Go4Gold [Ass.]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2602
Artikelnaam: Go4Gold
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 4 x 19 schoten
Effectomschrijving: New 2020 EXTREMELY IMPRESSIVE!
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 175,00
Folderprijs : € 149,-
Onlineprijs : € 99,95,-
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

attachment.php

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Schijnen 30mm cakes te zijn!

Benieuwd naar de uitwerkingen, hoop op n 2.0 van de Fairytail cakes!

Over de labels valt wat te zeggen, ik vind het redelijk goedkoop overkomen. Wel leuk zo de doorlopende tekst. Heeft de naam / slogan iets te maken met Joel Beukers? Zou een interessante samenwerking zijn!

Heel benieuwd! Ik hoop op echt goede goudcakes met elk een ander effect die enorm lang blijven hangen, gecombineerd met wat subtiele kleuren, kom maar door!

Label is niet helemaal mijn smaak, maar de inhoud hopelijk des te meer. Ben erg benieuwd naar het filmpje!

Label vind ik totaal niet intressant kan oh zo mooi zijn of oer lelijk uiteindelijk gaat het om de inhoud en hoe hij presteerd

Een 30mm assortimentje is altijd welkom. Zeker als 't de kwaliteit van een Fairytail waarborgt.

Design vind ik verschrikkelijk.

Een 19 shots assortiment moet ik ieder jaar in mijn collectie hebben. Als deze set op het niveau van Fairytail assortiment zit dan komt het helemaal goed

Ik hou gewoon van 19 shots 30mm cakes, ben hier wel benieuwd maar, verschillende soorten goud is heerlijk. Golden kamuro, golden willow, donker en licht goud. Moet wel lang blijven hangen dat goud net zoals bij de eerste cake van de royals fireworks (rip) golden power. https://youtu.be/b9JTjKtpNUY

Ik heb niet zoveel aan labeltjes kijken.

Hoop dat er binnenkort weer demo avonden plaats kunnen vinden.

Ik hou gewoon van 19 shots 30mm cakes, ben hier wel benieuwd maar, verschillende soorten goud is heerlijk. Golden kamuro, golden willow, donker en licht goud. Moet wel lang blijven hangen dat goud net zoals bij de eerste cake van de royals fireworks (rip) golden power. https://youtu.be/b9JTjKtpNUY
Helaas gaan we zo iets nooit. Meer zien!
Goud tot de grond.. wauw ik hou daar van.
Maar past niet meer in de wetgeving van nu.
Helaas.. ik R.I.P met je mee:wink:

Mooie set voor een euro'tje of 50-60 denk ik.

Ben zeer benieuwd hoeveel kruit deze 19 schots cakes hebben. Daar zal de prijs dus van afhangen, maar het zou mooi zijn als ze met min. 340 gram gevuld zijn en dan bovenstaand prijskaartje gaan krijgen.
Maar het is Evo/Weco, dus ik verwacht dat dus zeker niet.

Back
Bovenaan