Garden of Eden

Misschien een idee om dat snellere roze viscolont te gebruiken voor dit "pakket" in tegenstelling tot hetgeen wat nu gebruikt wordt voor het combineren van deze 6 500 grammers? Lijkt mij ook veiliger en prettiger voor de consument.

Ik lees hier en daar namelijk dat mensen niet (goed) wisten hoe het e.e.a. "gereed voor gebruik" moest worden gemaakt, of een serie van deze 6 500 grammers niet af ging doordat het huidige lont de aanlappende voorbij schoot.

Ik heb een veer om in iemands reet te steken:

zat vandaag (wazig als ik ben met teveel vrije tijd) nog even straatfilmpjes van Immortal Gold, Zena Cakebox en deze Garden Of Eden te bekijken. Wat viel me op:

Zena Cakebox is duidelijk de goedkopere van de drie, leuk maar tikje mager en eentonig. Mooi maar niet denderend.
Immortal Gold heeft wat prachtige effecten, weergaloos mooi maar 't is ook echt alleen maar goud hè, net als die van Zena.

Komt die van Royal langs; wat een langdurige rambak zeg! Tempo! En een diversiteit aan effecten joh! Goed kleur, wat goud (niet altijd even vol, beetje mager), crackling, goeie variatie met salutes. En dan in dit alles nog een soort van opbouw die, ondanks het toch al daverende geweld, alsnog voor een climax aan het einde zorgt.

Absoluut dikke topbak. Eén aankoop en je hebt een show voor in de straat, heb je verder niks nodig, dat is bij die andere 2 wel anders m.i. Ok, illegaal blijft absoluut dikker (én duurder) maar dichter daarbij dan dit kom je met ons legaal vuurwerk écht niet.

vaak twijfelde ik met doorlontblokken omdat voor mij het illegale circuit goedkoper is dan nederland's vuurwerk zelf. behalve bij deze. 240 schoten met wat korting rond de 130 euries.
Kan toch haast niet mooier als je kijkt wat je ervoor terug krijgt. ik zal deze hoe dan ook kopen!! 3 minuten rammen. toppertje

Was vorig jaar al onder de indruk van het constante presteren van dit blok en als ik de films terug kijk dan blijft dat zo.

Eén van de weinige blokken waarbij ik zoiets heb, 'even samendoen met wat vrienden en er dan twee/drie naast elkaar zetten direct na 00:00 uur om eens even flink door te beuken'. Kijken of ik een paar matties kan enthousiasmeren voor dit idee.

Hier heb ik al afgesproken met een maatje om de garden of eden per 2 te schieten. word knallen !

Dat is een aanrader ja!!.Had hem afgelopen jaar ook per 2 geschoten,niet normaal wat een bak geweld dat geeft.Hier nog een foto van de cakes uit de doos:

2di50eb.jpg

Ik deel de mening van Jupilerfreak volledig.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik deze vorig jaar heb laten liggen. Zal mijn schoonfamilie eens lief aankijken, daar is vaak wel iets mee te regelen;-)
Aan de andere kant komt er van Royal ook nog wel iets nieuws wat veel belovend is.
Leuk, leuk, leuk...
greetzz

ik vraag me af wat deze box kosten gaat .
ik heb mijn oude lijstje vast nog wel ergens liggen .
ik wil toch eens kijken wat al die projecten mij hebben gekost .
want het waren behoorlijk grote projecten .
ik zet hem wel op de wens lijst maar dan wel met een vraag teken .

ik vraag me af wat deze box kosten gaat .
ik heb mijn oude lijstje vast nog wel ergens liggen .
ik wil toch eens kijken wat al die projecten mij hebben gekost .
want het waren behoorlijk grote projecten .
ik zet hem wel op de wens lijst maar dan wel met een vraag teken .

De minimum prijs ligt rond de 150.- en dat is hij ook wel waard vind ik persoonlijk.

Zeker weten. Misschien neem ik er dit jaar wel 2. Ze zijn overigens wel iets duurder dan vorig jaar. Maar dat mag de pret niet drukken.:D

Back
Bovenaan