Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn wel uitspraken! Dan gaat hij op de lijst!
Absolute topper van oud en nieuw. Wat een mokergeile bizarre beuker is deze!!
Helaas overslag in de eerste cake, maar wat een gigantisch brede bak. En die salutes, ongekend hard! Must-buy, vind hem nóg dikker dan de Elegant Night van Funke!!!!
Helaas overslag in de eerste cake, maar wat een gigantisch brede bak. En die salutes, ongekend hard! Must-buy, vind hem nóg dikker dan de Elegant Night van Funke!!!!
Wel zelf even nagelopen. Maar inderdaad een absolute beuker!Zo dan, wat een beuker joh! En hij loopt lekker door, nog iets aan gedaan zelf of loopt ie van zichzelf zo door?
ik ga vanuit dat de boxen op de laatste filmpjes in het buitenland zijn gekocht (correcte aanname?). daaorop vraag ik me dan af als je deze in nl koopt, of die dan net zo goed presteert. of is er geen verschil tussen deze box in nl of bijv de.