Geelse kanaalfeesten 2011

Zo ik heb van af vandaag lekker vrij tot volgende week.
Verheug me al op a.s Zaterdag :D
Hoop alleen dat het niet gaat regenen :sad:

I Think i'll be there to.

Can someone make a Google Map where the Fireplace is so that i can see how i must place my Cams to do a good Movie :)

Nog even een paar vraagjes.
Had ergens gelezen dat het vuurwerk naar achter is verplaatst, is het max nu nog steeds 150mm of word er een schepje bovenop gedaan, een uitstapje naar 8¨?

oja zijn er ook andere locaties om het vuurwerk te bekijken dan vanaf de kant van de ¨kermis¨. Rustig plekje aan de kant van het vuurwerk bijvoorbeeld? Wellicht ook wat dichterbij.

Ben benieuwd wat we te zien krijgen, hoop op ook wat exotisch materiaal, alle betrokken veel succes

Nog even een paar vraagjes.
Had ergens gelezen dat het vuurwerk naar achter is verplaatst, is het max nu nog steeds 150mm of word er een schepje bovenop gedaan, een uitstapje naar 8¨?

oja zijn er ook andere locaties om het vuurwerk te bekijken dan vanaf de kant van de ¨kermis¨. Rustig plekje aan de kant van het vuurwerk bijvoorbeeld? Wellicht ook wat dichterbij.

Ben benieuwd wat we te zien krijgen, hoop op ook wat exotisch materiaal, alle betrokken veel succes

Kermis?
Het vuurwerk staat op dezelfde plek als vorig jaar.

Is er ergens goed te eten halen trouwens?
Ik ben goed uitgehongerd, als ik zo'n lange reis heb afgelegd:p

Wajow, die heb ik nog niet opgemerkt in de tijden dat ik daar ben geweest XD
Bedankt, ga meteen even adres opzoeken:p

Aan de antwerpseweg zitten meerdere zaakjes. zoals eerder gezegd de mac, maar ook een chinees en een caffetaria waar je een heerlijke wickyburger kan halen.In hotel claridge kan je een kamer voor een paar uurtjes huren, als de nood hoog is.

Aan de antwerpseweg zitten meerdere zaakjes. zoals eerder gezegd de mac, maar ook een chinees en een caffetaria waar je een heerlijke wickyburger kan halen.In hotel claridge kan je een kamer voor een paar uurtjes huren, als de nood hoog is.

Ervaring? xD
Kost wel 45 euro per kamer zie ik, dat heb ik niet!

Hahaha ja dat weet ik, maar wil ook als dessert een ijsje xD

De mac is daar tot 4u snachts geopend (als dat niet veranderd is) dus op de terug weg kun je zelfs ook nog langs en voor de bij rijder kun je ook een blikje jupiler bij je menu nemen :D

Ervaring? xD
Kost wel 45 euro per kamer zie ik, dat heb ik niet!

Inderdaad ervaring ja, maar 45 euro is dan ook voor de hele nacht. En plezier gegarandeerd, er zullen vele freaks in het hotel zitten. Als je je twee keer laat vallen lig je bij de Mac binnen.

Back
Bovenaan