Garden of Eden

is het een must om ze door te lonten of kan ook los schieten?? tevens kan ik hem voor 159 euro krijgen. + een treasure island.

goede deal?

is het een must om ze door te lonten of kan ook los schieten?? tevens kan ik hem voor 159 euro krijgen. + een treasure island.

goede deal?

Dat is een goede deal ja want de treasure Island is een goede cake erbij en ja natuurlijk zijn ze los te schieten. dat is geheel aan jou.

Hoi kloesje,

Deze cakebox is zo gemaakt dat hij lekker in elkaar overloopt. Dus als je hem los gaat schieten mis je dit element. Het kan natuurlijk altijd, en volgens de wet mag je zelfs niet doorverbinden. Maar ik vind het een must om deze box door te verbinden.
Deze box kost overal ongeveer 150-160 euro. Dus voor 159 is een prima prijs. Bij deze box zie je ook dat winkels er vaak iets bij doen. Een treasure Island is een prima cake en ik zou hier niet ontevreden over zijn. Bij Kuiper in koekange krijg je er royal cakes bij, bij HdH een Fire surfer van Wolff. Dus volgens mij is de deal die je hebt prima.

greetzz

thnks voor de reacties. ik denk dat ik deze dit jaar maar eens gaan bestellen. had eerst 2 zenaboxen op het lijstje staan maar dit product ziet er erg goed uit. ik zal me ook nog eens in dat doorlont filmpje gaan verdiepen. dat moet het hopelijk lukken.

Laatst bewerkt:
al mensen die deze hebben gezien op de demo en hoe hij dit jaar presteert?
Ben erg benieuwd namelijk. Zit beetje op de wip met deze vak of ik hem wel of niet neem.
greeetzz

vandaag tijdens de demo gezien. het is en blijft een van de beste bakken van royal,
dit is zeer zeker geen miskoop

Echt een beest ja. De effecten hebben een breedte waar je u tegen zegt, en een lekker geweld. Niet goedkoop, maar dat is aan de effecten ook te merken een dikke 9 waard.

Eindelijk eens live gezien en wat een bak zeg, allemachies. Daar haal je een geweldige show mee in huis. Opvallend verschil met de films vond ik de prachtige kleuren in de eerste bak, en hoe het goud blijft hangen, heel mooi. Dikke salutes tussendoor die duidelijk harder zijn dan de rest (waarvan de bursts al flink stevig zijn), mooie afwisseling en lange duur. Dit was met Golden Power en de finale zeker het reisje wel waard :D en bevestigt m'n vermoeden dat dit qua kwaliteit/duur/afwisseling/prijs wel eens de beste bak des lands kan zijn.

Hierbij mijn filmpje van deze prachtbak geschoten tijdens een zeer mistige avond bij de Royal Winkeliersdemo 2013:

Deze moet je in het echt meemaken. Bakbeest van een box . Zoniet samen met de Golden Power de beste cakes die je kunt kopen op de NL markt. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Bij deze cakes heb je altijd de WOW factor. Dit komt door de snelheid,afwisseling en zeer harde bursts en zeer brede effecten.

Het is een topper. Alleen hopen dat het weer geen roet in het eten gaat gooien. Vorig jaar had ik hem ook, maar door de veel te harde wind en ook nog eens regen, ging die een beetje de mist in. Samen met 2 Golden Power en een China by Night heb ik deze al in de bestelling staan:D

Dubbel zo goed als vorig jaar (iedereen weet dat hij toen al geweldig was). In zeer positieve zin aangepast.

Deze en de Golden Power staan hier allebei voor de deur komende jaarwisseling.

Ook nu weer op de demo was het een topper van jewelste. Waarom nog prof halen als je zulke bakken hebt in Nederland ? Ja het is duurder als prof maar je loopt geen risico's :)

Tempo is perfect de effecten groot en de burst keihard!

Het was inderdaad weer top!

filmpje mooist in HD:

Blijf het fijn vinden van Royal dat ze het geloofwaardig houden door maar 1 product per keer te schieten!

Back
Bovenaan