Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dat is zeker vreemd ja .
dan zal er wel een fout in het sas hebben gezeten.
was het er maar eentje die dat deed of deed het hele doosje dat ?
zowat het hele doosjevond ze eigenlijk wel leuk maar ik schrok wel toen ik er dichtbij stond want zoiets verwacht je niet
Paar keer in Italië een 8'' bottomshot bijna in me nek, 2,5'' salutes op 3m afstand, 5'' ground salute van een batteria op 10m afstand, maar voor de rest niks geks eigenlijk.
Af en toe een 8 inch cilinder van een goeie meter lang die op je af komt geslingert van een paar hondert meter hoogte maar verder niet veel geks idd.
Paar keer in Italië een 8'' bottomshot bijna in me nek, 2,5'' salutes op 3m afstand, 5'' ground salute van een batteria op 10m afstand, maar voor de rest niks geks eigenlijk.
Af en toe een 8 inch cilinder van een goeie meter lang die op je af komt geslingert van een paar hondert meter hoogte maar verder niet veel geks idd.
Zo iets als in dat filmpje van mij bedoel je?
http://www.youtube.com/watch?v=scUPLBipvJA&feature=player_embedded
Hier schiet een Bomba da Tiro de lucht in, maar breakt niet en komt dus met een rotgang naar beneden. Aangezien wij vrij dichtbij stonden was het maar de vraag waar die terecht kwam, Dus namen wij de benen om een stuk naar achter te rennen. Uiteindelijk viel de cilinder ongeveer 35 tot 40 meter van ons vandaan! Een beetje geluk gehad dus!
Waar is ie ?
hahaha nee dat verwacht je zeker niet .
en als het hele doosje zo lekker knalde kun je er donder op zeggen dat het met een fout te maken heeft![]()
leuk om dit soort dingen te lezen![]()
mijn gekste ervaring met vuurwerk was dat toen ik vorig jaar een tomahawk wou
afschieten, er geen londje aan zat:(
100 euro voor niks
Dat mijn gekregen vuurwerk dummies voor mijn spreekbeurt het echt deden..
Dat noem ik nog eens een leuke stunt
Of het nou zo veilig is tijdens un spreekbeurt, is een ander verhaal![]()
Geweldig was dat het zit nog steeds in me geheugen gegrift maar dat even terzijde
Mijn gekste ding een cake die omvalt en blijft schieten maar de bombettes komen niet tot ontploffing.