Christmas station.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt christmas radio eigenlijk al op de skyradio?

Volgens mij draaien ze voor sinterklaas (5 december) al kerst liedjes toch?

Heerlijk om al die gelijkgestemden op dit forum te zien :kerst:

Ik heb voor mezelf elk jaar een viertal nummers die ik vanaf oktober begint te luisteren.
De lijst heet “pre Christmas’s”
Dit omdat het niet direct kerstnummers zijn, maar deze wel met winter/ kerst geassocieerd worden..

1. A winterstale - Queen
2. The power of love - Franky goed to Hollywood
3. Leave love enough alone - Doug Ashdown
4. Halleluja- Lisa Lewis

Enjoy !

Wanneer komt christmas radio eigenlijk al op de skyradio?

Volgens mij draaien ze voor sinterklaas (5 december) al kerst liedjes toch?

Dan is het af en toe geloof ik en in de nacht van 5-6 december gaat hij helemaal om.

Dan is het af en toe geloof ik en in de nacht van 5-6 december gaat hij helemaal om.

Klopt inderdaad. Eind november komen er met enige regelmaat kerstnummers voorbij (vanaf +/- 25 nov) en dan gaat het om 5 tot 10 kerstnummers per dag. In de nacht van 5-6 december wordt het volop kerstmuziek, echter vorig jaar is er besloten om niet Sky Radio Christmas op de FM uit te zenden, maar om er ook ''gewone muziek'' doorheen te draaien. Dat was meen ik 1 om 1.

Klopt inderdaad. Eind november komen er met enige regelmaat kerstnummers voorbij (vanaf +/- 25 nov) en dan gaat het om 5 tot 10 kerstnummers per dag. In de nacht van 5-6 december wordt het volop kerstmuziek, echter vorig jaar is er besloten om niet Sky Radio Christmas op de FM uit te zenden, maar om er ook ''gewone muziek'' doorheen te draaien. Dat was meen ik 1 om 1.

Tnx heren voor de info!

Hier lekker streamen op de google home`s door het hele huis incl badkamer...."Hey google stream sky radio christmas" en gaan.

Staat hier ook elke dag op. Beetje over het forum struinen, websites bekijken en straatfilmpjes.

Ik kreeg zojuist bericht dat er een kerstnummer voorbij kwam op de reguliere Skyradio!

Om nog even wat aanvulling te geven op het hoe en wat er omheen verder: een aantal jaren ging precies in de nacht van 5 op 6 december het station om. Hoewel er al wel wat kerstmuziek te horen was daarvoor werd het dan in december heftiger, maar pas tegen de kerstdagen echt (bijna) fulltime kerstmuziek.

Afgelopen jaar hadden we nog voorgenomen om een soort te gaan nachtbraken tot die omzetting om 12 uur 's nachts, wanneer ook de bijbehorende jingles van Skyradio de kerstjingles werden, maar dat was vorig jaar al voor 5 december het geval, dus dat mislukte een klein beetje (maar was alsnog wel grappig :))

Tot zover mijn inzichten, voor wie het wat kan boeien :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan