Geelse kanaalfeesten 2011

Heb wat problemen met mijn internet, maar wilde toch dolgraag alvast mijn film delen. Het was een fantastisch weekend, en een eer om aan zo'n show mee te mogen werken!

Groeten,

Wil

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:p

Ook ik, voel me zeer vereerd om voor zo'n show mijn steentje te hebben kunnen bijdragen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Iedereen bedankt! deze ga ik nog vaak terugkijken.

prima foto,s en films zie ik :cool:

heb gister avond een geweldige show gezien mooie effecten en een top finale.
ook het hele gebeuren er om heen was gezellig,nog even bij de opbouw geweest.
een hapje gegeten in Geel,en later in de avond nog even na gepraat in de vip-tent.

ik wil ook iedereen bedanken,ik zeg tot volgendjaar!! :cool:

ik heb nog wat foto,s.... are you ready:p

dsc00012__800x600__969.jpg

dsc00013__800x600__132.jpg

dsc00014__800x600__444.jpg

dsc00015__800x600__210.jpg

dsc00018__800x600__113.jpg

dsc00017__800x600__941.jpg

Zeker een leuk showtje gezien, stukken beter dan vorig jaar, lekker tempo en dikke finale.

Jammer alleen van de afstand, de kleine bommetjes komen gewoon niet echt over, ook kwa variatie in effecten vond ik het matig.

Maar al met al een super avond gehad, met een afterparty die de boeken in gaat:handsup:

Zeker een leuk showtje gezien, stukken beter dan vorig jaar, lekker tempo en dikke finale.

Jammer alleen van de afstand, de kleine bommetjes komen gewoon niet echt over, ook kwa variatie in effecten vond ik het matig.

Maar al met al een super avond gehad, met een afterparty die de boeken in gaat:handsup:

bedoel je de after party in de bosjes?
was geloof ik best een brandje na de show>?

verder vond ik de show ook leuk.
Mooie bommen gebruikt en een lekker tempo.
Het are you ready vond ik echt geniaal met die water mines...
Maar tog vond ik de salute finale maar matig..
Sommige zullen zeggen....jij bent gek!
Maar sommige groot kallibers shells knalde na genoeg even hard!
ook zag ik weinig thema's
maar goed.
Soms is een rag show ook erg lekker!
ik heb iig goed genoten:p

Super bedankt allemaal!

Damn, wat was dit een relaxte editie voor ons, van A tot Z is alles lekker gegaan.
Ook nu na de show is er veel leuks, namelijk het lezen van de reacties op de forums…!

Leuk, leuk ,leuk… elk jaar weer een beetje beter. Het blijft natuurlijk een moeilijke opgave als je op 300 tot 400 meter van het publiek staat en je boven de bomen moet uitkomen, maar de uitvoering was super.

Wat een weertje! Vrijdag zijn Wilfred, Gijs en onze Rob begonnen met het klaarzetten van de rekken, onze Corne en Torn gaan rijden voor het vuurwerk. zaterdag ochtend begon voor mij met een lekke band en niet het gereedschap deze te vervangen, beetje balen natuurlijk, maar toen ik rond 10u op locatie aankwam was er een ongelooflijk mooi beeld, serene rust, relaxed en zo goed als alles al geladen en een groot deel al doorverbonden/aangesloten. Dankzij een miscommunicatie van mijn kant was er nog even een pyroclock probleempje, maar dat was snel opgelost. Zoals je op de verschillende foto’s van de opbouw kunt zien stond alles er strak bij. In het begin van de avond kwamen de brandweer en de dienst der springstoffen de locatie bekijken/controleren, ook zij waren blij met wat ze zagen en gaven hun complimenten.

De vuurwerk liefhebbers zijn bekend met het systeem 10min voor de show, 5min voor de show enz, we hebben dat in Geel wel eens gedaan maar dit zorgde voor verwarring bij de meeste mensen, nu hebben we ze dus kort voor de show geschoten.
Ik las de opmerking “Amerikaanse show” We wilde zeker de show van vorig jaar niet kopiëren. Dus geen crossette beeld, geen goud beeld, geen falling leaves beeld…
Daarbij hebben we ook gekeken wat we extra konden doen met de beperkingen van deze locatie, met de toevoeging van fluiters, waterbengalen, tekst en strobo’s hebben we toch een ander verhaal kunnen brengen. Ook vond ik de timing van de show erg goed, het tempo zat er lekker in zonder dat producten in elkaar verdwenen, dit geld voor zowel de show als de finale.

Naast alle liefhebbers op de forums zijn er natuurlijk ook nog mensen die wat minder vaak met vuurwerk bezig zijn, maar inmiddels wel de weg naar Geel weten te vinden, ondanks dat deze mensen niet posten op forums moeten de bouwers toch weten dat er over gesproken wordt en jullie duizenden mensen een mooie avond hebben bezorgd! De kade stond weer goed vol, ook op de brug stonden weer veel mensen! Ik ben natuurlijk degene die van de Organisatie de schouderklopjes in ontvangst mag nemen, maar bij deze wil ik ze aan jullie doorgeven, ze waren echt helemaal lyrisch!

Wij hebben een super weekend gehad en willen graag iedereen die is komen kijken heel erg bedanken!

Special thanks:
Een dikke bedankt voor Tony en zijn mannen + vrouw voor het bedenken en neerzetten van een knallende finale die perfect liep. De “teaser”, ik trapte erin, geniaal!
Een dikke bedankt voor Christophe en zijn team van CBF pyrotechnics voor het bedenken en neerzetten van een supershow! De timing was super, van begin tot eind was de lucht een mooi gevuld pallet.
Een dikke bedankt voor Ramon en zijn team van pyromax voor jullie aansluitwerk.
Een dikke bedankt voor onze eigen mensen van het VWB team en Original voor het mee bouwen en de logistieke operatie.
Een dikke bedankt voor Wilfried van het limburgs vuurwerk team voor het maken van de tekst.

Lesley

Leuke aardig show mogen zien. Niet echt veel variatie in effecten, ook niet echt gebruik gemaakt van thema's, maar alles liep wel gewoon goed. Liever dat, dan zoals 2 jaar terug allerlei toeters en bellers er in stoppen en na 5 minuten de boel af moeten kappen omdat van alles mis gaat. Die blinkers op het water was verder een leuke verrassing, en daarna ging alles lekker volle gas er tegenaan. De afstand voor de show die hier werd geschoten was naar mijn mening toch wel iets te ver weg, maar ach.

Op naar volgend jaar.

Veel mensen dachten dat er een brand was. Dat kan betekenen dat jullie de grote pijp met vlam hebben gezien van 1 of ander bedrijf of de giga verlichting die na de show ontstoken werd waardoor we echt maar dan echt alles konden zien alsof het daglicht was.

De afstand van de show is helaas niet anders. De kabels die over de dijk en gedeeltelijk oud schietveld lopen zorgen ervoor dat je daar gewoon niet meer zou moeten schieten. Doe je dat wel dan is de kans op ongelukken behoorlijk groot. Voor de schieters is het ook niet de meest leuke plek, je kan hier eigenlijk niks bijzonders doen met cakes, single shots of mines. Geloof me maar, dat zou de organisatie ook wel willen, maar soms is het roeien met de riemen die je hebt.

Wat een geweldige show :D. Ik zou ook wel eens op het schietterein willen staan :p.
Whaha en uit de filmpjes maak ik op dat thunderboy nog geen 10 meter van Vinnie stond :p

Het is wel een echte "geel" show, raggen, raggen & raggen. Je moet er van houden, het is niet helemaal mijn ding, ik mis thema's, "rust" momentjes. Maar wel een betere show vergeleken met andere jaren.

Het is wel een echte "geel" show, raggen, raggen & raggen. Je moet er van houden, het is niet helemaal mijn ding, ik mis thema's, "rust" momentjes. Maar wel een betere show vergeleken met andere jaren.

er was wel even rust in het Are you ready moment :)
maar ik snap wat je bedoelt :)

Back
Bovenaan