Geelse kanaalfeesten 2011

Dit jaar ook weer de consumentenshow voor de hoofdshow of niet?
Dat vond ik in 2009 wel leuk om te zien.

Afhankelijk van vervoer zal blijken of ik aanwezig kan zijn of niet.

De voorbereiding van de Geelse kanaal feesten is weer in volle gang, we hebben lekker weer besteld, in de week voor 2 juli af en toe een regenbui zodat we niet bang moeten zijn voor code rood! In de afgelopen jaren hebben we eerst een demo geschoten voor de prof show. Dit jaar hebben we besloten geen demo te schieten tijdens Geel, de reden hiervoor is simpel, er komen veel nieuwe super toffe producten aan, maar die zullen er op 2 juli nog niet (allemaal) zijn. nu niet gaan treuren, want dit heeft als gevolg dat we eind augustus of begin september gewoon nog een feestje organiseren! Uiteraard komt daar binnenkort meer info over op de forums. Over de profshow willen we niet teveel verklappen, ik kan wel zeggen dat het ook voor ons een tikje jammer was dat we tegenwoordig zo ver naar achter moeten i.v.m. de hoogspanningskabels, wat kun je doen……. MEER GROTE KALIBERS GEBRUIKEN!

Over de profshow willen we niet teveel verklappen, ik kan wel zeggen dat het ook voor ons een tikje jammer was dat we tegenwoordig zo ver naar achter moeten i.v.m. de hoogspanningskabels, wat kun je doen……. MEER GROTE KALIBERS GEBRUIKEN!

dus we gaan nu Themas maken met een minimum kaliber van 150mm.. en ieder thema tot een climax brengen met 300mm minimum.. bedoel dát zijn grote kalibers :wink:

Wij zijn dit jaar weer van de partij met z`n zessen in een grote partytent. Klein vuurtje erbij, kom gerust gezellig een praatje maken zou ik zeggen :)

misschien heb ik wat over het hoofd gezien, maar hoe laat is dezen show?
Corne, al wat meer nieuws over kaliber e.d.?

Er zijn nog geen tijden genoemd. Ik ga er vanuit dat het vuurwerk weer rond half 11/11 uur zal beginnen.

Ik ben er dit jaar ook bij met mijn vriendin en RR-emco, hoop weer op een mooie show.
Met een dikke salute finale!

Waar kan je het beste parkeren daar? Iemand een navigatieadres toevallig?

b.v.d.
Ik heb helaas geen navigatie-coördinaten voor je. Qua parkeren was het tot dusver telkens zo dat er langs de kade (op 1km afstand van "het feest") een ingang links het weiland in liep. Als je vroeg bent zet je je auto daar zo neer. Laatkomers moeten een paar euro aftikken, dacht ik. Ook wel overheen te komen.

---------

Ik heb er zin in mannen! :thumbsup: Ik ben met Roel rond 15:30 op de locatie en we gaan ook weer het nodige vastleggen. Kan bijna niet wachten.

Cameo

Zo kruitsnuivers,
de finale is geschreven en in mijn beleving zal het er heftig aan toe gaan. We hopen dat we een waardige afsluiter van de show zullen schieten. De zin is er, de spullen staan klaar en het fakkeltje brand.

Tot 2 Juli allen!

Back
Bovenaan