Golf van politiebezoekjes n.a.v bestellingen in Polen

Uuuuuuuuuh volgens mij kun je op boetes NOOIT een betalingsregeling treffen... :D

een betalingsregeling kun je altijd treffen dat wil zeggen dat de boete hetzelfde blijft maar het kan in termijnen,moet de rechter wel meewerken.bv je moet 1000 euri betalen en je moet kiezen tussen de huur of de boete krijg je heus wel een regeling,mischien als je nog thuis woont niet omdat de rechter denkt dat je basis behoefte toch wel aanwezig is.

Nog steeds geen duidelijkheid of de pliesie een huiszoekingsbevel heeft. Dat vraag ik me nl af en betwijfel dat ten zeerste.

Nog steeds geen duidelijkheid of de pliesie een huiszoekingsbevel heeft. Dat vraag ik me nl af en betwijfel dat ten zeerste.

JE MOET DE POLITIE ALTIJD TEGENWERKEN.

Als ze je willen hebben dan moeten ze er ook ma een beetje moeite voordoen.
Vooral niet zeggen als ze naar boven lopen als de trapleuning loszit.

JE MOET DE POLITIE ALTIJD TEGENWERKEN.

Als ze je willen hebben dan moeten ze er ook ma een beetje moeite voordoen.
Vooral niet zeggen als ze naar boven lopen als de trapleuning loszit.

OMG wat een reactie weer... het tegenwerken van de politie heeft niet alleen 0,0% zin maar leverd je nog extra elende op ook..

En die mensen doen ook alleen hun werk maar en willen met oud en nieuw ook lekker bij hun familie zitten, n volgens de wet van aansprakelijkheid ben je nog aansprakelijk ook als hij door de trapleuning van je trap af lazerd....

mensen die illegaal vuurwerk hebben lopen risico om gepakt te worden, ik heb ook geen hoge pet op van oom agent met zijn geflits langs de snelweg maar ik kies er toch voor om 150 ipv 120 te rijden....

denk eens na voordat je iets neerzet.

Nou ik ben dus ook dom geweest
Mijn pakket hebben ze bij de post onderschept.
Niets thuis gevonden want ik heb ten slotte nog nix gehad.
Aleen nu krijg ik proces verbaal,
Iemand die ongeveer weet hoeveel?

Nou ik ben dus ook dom geweest
Mijn pakket hebben ze bij de post onderschept.
Niets thuis gevonden want ik heb ten slotte nog nix gehad.
Aleen nu krijg ik proces verbaal,
Iemand die ongeveer weet hoeveel?

Dat is wel heel erg dom, het is zelfs bij het NOS geweest!
maar je boete gaat via OvJ

NOS ja?
Maar ik hoop dat het meevalt afwachten dus :-)
Dat zal toch zeker ik heb tenslotte niets aangehad dus vandaar dat ik dacht dat het meevalt en is me 1ste x

Wat een jank topic. Ik ben blij dat ze dit doen. Iedereen roept hier ik kan er mee omgaan. Maar waarom zijn zoveel achterlijke jongeren dan nog elk jaar een lichaamsdeel kwijt. Of word er zoveel vernield. Ik zeg flink controleren. Elke pakje controleren. Hoe sneller van deze zooi we af zijn. Hoe minder overlast van kapotte dingen. Hoe minder gezeik zeer waarschijnlijk. Over het legale vuurwerk. En ja ik heb nog nooit illegaal vuurwerk gekocht of in bezit gehad, Ik ga die risico op een hoop gezeik en een boete niet lopen voor een idiote knal.

Wat een jank topic. Ik ben blij dat ze dit doen. Iedereen roept hier ik kan er mee omgaan. Maar waarom zijn zoveel achterlijke jongeren dan nog elk jaar een lichaamsdeel kwijt. Of word er zoveel vernield. Ik zeg flink controleren. Elke pakje controleren. Hoe sneller van deze zooi we af zijn. Hoe minder overlast van kapotte dingen. Hoe minder gezeik zeer waarschijnlijk. Over het legale vuurwerk. En ja ik heb nog nooit illegaal vuurwerk gekocht of in bezit gehad, Ik ga die risico op een hoop gezeik en een boete niet lopen voor een idiote knal.
Waarom er dan nog zoveel "achtelijke jongeren" een lichaamsdeel kwijt zijn? Omdat zij er niet mee om kunnen gaan. Realiseer je dat de vuurwerkfora maar een héél klein deel van de Nederlandse bevolking die vuurwerk afsteekt vertegenwoordigen.

Elk pakje controleren is niet haalbaar. Kost een vermogen. Waarvoor? Die paar knallers? Doen ze niet, en wil ik niet ook. Waarom? Niet omdat ik vuurwerk bestel via de post, maar omdat die kosten ergens door betaald moeten worden. Nu kost een binnenlands pakketje bij TNT €6,75, maar als ze alles moeten controleren kost dat al snel €10! Dat mogen onschuldige mensen gaan betalen dus. Je had zo in de regering kunnen gaan zitten met die opmerking trouwens; iedereen en alles controleren, verhaal de kosten maar op een ander. Dag privacy, Dag geld, Dag welvaart.

@Fernando93
Krijg sterk het vermoeden dat er hier een schijnheilig boontje spreekt..
Dus jij hebt nog nooit iets van illegaal vuurwerk afgestoken?
Jij bent altijd heilig geweest?..
Nou dan.
Via de post is idd niet slim maar om zo iedereen over een kam te scheren?..
Waarom?

Waarom er dan nog zoveel "achtelijke jongeren" een lichaamsdeel kwijt zijn? Omdat zij er niet mee om kunnen gaan. Realiseer je dat de vuurwerkfora maar een héél klein deel van de Nederlandse bevolking die vuurwerk afsteekt vertegenwoordigen.

Elk pakje controleren is niet haalbaar. Kost een vermogen. Waarvoor? Die paar knallers? Doen ze niet, en wil ik niet ook. Waarom? Niet omdat ik vuurwerk bestel via de post, maar omdat die kosten ergens door betaald moeten worden. Nu kost een binnenlands pakketje bij TNT €6,75, maar als ze alles moeten controleren kost dat al snel €10! Dat mogen onschuldige mensen gaan betalen dus. Je had zo in de regering kunnen gaan zitten met die opmerking trouwens; iedereen en alles controleren, verhaal de kosten maar op een ander. Dag privacy, Dag geld, Dag welvaart.

Dat van die jongeren is zeer eenvoudig te verklaren. Ieder jaar heb je jonge aanwas, zoals dat heet. Als dat niet zo zou zijn, dan zou de mensheid een probleem hebben.

Voorlichting is dan ook niets iets dat je kortstondig moet doen, maar iets waar je voortdurend aandacht voor moet houden. Evenals het up to date houden van informatie die je nodig hebt voor voorlichting. Daarnaast moet je voortdurend aandacht houden voor de communicatiestijl van je voorlichting. Vooral op deze vlakken scoort voorlichting met betrekking tot vuurwerk in Nederland erg slecht.

@Fernando93
Krijg sterk het vermoeden dat er hier een schijnheilig boontje spreekt..
Dus jij hebt nog nooit iets van illegaal vuurwerk afgestoken?
Jij bent altijd heilig geweest?..
Nou dan.
Via de post is idd niet slim maar om zo iedereen over een kam te scheren?..
Waarom?

Ik ben Qua gedrag op school nooit een lieverdje geweest. Maar illegale spul nee. Ik was al b;ij dat ik op mij 13de rotjes mocht. En naar een slof ben ik dat ook altijd zat geweest. Ik ben gewoon meer een mens van de sier. En knal interesseert mij niet zo. Dan steek ik wel een knal cake af. Dus nee ik ben zeker geen heilig boontje. Maar illegaal spul kopen. Stelen of wat. Of ergens voor aangehouden worden nooit. Geschorst op school wel voor klappen uit delen. Dus ben half wel braaf half niet haha.

Elk pakje controleren is idd overdreven ja. Maar als je toch wat illegaal wil heb dan de ballen om het gewoon in BE te gaan halen. En voor de post mensen is het idd niet gevaarlijk tot er keer brandje komt bij TNT en daar toevallig enveloppen vol cobra,s liggen. De kans is gigantisch klein. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje :)

Elk pakje controleren is idd overdreven ja. Maar als je toch wat illegaal wil heb dan de ballen om het gewoon in BE te gaan halen. En voor de post mensen is het idd niet gevaarlijk tot er keer brandje komt bij TNT en daar toevallig enveloppen vol cobra,s liggen. De kans is gigantisch klein. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje :)

Ik heb ook de ballen voor bels ga er vaak zat naar toe woon namelijk 20 minuutjes van Baarle af
Maar deze x kon ik makkelijk aan delova rana enz komen en het is mislukt.
Maar goed nogmaals ik heb geen idee wat ik moet betalen maar ik denk dat het meevalt althans dat hoop ik omdat ik niks aan heb gehad.

Laatst bewerkt:
volgens mij kan je in belgie goed vuurwerkshoppen voor knal en sier ik heb vroeger ook via post besteld altijd goed gegaan maar tegenwoordig heb je de nsb lijn dus zie ik er vanaf.dan maar geen delova's eraser's of jokertjes,toffe's en golden dragons uit belgie zijn ook leuk

Back
Bovenaan