Golden Bonfire Fanshape

Mooi spreiding, lekker breed dat zie je niet zo vaak. Die fanshape rijen geven een mooie volle lucht, in de straat zal dit echt wel dik zijn. Mooi!

Absolute topper van oud en nieuw. Wat een mokergeile bizarre beuker is deze!!

Helaas overslag in de eerste cake, maar wat een gigantisch brede bak. En die salutes, ongekend hard! Must-buy, vind hem nóg dikker dan de Elegant Night van Funke!!!!

Helaas overslag in de eerste cake, maar wat een gigantisch brede bak. En die salutes, ongekend hard! Must-buy, vind hem nóg dikker dan de Elegant Night van Funke!!!!
Dat zijn wel uitspraken! Dan gaat hij op de lijst!

Ik zeg dit er over : wat een geile bak is dit :)

Dat ziet er niet alleen top uit, dat klinkt ook perfect! Salutes komen echt goed over op film en de effecten zijn top. Gaat regelrecht op de lijst.

Toch besloten deze niet te noteren als must have en dan zie je deze film en reactie weer... Man, sowieso weer op de lijst, deze video is op alle vlakken overtuigend, nu al zin in deze!

Haha bizar dit, wat komt die ongekend dik over zeg. Als ik deze tegen kom gaat hij direct mee. Die salute's op het eind ook, komen goed hard over zeg.

Mijn golden fanshape, hield zich goed ondanks de wind. Ik denk dat Darksoul hem er wel iets beter op heeft staan. Salutes zijn snoeihard!

Heerlijke straatfilmpjes mannen! Bedankt voor het plaatsen! Ben blij dat die nog steeds in mijn doorgeschoven bestelling vertoefd.

Ziet er dik uit, heb hem zelf niet gehad maar op basis van de film vind ik de elegant night toch wel tikkie dikker, op die salutes na ;)

Zo dan, wat een beuker joh! En hij loopt lekker door, nog iets aan gedaan zelf of loopt ie van zichzelf zo door?

Voor mij zo op film beoordeeld een prima vervanger van de Elegant Night! Zeker als je deze in de freakactie op de kop kan tikken.

ik ga vanuit dat de boxen op de laatste filmpjes in het buitenland zijn gekocht (correcte aanname?). daaorop vraag ik me dan af als je deze in nl koopt, of die dan net zo goed presteert. of is er geen verschil tussen deze box in nl of bijv de.

ik ga vanuit dat de boxen op de laatste filmpjes in het buitenland zijn gekocht (correcte aanname?). daaorop vraag ik me dan af als je deze in nl koopt, of die dan net zo goed presteert. of is er geen verschil tussen deze box in nl of bijv de.

Er zijn inderdaad importeurs die verschillende batches voor verschillende landen importeren, maar naar mijn weten is Bonfireworks van oorsprong voor de NL markt geïmporteerd en wordt als bijkomstigheid ook in Duitsland verkocht.

Back
Bovenaan