hardstylegek19
VWC lid
Goedenavond
Wij hebben ze nog beperkt staan, deze gaan straks op vpd weer tekoop zijn (batch 2019).
Dus houd de site goed in de gaten.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wanneer komen deze online op de site

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goedenavond
Wij hebben ze nog beperkt staan, deze gaan straks op vpd weer tekoop zijn (batch 2019).
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Kan je ook vragen aan de leverancier of deze tegen dezelfde prijs een nieuwe batch krijgt? Eentje aankopen komt me later in t jaar namelijk beter uit.Goedenavond
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Kan je ook vragen aan de leverancier of deze tegen dezelfde prijs een nieuwe batch krijgt? Eentje aankopen komt me later in t jaar namelijk beter uit.
Heeft iemand hier een sample video van. Het zal toch anders schieten dan de geisterblitz ?Oh jawel, exact dezelfde box. Zojuist opgehaald in Nijverdal.
Is Valk überhaupt alweer online dan om bestellingen te plaatsen? Of is het nog geduld geduld..?
Goedenmorgen
We zijn met de laatste lootjes bezig om de site in te vullen en komen dan zsm online.
Ik denk minder harde knal en minder schelle fluit.
En zie hier: een nieuw hype-topic dreigt te ontstaan omdat er een aanname wordt gedaan. Ben benieuwd hoeveel pagina's het gaan worden met "Ik denk...", "Ik hoop...", "Ik verwacht...", enz.
Maar goed, ik zal toehappen: waarop heb je jouw gedachte gebaseerd? Want vorig jaar riepen talloze vuurwerkliefhebbers dat de Valk-versie noooooiittt zo zou worden als die in de Demo-finale en op de filmpjes. En toen werd het Oud & Nieuw en hadden heel veel mensen spijt. Waarom zou dat nu anders zijn?
Je hebt een punt. En mijn gedachte is misschien ook wel meer op gevoel. Ik heb hem vorig jaar gehad. En als de halve buurt naar mij toe komt en roept dat het illegaal spul is. Als er dan weer nieuwe gemaakt worden dan zegt mijn gevoel dat er wel iets aangepast zal wordenEn zie hier: een nieuw hype-topic dreigt te ontstaan omdat er een aanname wordt gedaan. Ben benieuwd hoeveel pagina's het gaan worden met "Ik denk...", "Ik hoop...", "Ik verwacht...", enz.
Maar goed, ik zal toehappen: waarop heb je jouw gedachte gebaseerd? Want vorig jaar riepen talloze vuurwerkliefhebbers dat de Valk-versie noooooiittt zo zou worden als die in de Demo-finale en op de filmpjes. En toen werd het Oud & Nieuw en hadden heel veel mensen spijt. Waarom zou dat nu anders zijn?