Geisterblitz 100

Mocht iemand uit friesland groningen drenthe ergens een voor mij kunnen meebestellen tegen betaling uiteraard, stuur me dan even pm want ik houd t liever lokaal en steenbergen of valk(nijverdal) is mij te ver weg.

Goedenavond

Wij hebben ze nog beperkt staan, deze gaan straks op vpd weer tekoop zijn (batch 2019).
Dus houd de site goed in de gaten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Kan je ook vragen aan de leverancier of deze tegen dezelfde prijs een nieuwe batch krijgt? Eentje aankopen komt me later in t jaar namelijk beter uit.

Kan je ook vragen aan de leverancier of deze tegen dezelfde prijs een nieuwe batch krijgt? Eentje aankopen komt me later in t jaar namelijk beter uit.

Goedenmorgen

Op dit moment is het nog niet bekend of hier nog een nieuwe batch van gemaakt gaat worden.
Dus zoals het er nu uitziet hebben wij de laatste aantal kartons hiervan staan en dan is het op=op.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is Valk überhaupt alweer online dan om bestellingen te plaatsen? Of is het nog geduld geduld..?

Kan niet wachten. Deze vorig jaar per 2 geschoten.. wat een monster! Als je zelfs maar een klein beetje freak bent zul je gegarandeerd geen spijt krijgen wanneer je deze bak aanschaft.
Gaat ontzettend hoog en geeft flinke foffe dreunen.

Misschien een optie om voor de nieuwe productie ook een nieuw topic aan te maken. Dit was natuurlijk meer een Duits product en nu komt er een nieuwe versie voor de NL markt. Misschien overzichtelijk om daar onderscheid in te houden :)

Ik denk minder harde knal en minder schelle fluit.

En zie hier: een nieuw hype-topic dreigt te ontstaan omdat er een aanname wordt gedaan. Ben benieuwd hoeveel pagina's het gaan worden met "Ik denk...", "Ik hoop...", "Ik verwacht...", enz. :wink:

Maar goed, ik zal toehappen: waarop heb je jouw gedachte gebaseerd? Want vorig jaar riepen talloze vuurwerkliefhebbers dat de Valk-versie noooooiittt zo zou worden als die in de Demo-finale en op de filmpjes. En toen werd het Oud & Nieuw en hadden heel veel mensen spijt. Waarom zou dat nu anders zijn?

En zie hier: een nieuw hype-topic dreigt te ontstaan omdat er een aanname wordt gedaan. Ben benieuwd hoeveel pagina's het gaan worden met "Ik denk...", "Ik hoop...", "Ik verwacht...", enz. :wink:

Maar goed, ik zal toehappen: waarop heb je jouw gedachte gebaseerd? Want vorig jaar riepen talloze vuurwerkliefhebbers dat de Valk-versie noooooiittt zo zou worden als die in de Demo-finale en op de filmpjes. En toen werd het Oud & Nieuw en hadden heel veel mensen spijt. Waarom zou dat nu anders zijn?

Niet om mee te doen aan een speculatie of ie meer of minder zal zijn dit jaar. Maar als er een versie komt die door onze keuringsinstantie heen moet, dan is het te verwachten dat Mania daar geen risico mee gaat nemen. Dus 'massaproductie' en ILT, lijk mij vanzelfsprekend dat het binnen de perken zal zijn. De 'Valk versie' was oorspronkelijk een Duits product die niet langs onze veel te strenge keuring is gegaan. Ik zeg niet dat het al vast staat dat deze Nederlandse 2020 versie minder zal zijn, maar dat zou natuurlijk wel realistisch zijn. Ik denk dat hij dat bedoelt. Al is er in theorie echt wel wat mogelijk: Grote stijghoogte + 4 gram nitraatflash zou makkelijk binnen 120db moeten kunnen en een flinke doffe dreun geven. Alleen in de praktijk is dat nog niet gelukt ( Saluted van VuurwerkTotaal, Tropic Scream Salute ). Maar ik laat me graag verrassen in december.

Los van dat lijk me een nieuw topic sowieso handig, nieuwe productie voor de Nederlandse markt verdiend gewoon een nieuw podium toch? :)

Helemaal mee eens gizmo75

Iedereen was sceptisch over deze bak en na oud en nieuw kan toch iedereen beamen dat wij over de kwaliteit niks te veel hadden gezegt.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Je hebt een punt. En mijn gedachte is misschien ook wel meer op gevoel. Ik heb hem vorig jaar gehad. En als de halve buurt naar mij toe komt en roept dat het illegaal spul is. Als er dan weer nieuwe gemaakt worden dan zegt mijn gevoel dat er wel iets aangepast zal worden

Back
Bovenaan