Infinity

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6845
Artikelnaam: Infinity
Bruto Gewicht: 7.736 gram
Netto kruitgewicht: 1.360 gram
Aantal schoten: 117 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Deze topper verdient een podium! Ongekend avondvullende vuurwerkshow met 117 shots. Spanning en sensatie gegarandeerd!
Tijdsduur: 75 seconden
Tube diameter: 20mm
Kartoneenheid: 1/3
Adviesprijs: €89,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6845-Infinity-kopiëren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Voor 90 euro echt een gave box! Die eerste cake is echt om te smullen, en de salvos daarna maken het een budget topper! Aanrader, of in ieder geval het overwegen waard!

Het betreft hoogstwaarschijnlijk een "China filmpje" of de beschrijving klopt niet. 90 euro voor een net over de 100sh 20mm box heb ik het er niet voor over. Kun je een brute 30mm bak voor krijgen.

Adviesprijs van €90,-, dan zal de prijs bij de meeste freakwinkels toch wel aantrekkelijk worden. Op film komt die goed over, maar zoals burstduo al aangeeft het blijven China filmpjes..

Adviesprijs van €90,-, dan zal de prijs bij de meeste freakwinkels toch wel aantrekkelijk worden. Op film komt die goed over, maar zoals burstduo al aangeeft het blijven China filmpjes..

deze is echt wel wow wow, maar mee eens china filmpjes heb je weinig aan moeten de productie hebben

Het betreft hoogstwaarschijnlijk een "China filmpje" of de beschrijving klopt niet. 90 euro voor een net over de 100sh 20mm box heb ik het er niet voor over. Kun je een brute 30mm bak voor krijgen.

De catalogus zegt 20/25/30 mm :wink: Dus dat maakt het zeker een interessante bak!

Klopt dit wel? Dit lijken mij zeker geen 20mm schoten. Zo ja, en als dit productie is dan overweeg ik 'm. Het begin is al zeker om van te smullen.

Klopt dit wel? Dit lijken mij zeker geen 20mm schoten. Zo ja, en als dit productie is dan overweeg ik 'm. Het begin is al zeker om van te smullen.

In post 8 wordt gesproken dat dit een mixed kaliber bak is, dat zou een hoop verklaren. We wachten het af.

Tof blok dit. Wel eentje die niet echt een geheel is en bestaat uit drie delen. Elk deel wel erg mooi naar mijn mening. Enige jammere is dat er niet echt een finale in zit, maar ik denk dat deze vooral met het eerste deel imposant is in de straat.

In post 8 wordt gesproken dat dit een mixed kaliber bak is, dat zou een hoop verklaren. We wachten het af.

Had ik niet eens gezien. Het kaliber is ook niet het eerste waar ik naar kijk. Wel naar de kwaliteit van het vuurwerk. Soms presteren 25mm blokken beter dan 30mm. We zullen zien :D

Had ik niet eens gezien. Het kaliber is ook niet het eerste waar ik naar kijk. Wel naar de kwaliteit van het vuurwerk. Soms presteren 25mm blokken beter dan 30mm. We zullen zien :D

Ik ook hoor en het is niet soms, maar met grote regelmaat dat de 25 mm beter presteert dan de 30mm cakes.

Kan best een leuk ding zijn, echter kunnen ze de omschrijving 'avondvullende vuurwerkshow' beter weglaten, dan zou die namelijk 6 uur duren ipv 60 seconden.:)

Back
Bovenaan