Ghostbuster

Nou, dat was dan wel een heel tijdelijke actie, want in Almere staat ie nu voor 179,95...:bonk:
Bij andere shop in het midden van het land wel voor redelijke prijs, 119,95.

Die boeketten met White Strobe/Blinkers klappen goed zeg!
De rest is ook goed, maar de burst en effectgrootte komen van een afstandje meestal wat beter over.

Deze vond ik ook goed overkomen, spreiding en burst waren goed.
Effecten waren vermakelijk en de schiet richting is een ware toevoeging.

Dit was wel een van de betere op de demo. Hoop voor iedereen dat deze er niet mee stopt na het 1e schot ;)

Dit was één van de betere producten gisteravond. Goede burst, grote boeketten, mooi variatie in schietrichtingen en diverse effecten. Prima doosje dus!

Wel opvallend dat dit al wat langer bestaand product goed overeind blijft bij deze straffe wind. Net als de Rainbow. Toch een mooi selling point.

Heb deze nu in relatief korte tijd 2 keer live gezien. En zeker een van de betere bakken tijdens de demo's. Al zou ik zelf sneller de Obsessed meepakken.

Ook weer een dikke topper. Een aanrader voor iedereen. Vooral de 3e cake was heel mooi met die falling leaves erbij. Ik vind Wolff de beste importeur van dit moment :D

Wauw die burst bij de blinkers!
Wat was dit een steengoede bak!!
Helemaal met bovenstaande eens.
Denk dat Wolff vuurwerk een van de stabielste importeurs is van dit moment.
Complimenten

Vond de 1e cake wat tegenvallen maar daarna was alles goed! Vooral cake 3 inderdaad, deze was prachtig, super rond en keiharde burst.

Back
Bovenaan