Ghostbuster

Heeft iemand deze gefilmd? :p

Hutter heeft gefilmd!

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?52179-Demo-AVRI-oosteind-2018

2e video, op 3:25.

Edit: Moet wel bij gezegd worden dat Wolff vorig jaar bij AVRI samples heeft geschoten van nieuwe compounds. Time Machine, Colourfull Clouds en Jackhammer waren daar vorig jaar de dikste van de show, maar productie bleek uiteindelijk toch een stuk minder te zijn. Hou er dus rekening mee dat het hier een sample betreft.

Laatst bewerkt:
Ziet er niet verkeerd uit, mooie crackking willow waaier ertussen. Burst lijkt niet zo hard? Kan ook aan de video liggen natuurlijk.

Hierbij mijn filmpje. Helaas zit er wel wat tijd tussen het afgaan van de cakes. Voor een mooie doorlopende box moet je deze dus zelf doorlonten.

Zag deze net voorbij komen op een website, kende de box niet maar kwam op het filmpje erg goed over. Verbaas mij dan ook dat er nog zo weinig reacties over de box zijn.

Deze is echt dikke prima hoor! Mooi gevarieerde box met goede burst. Voor mij één van de toppers van vorig jaar.

Wat een topkwaliteit. Had deze samen met Something Different al vroeg in het jaar besteld en was toch blij verrast door de kwaliteit van de Wolff-compounds. De Ghostbuster is een mooi afwisselende box met I-shape en fanshape. Ook hier viel het doffe lanceergeluid en de burst op en de mooie vorm van effecten.

Weet iemand wat de gemiddelde freakprijs voor de box is?

Zie de box nu voor een freakprijs staan wat hoger ligt dan de aangeven adviesprijs in de startpost. Zijn de prijsstijgingen een voorbode voor de rest van het jaar? Vond het wel opvallend.

Back
Bovenaan