Gekste ervaring met vuurwerk

Ik had een keer een fikkie gestoken voor de deur, kwam er een gek die een heel meterpakket het vuur in gooide, kwamen d'r allemaal effecten uit het vuur, knallen etc.

Ook een keer gehad dat ik 'n romeinse kaars in m'n hand had, maar hij werd kokend heet. Na een paar seconden kwamen er een paar balletjes tegelijk uit.

Ook een keer gehad, een vriend die had een wollen jas aan, maar hij had van die fluitpijltjes in z'n zak. Op de een of andere manier gingen ze aan waarna z'n hele zak in de fik vloog.

Ik had eerst toen ik een jaar of 8 of 9 was een beetje vuurwerk en toen als extra voor het eerst een echte vuurpijl!
aansteken, 2 meter afstand staan kijken maar toen steeg die niet op:( boem!!!! alles over me jas heen, gelukkig niks ernstigs gebeurt maar toen heb ik 4 jaar geen grote pijlen meer gekocht.

-Een romeinse kaars die een vriend vast had die vervolgens uit elkaar klapte.
-Sierpotjes die uit elkaar klapte.
-Zag een keer een mortier die horizontaal door de lucht ging, was wel mooi om te zien en ik zag het op grote afstand.

vorig jaar regelmatig gehad dat een grondbloem knalde en een groepje jongens schoot een asian thunder richting ons en die knalde tussen mij en een vriend in ik denk hooguit 2 meter van mij af, ik zag de effecten vliegen maar nadat ik achter die jongens aan was gerent zag ik gelukkig geen brandgaten.

Mijn ouders hadden nieuw huis gekocht , met mooi groot stuk grond er naast , dus ik ging met paar vrienden vuurwerkshow geven voor iedereen.
Was allemaal geweldig mooi en geslaagd !
later op die nacht hebben we wat flash reports 40g afgestoken onder water in diepe sloot die we lieten zinken met grind.
Enorme fonteinen vet lachen , naar door de schokgoven was het er stuk stuck van de muur gekomen :P

moeder vet pissed , maar bleek later slecht stuckwerk

kijk, dat jij van je moeder geen vuurwerk mag kopen en dus niks geks zal meemaken is tot daar aan toe, maar hou dan je commentaar voor je?
Ten 1e, stel je voor dat mij moeder al geringe tijd is overleden.
Dat zou jou nu een behoorlijk *** gevoel geven of niet?
Die opmerking mag je de volgende keer achterwegen laten.

Maar lees dit topic nou eens goed door.
Zul je zien dat er veel mensen zijn met 13 posts die even een stoer verhaaltje neerplenzen.
Neem nou dit als voorbeeld:
wat leuk dat iedereen zulke gekke ( eigenijk best grappige ) soms pijnlijke ervaringen heb gehad .

zelf heb ik niet zoveel geks meegemaakt behalve dat een aansteeklont binnen 3 seconden op was :S . ik vond dat best wel creepy.

en ik had een keer een romeinse kaars in de grond gestoken. maar deed hij het niet goed ofzo maar toen werd het een vette rookbom :P
Kijk, dat van die romeinse kaars kan ik nog enigszins begrijpen.
Onwaarschijnlijk, maar kán.
Maar dat een aansteek lont binnen 3 seconden weg is?
Dat gaat er bij mij niet in.
En aan het gebruik van de MSN emoticons te zien,
Is deze freak ook nog niet zo gek oud.
En kinderen houden van opscheppen, of niet dan?

Wat me óók opvalt, is dat er nooit echt gekke ervaringen zijn met de (voor de Nederlandse wet zwaar gevaarlijke) nitraten zijn...

Laatst bewerkt:
Ik was een jaar of 12 en aan het kijken bij het locale pleintje, net een nieuwe jas gehad dag ervoor, iemand steekt een voetzoekend gilpijltje af, vliegt op mij af tegen me nieuwe jas en trok een streepgat van 30 cm!!

Me ouders zouden die dag komen kijken,whaha ik dorsste niet te komen, bleef beter even op afstand ;)

Ten 1e, stel je voor dat mij moeder al geringe tijd is overleden.
Dat zou jou nu een behoorlijk *** gevoel geven of niet?
Die opmerking mag je de volgende keer achterwegen laten.

Maar lees dit topic nou eens goed door.
Zul je zien dat er veel mensen zijn met 13 posts die even een stoer verhaaltje neerplenzen.
Neem nou dit als voorbeeld:

Kijk, dat van die romeinse kaars kan ik nog enigszins begrijpen.
Onwaarschijnlijk, maar kán.
Maar dat een aansteek lont binnen 3 seconden weg is?
Dat gaat er bij mij niet in.
En aan het gebruik van de MSN emoticons te zien,
Is deze freak ook nog niet zo gek oud.
En kinderen houden van opscheppen, of niet dan?

Wat me óók opvalt, is dat er nooit echt gekke ervaringen zijn met de (voor de Nederlandse wet zwaar gevaarlijke) nitraten zijn...

als jij dat zo denkt dat vind ik dat best.
maar hou het dan teminste voor je.
en waarom moet je zoveel posts hebben
dit topic is er voor om je gekste ervaringen met vuurwerk te posten
en niet om op een ander te lopen zeiken.

stak keer romeinse kaars aan verkeerde kant aan, stak een stuk lont uit aan de onderkant, knalde in het midden open, in mijn hand

ik hrb ooit de blinq blinkie of die flitsdingen gekocht en stak hem dus aan
en toen een knal en ik dacht WTF een knal hoe kan dat en de knal was ook niet aller zachtst in de richting van een GLC of widowmaker

ik hrb ooit de blinq blinkie of die flitsdingen gekocht en stak hem dus aan
en toen een knal en ik dacht WTF een knal hoe kan dat en de knal was ook niet aller zachtst in de richting van een GLC of widowmaker

dat is zeker vreemd ja .
dan zal er wel een fout in het sas hebben gezeten :D .
was het er maar eentje die dat deed of deed het hele doosje dat ?

Back
Bovenaan