SkoebieVuurwerk
VWC lid
Keurig!Ik ben al geknakt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Keurig!Ik ben al geknakt!
Gaat deze bak normaal voor 200 dan ik heb hem een aantal jaar geleden zelf ook gehad maar wist niet dat de prijs zo fors gestegen is bij de begin post staat ( adviesprijs). 130 euroIn deze tijd kun je dit zeker een mega deal noemen. Laagste prijs die ik dit jaar heb gezien is €112,50.
189,95 normale prijs nu..Gaat deze bak normaal voor 200 dan ik heb hem een aantal jaar geleden zelf ook gehad maar wist niet dat de prijs zo fors gestegen is bij de begin post staat ( adviesprijs). 130 euro
Waar is dit?Bekijk bijlage 1805623dit is geen mega deal lijkt me volgens mij ligt de prijs rond de 125 normaal?
Vuurwerk tilburgWaar is dit?
ik was niet op de hoogte dat deze zo erg in prijs was gestegen maar lees meerdere berichten dus een nette dealAls 5 dagen voor de verkoopdagen nog mega deals verwacht raad ik toch aan om het forum volgend jaar "iets" eerder te volgen.
125 euro voor de ghostbuster is wel een uitzonderlijk lage prijs voor deze tijd van het jaar.
Had het wel geweten als ik nu nog iets moest bestellen. Meer dan prima prijs voor de laatste week, ook nog gevarieerd en een stevige burst als je het topic mag geloven.Als 5 dagen voor de verkoopdagen nog mega deals verwacht raad ik toch aan om het forum volgend jaar "iets" eerder te volgen.
125 euro voor de ghostbuster is wel een uitzonderlijk lage prijs voor deze tijd van het jaar.
ja de webshop is helaas al gesloten sinds vanochtend dat wist ik ook niet :(Had het wel geweten als ik nu nog iets moest bestellen. Meer dan prima prijs voor de laatste week, ook nog gevarieerd en een stevige burst als je het topic mag geloven.