[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dat ik dit jaar jullie kant op kom maar als ik die fire festival coupon probeer dan moet ik er 2 afrekenen om korting te krijgen. Klopt dit? Misschien een bugje in samsung/android browser. Niet dat ik er zelf wat aan heb maar ik dacht ik zal het toch even melden.

Wat er precies gebeurd: ik doe een Fire Festival in mijn mandje. Vervolgens geef ik de couponcode in. Daarna staan er opeens 2 in mijn mandje.

Het is van belang dat de je de code/coupon invult als er het artikel nog niet is toegevoegd!
Ik ben druk bezig of ik dit anders gefixt kan krijgen maar op dit moment lukt dat nog niet anders

Thanks, geweldige prijs trouwens. Jammer dat ik al elders besteld heb anders kwam deze er zeker bij. Voor mensen uit midden Nederland: sla je slag!

De freak actie loopt nog tot en met 30 november, profiteer dus nog snel van de freak prijzen.
Omdat onze normale verkoopsite ook weer draait zijn er een aantal op-op artikelen verhuist naar de normale site.
Zou je die nog willen bestellen, kan je die op vuurwerkhuizen bestellen en voeg ik ze samen

Nog iets meer dan een weekje en dan is het voor dit jaar weer gebeurd met de Freak actie!
Dus profiteer nu nog snel van de prijzen :)

Helaas heb ik de Junk van de freaksite afgehaald, deze is helaas bij Vuurwerkmania uitverkocht.

Voor de liefhebber heb ik ng wel beperkt de Airbomb van Vuurwerkmania beschikbaar, mocht je hier interesse in hebben stuur dan even een mail naar [email protected]

Voor de mensen die reeds een of meerdere bestellingen hebben geplaatst bij ons dit jaar, we zullen begin december een vernieuwde afhaalbon mailen waar alle bestellingen op zijn samengevoegt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan