurwerk werd veelal via internet besteld. De politie onderzocht ruim 240 leveringen.

In Den Haag en verder onder meer in Zoetermeer, Noordwijk, Alphen aan den Rijn en Sassenheim is illegaal vuurwerk na huiszoekingen gevonden. Ruim 20 personen zijn aangehouden.

De politie kwam ook in actie in de regio's Amsterdam, Groningen en Rotterdam.

Ja ik ben ook helaas gepakt met 50 delova 3' en 50 pakjes la bomba

Oei, dat is erg vervelend voor jouw. Stonden ze met een huiszoekingsbevel voor je deur? En hebben ze elke la nagekeken in huis.

Lijkt me niet dat je gezegd hebt waar het lag, toch?

50x 3 inch wordt een flinke straf ben ik bang voor je

Oei, dat is erg vervelend voor jouw. Stonden ze met een huiszoekingsbevel voor je deur? En hebben ze elke la nagekeken in huis.

Lijkt me niet dat je gezegd hebt waar het lag, toch?

50x 3 inch wordt een flinke straf ben ik bang voor je

Ja stonden aan de deur, had het net in de auto gelegd om het weg te brengen maar net te laat..
agenten zouden me matsen heb nog koffie met ze gedronken en geholpen het spul uit me auto halen ( gooien met delovas )
kan er niet wakker van liggen

Ja stonden aan de deur, had het net in de auto gelegd om het weg te brengen maar net te laat..
agenten zouden me matsen heb nog koffie met ze gedronken en geholpen het spul uit me auto halen ( gooien met delovas )

Nou, dat pak je nog... hoe moet ik het noemen... sportief en nuchter op. Wat bedoel je met matsen? Als je gepakt bent met dit spul wordt je toch gearresteerd lijkt mij? Ik zou er wel wakker van liggen denk ik. Lijkt me niet bepaald prettig. Kan je misschien het hele verhaal vertellen zoals het in elkaar zit? Lijkt me interessant om te lezen.

Whahahahaha! :p Post-van-de-dag-award voor jou! +1

Hahaha idd echt schitterend.

Wat dacht je, zij beslissen over jou lot? :P

Lesje voor een ieder: Een politie agent kan jou van alles beloven, echter beslist de rechter over je lot.

Ahja misschien heb je geluk en wordt het gewoon afgedaan bij de officier van justitie. Al denk ik dat het je toch wordt aangerekend dat je het waarschijnlijk ook gewoon in een huis (woonwijk) had opgeslagen. Ahja verder is je leeftijd van groot belang he ;) 19 gok ik, was maar 2 jaar jonger geweest LOL

Hahaha idd echt schitterend.

Wat dacht je, zij beslissen over jou lot? :P

Lesje voor een ieder: Een politie agent kan jou van alles beloven, echter beslist de rechter over je lot.

Ahja misschien heb je geluk en wordt het gewoon afgedaan bij de officier van justitie. Al denk ik dat het je toch wordt aangerekend dat je het waarschijnlijk ook gewoon in een huis (woonwijk) had opgeslagen. Ahja verder is je leeftijd van groot belang he ;) 19 gok ik, was maar 2 jaar jonger geweest LOL

ben inmiddels 23, 19 toen ik account aanmaaktte :)
maar ach dat is het risico dat je neemt en zal wel een fikse geldboete worden, belalingsregeling treffen en je merkt het nauwelijks

Zijn zat mensen bij vooral jongeren voor wie vuurwerk een hoop geld kost, en een boete is dan rampzalig.

Voor de liefhebbers. Een Sinterklaasversie van de gebeurtenissen.
Hoor wie klopt daar 2011 refix.

Hoor wie klopt daar kinderen,
Hoor wie klopt daar kinderen,
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen het raam?

Tis oom agent zeker,
Die op zoek is zeker,
Ja Pools vuurwerk pakken ze zeker aan.

Oom agent, Oom agent,
Hij brengt een ieder een bezoek,
Hij neemt je spullen in beslag,
En je krijgt een boete aan je broek!

Koek koek!

Back
Bovenaan