Golden Bonfire Fanshape

Er zijn inderdaad importeurs die verschillende batches voor verschillende landen importeren, maar naar mijn weten is Bonfireworks van oorsprong voor de NL markt geïmporteerd en wordt als bijkomstigheid ook in Duitsland verkocht.
bonfireworks is een merk van dreamfireworks uit enschede nu ff uitgeleend aan rubro

Das mooi om te horen. Vind ik ook zo mooi aan dit forum: andere freaks helpen en zelf ook wat nieuwtjes meekrijgen kwa aanbiedingen/acties/producten, etc.
Lekker man, geniet ervan.
Mss dat ik die van mij in opslag houd ligt aan t weer

Had ik graag willen hebben dit jaar, vind 'm net zo goed als de Fall Out Zone van Surex.

Nou, met mijn film moet ie in een mum van tijd uitverkocht zijn :tongue2:
Dit was afgelopen jaarwisseling het laatste product wat we afstaken. Tijdstip ben ik kwijt, maar het was niet eens extreem laat. We hadden bewust een héle dikke compound voor het laatst bewaard. Dit ding schiet echt onzettend breed! Je moet er wel de ruimte voor hebben. Maar dan komt ie ook echt waanzinnig over. Die salutes naar het einde zijn pleurishard! Gruwelijk box hoor! :blink:

Nou, inderdaad, met zo een film ben je snel overtuigd.
Helaas, ooit in bestelling staan, nu balen dat ik hem niet opnieuw besteld heb. Maar er zullen meer straat films komen dan toch.

Nou, inderdaad, met zo een film ben je snel overtuigd.
Helaas, ooit in bestelling staan, nu balen dat ik hem niet opnieuw besteld heb. Maar er zullen meer straat films komen dan toch.

Kreeg deze niet geleverd helaas, ben benieuwd of er uberhaupt veel voorraad van was.

Hij was zeker op voorraad, ik heb hem vanmiddag gewoon meegekregen.
Wat een bak was dit, dit was de enige Nederlandse bak die niet onder deed voor de Funke boxen die ik had.
De salutes zijn snoeihard!

Back
Bovenaan