Geelse Kanaalfeesten 2010

ik heb 2 vragen:
wat is het max kaliber dat word geschoten en is dit echt een show van : wooww!
?

vraag1: normaal gezien 6inch.. maar kaliber zegt NIETS over de kwaliteit van een show ( kan het niet vaak genoeg herhalen!!)

vraag2: De show zal de moeite waard zijn. Ze wordt geschreven en geschoten door mensen met een passie voor het vak.

Ik heb geen ervaring met deze show in voorgaande jaren, maar het lijkt mij wel de moeite waard zo te lezen. Ik ben objectief genoeg ingesteld om Original gewoonweg ervaren genoeg in te schatten (na al de ellende uit voorgaande editie) en dat zij geleerd hebben van de fouten die gemaakt zijn.

Ik moet zeggen dat ik Original graag een pluim geef voor het feit dat zij mensen met een passie voor vuurwerk een kans gaven (of geven?) zich te kunnen bezigen met hun (misschien maar eenmalige?) droomwens.

Dat kan ik tot op heden van weinig andere schiet bedrijven zeggen...behalve dan de betaalde workshop van Royal. En natuurlijk kan ik mij heel erg goed indenken dat men niet jan en alleman maar lukraak uitnodigt mee te werken. Ik heb dan ook het idee dat men heus wel heeft gekeken naar wie zij uitgenodigd hadden om mee te werken. Jammer dat ik dat gemist heb, ik zou het zelf ook graag eens van dichtbij meemaken.

Oh ja, ik denk dat een professioneel ingericht schiet bedrijf ook best fouten kan maken, dus dat lijkt mij ook geen volledige garantie dat alles maar goed gaat...Ook daar blijft wel eens wat staan, of liggen pontons verkeerd om opgesteld e.d. het blijft mensenwerk niet dan?

Genoeg daarover. Nieuwe ronde nieuwe kansen voor Original!

Misschien ga ik er ook maar eens een kijkje nemen dit jaar...

aangezien ik mijn vriendin meeneem,en ik nog nooit geweest ben,kan iemand mij dan vertellen wat er afgezien van het vuurwerk en het waterskieen nog meer te doen is?

Overigens zal ik dit jaar in Geel zijn net als vorig jaar.
Jammer dat Emmerich en Geel samen vallen, maar ik verkies Geel boven Emmerich in verband met de entourage in Geel.
En Emmerich hoop ik terug te zien op film

wel beetje jammer dat er (nog) totaal geen info is te vinden over Geel :p
maar zal nog wel komen,ik ben ook wel weer aanwezig :p :)

ja dat is ook zo vuurwerkfreak4live :D

ik hoop wel dat Original ofzo nog een tv-scherpje kan regelen daar.
zou wel heeel jammer zijn als we oranje moeten missen als ze die dag evt.moeten voetballen. :rolleyes:

wel beetje jammer dat er (nog) totaal geen info is te vinden over Geel :p
maar zal nog wel komen,ik ben ook wel weer aanwezig :p :)

Welke info wil je dan ?
Het is een show als andere jaren. Groot, veel effecten, max 6 inch, grote bonte finale en een dikke saluut finale erachteraan.

Laat het maar lekker stil blijven qua info.
Vorig jaar werd er zoveel ophef overgemaakt en het helemaal fout ging!
De goden verzoeken noemen ze dat ook wel.

en dit staat nu op vuurwerkbelgie.com :wink:

Geelse kanaalfeesten

3 juli is het zover! Geel 2010

Op dit moment zijn we de laatste puntjes op de I aan het zetten om er een flink spektakel van te maken. We hebben uiteraard iets goed te maken.
2,5 t/m 6inch, kogelbommen, cilinders, knallers gaan we er uiteraard ook een paar in verwerken, en uiteraard doen we het niet voor een paar honderd bommetjes!

In tegenstelling tot voorgaande jaren zijn we een klein stukje opgeschoven. Vanaf de publiekszijde bekeken staan we zo’n 200 meter naar links. Voorgaande jaren stonden daar veel kampeerders opgesteld, die zullen nu ook een beetje opschuiven zodat er genoeg plaats is.

Het programma ziet er als volgt uit: 22:00 demo van uitsluitend Belgisch consumentenvuurwerk en 23:00 de grote show.

In de consumentenshow en in de profshow zullen nieuwe producten geschoten worden. in tegenstelling tot vorig jaar zal de consumentenshow in een demo vorm geschoten worden zodat je weet welk product je ziet, er zal echter wel achterelkaar doorgeschoten worden met minimale pauzes. Een schietlijst van de consumentenshow zal binnenkort op de forums geplaatst worden.

Original Fireworks en de organisatie van de Geelse kanaalfeesten zijn erg blij met de steeds groeiende opkomst! Er is ook weer een kampeervergunning dus neem je tentje mee! Wij willen je erop wijzen dat het ten strengste verboden is om zelf vuurwerk mee te nemen naar dit evenement!

Tot 3 juli!
Original Fireworks

Bedankt voor het posten Remco, we gaan het van dichtbij meemaken.!!
Leuk weer de combinatie demo plus show

Back
Bovenaan