Geisterblitz 100

In ieder geval zou er duidelijk bij kunnen worden gezet dat het om de 2020 batch gaat, of als dat niet het geval is de 2019 batch.

Dat ben ik niet met je eens. De shop is nog niet open, je kunt niet bestellen en alle artikelen en prijzen moeten nog worden bijgewerkt. Er saat netjes op de voorpagina dat de site dicht is en dat er hard aan de voorbereidingen wordt gewerkt. Alleen bij bijv. de Triple X staat dat dit de 2019-batch is, het is niet te doen om bij elk artikel te vermelden om welk productiejaar het gaat. Om die reden heeft ook bijna geen enkele winkel dat.

Dat ben ik niet met je eens. De shop is nog niet open, je kunt niet bestellen en alle artikelen en prijzen moeten nog worden bijgewerkt. Er saat netjes op de voorpagina dat de site dicht is en dat er hard aan de voorbereidingen wordt gewerkt. Alleen bij bijv. de Triple X staat dat dit de 2019-batch is, het is niet te doen om bij elk artikel te vermelden om welk productiejaar het gaat. Om die reden heeft ook bijna geen enkele winkel dat.

Ja bij de meeste producten maakt het niet uit, dat klopt zeker. Maar bij een product waar van het onzeker is of de nieuwe batch net zo goed presteert is het wel handig. De Geisterblitz 2019 versie was zo abnormaal goed dat het er zeker bij moet worden gezet als het niet meer om die batch gaat. Maar goed ik hoop dat we na de demo van Mania weer weten over de 2020 versie.

De speculaties kunnen de deur uit.
De Nederlandse versie van vuurwerkmania is echt een tegenvaller ten opzichte van de Duitse versie.
De Duitse eindigt met waardige titanium salutes en de Nederlandse zoals aardig veel Nl Salutes cakes drie x niks dus.

Bron: demo vuurwerkmania gefilmd door pyro toro.

De speculaties kunnen de deur uit.

De Nederlandse zoals aardig veel Nl Salutes cakes drie x niks dus.

Bron: demo vuurwerkmania gefilmd door pyro toro.

Das ook compleet onzin wat je hier zegt.Dat deze versie een stukje minder is neemt niet weg dat je hier voor een leuke actieprijs zeker voor NL begrippen nog een leuke fluit/knal compound voor heb. T.o.v de duitse versie wel een schim ja.

Compleet onzin. Lezen is een vak apart en begrijpend lezen helemaal.
Ik zeg dat het een tegenvaller is ten opzichte van de Duitse versie.

Ik zeg niet dat je deze mindere versie niet voor een actieprijs niet moet kopen.
Dat is ieder zijn eigen keuze.

Het is een schim met de Duitse versie punt.

Compleet onzin. Lezen is een vak apart en begrijpend lezen helemaal.
Ik zeg dat het een tegenvaller is ten opzichte van de Duitse versie.

Ik zeg niet dat je deze mindere versie niet voor een actieprijs niet moet kopen.
Dat is ieder zijn eigen keuze.

Het is een schim met de Duitse versie punt.

Dan lees jij ook niet ik zeg toch dat het een schim is van de duitse versie, in beide topics zelfs. Maar om hem dan af te serveren in standaard NL knalcakes (daar citeer ik op) vind ik wel heel kort door de bocht. Zeker op basis van een filmpje, ik stond er gisteren live en op basis van standaard NL cakes zat ie dik prima nog.>>>>Lees maar een schim van de duitse versie idd

En dan moet ik begrijpend lezen.:wink:

Ik citeer letterlijk jouw laatste zin als mijn laatste zin.
Dus ik heb jou laatste zin niet gelezen.
Oké.

En wat ik zeg is complete onzin.
Prima dat je tevreden bent met de nieuwe versie.
Prima als je mijn mening kort door de bocht vind.

Ik probeer liever nog een 2019 batch te scoren.

Goedendag verder.

Ik citeer letterlijk jouw laatste zin als mijn laatste zin.
Dus ik heb jou laatste zin niet gelezen.
Oké.

En wat ik zeg is complete onzin.
Prima dat je tevreden bent met de nieuwe versie.
Prima als je mijn mening kort door de bocht vind.

Ik probeer liever nog een 2019 batch te scoren.

Goedendag verder.

Maak het verder niet al te dik, tis weekend. Daar heb je groot gelijk aan een 2019 versie te scoren.

Wat een verschil met de demo zeg, dit is toch gewoon eigenlijk valse informatie vanuit Mania?
Lijkt me sterk dat ze op de demo een slechtere versie schieten dan dat er geleverd wordt.

Wat een verschil met de demo zeg, dit is toch gewoon eigenlijk valse informatie vanuit Mania?
Lijkt me sterk dat ze op de demo een slechtere versie schieten dan dat er geleverd wordt.

In het nieuwe Geisterblitz-topic loopt er al een hele discussie over. Ik heb vervolgens contact gezocht met Vuurwerkmania zelf en dit was hun reactie:

"De officiële productvideo is afgelopen zomer in China gemaakt van de productievariant. Van de versie van afgelopen jaar was namelijk geen officiële productvideo voor handen. De versie die gisteravond op de demo is geschoten, is dezelfde als die in de video. Het item is al binnen en wat gisteravond is geschoten, is productie. En wordt al massaal ingekocht."

Dit betreft dus een officiële reactie van Vuurwerkmania zelf.

In het nieuwe Geisterblitz-topic loopt er al een hele discussie over. Ik heb vervolgens contact gezocht met Vuurwerkmania zelf en dit was hun reactie:

"De officiële productvideo is afgelopen zomer in China gemaakt van de productievariant. Van de versie van afgelopen jaar was namelijk geen officiële productvideo voor handen. De versie die gisteravond op de demo is geschoten, is dezelfde als die in de video. Het item is al binnen en wat gisteravond is geschoten, is productie. En wordt al massaal ingekocht."

Dit betreft dus een officiële reactie van Vuurwerkmania zelf.

Klinkt geloofwaardig, maar de doffe klappen die je in de video ziet, kwamen er zeker niet vanaf. Het lijkt wel alsof er een Chinees op een grote trom meeslaat:

unnamed.jpg

Hier het filmpje wat Mania zelf heeft gepost. Waarom niet de film van de demo? Komt nu helemaal niet meer geloofwaardig over.

Back
Bovenaan