Geisterblitz 100

Helemaal mee eens gizmo75

Iedereen was sceptisch over deze bak en na oud en nieuw kan toch iedereen beamen dat wij over de kwaliteit niks te veel hadden gezegt.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik denk toch wel dat het een feit is dat veel knalcakes niet het gewenste niveau halen. Dan snap ik heel goed dat iemand wat voorzichtig doet om hem aan te schaffen. Gelukkig bleek bij de Geisterblitz dat het daadwerkelijk haalbaar is. Toch denk ik dat het goed is om ieder product een kans te geven voordat we het tot de grond afbranden.

Er zijn altijd genoeg die de gok wagen voor de rest om het een jaartje aan te kijken...met het risico van een nieuwe minder batch. Elk jaar weer hetzelfde bij een aantal producten, heerlijk die traditionele nostalgische dingetjes. Is toch eigenlijk waar de hele jaarwisseling op drijft? Beetje keuzestress en frustratie hoort er net zo bij :thumbup:

Zelf ben ik al zo ruim voorzien dat deze nog aanschaffen overkill wordt. Ga ik niet intrappen. Misschien (voor) volgend jaar.

Is deze versie slechter dan, of heb ik iets gemist?

Ik denk dat je wat hebt gemist.
De 2019 versie was bijzonder goed voor Nederlandse begrippen, deze was van oorsprong voor Duitsland.
Daarom spreekt Sirens over de Duitse versie. Echter zal er nu een Nederlandse versie komen, en ik acht de kans echt klein dat hij weer zo goed zal zijn.

Risico op teleurstelling is te groot. Ik kijk het nog minimaal een jaartje aan.

Dat is inderdaad waar, en dan is de prijs ook wel een dingetje vergeleken met vorig jaar.
Wellicht in een pyro mondaydeal of een andere openingsactie ?? Maar anders laat ik hem ook lekker staan.. in afwachting van de ongetwijfeld vele reacties

Ik denk dat je wat hebt gemist.
De 2019 versie was bijzonder goed voor Nederlandse begrippen, deze was van oorsprong voor Duitsland.
Daarom spreekt Sirens over de Duitse versie. Echter zal er nu een Nederlandse versie komen, en ik acht de kans echt klein dat hij weer zo goed zal zijn.

Betekent dit dat er voor duitsland een aparte versie komt en voor Nederland een aparte? Of vissen de duitser dit jaar ook naast het net dan?

Ik zag dat de Duitse winkels ook de versie met kooi gaan aanbieden ( de Nederlandse versie dus ). Ofterwijl, zelfde product.

Zoekterm Geisterblitz op Google kom ik hem ook tegen bij een Nederlandse dealer.
Wel 2x zo duur als vorig jaar.
Maar helemaal misleidend door een foto met label van vuurwerkmania, een foto van de "originele" en een video van de "orginele"

Echt zonde dat mooie producten vaak bij de 2e batch kapot worden aangepast.
En ja dit is speculatie bij dit product.

Gelukkig nog de 2019 batch weten te bemachtigen voor 88 euro bij postenhandel nord����

Zoekterm Geisterblitz op Google kom ik hem ook tegen bij een Nederlandse dealer.
Wel 2x zo duur als vorig jaar.
Maar helemaal misleidend door een foto met label van vuurwerkmania, een foto van de "originele" en een video van de "orginele"

Die shop is nog niet open en in de tekst staat erbij dat dit artikel later dit jaar tegen een actieprijs te bestellen is. Ook was bij het aanmaken van het artikel geen beeldmateriaal beschikbaar van de NL-versie. Zodra dat beschikbaar wordt gesteld zal dat worden aangepast.

Die shop is nog niet open en in de tekst staat erbij dat dit artikel later dit jaar tegen een actieprijs te bestellen is. Ook was bij het aanmaken van het artikel geen beeldmateriaal beschikbaar van de NL-versie. Zodra dat beschikbaar wordt gesteld zal dat worden aangepast.

In ieder geval zou er duidelijk bij kunnen worden gezet dat het om de 2020 batch gaat, of als dat niet het geval is de 2019 batch.

Back
Bovenaan