Garden of Eden

Waarom had ik deze nou niet gekocht? Ik vond het een twijfel gevalletje , maar aan de reacties te horen had ik hem gewoon moeten kopen. Misschien dit jaar als het nog mag van de regering.

Waarschijnlijk omdat een prijs van 150 euro je tegen gehouden heeft. Maar je je nu bedenkt dat je misschien een kans gemist hebt :p

Denk dat die doorlont boxen nog gewoon verkocht mogen worden hoor, zou niet weten waarom niet. Er worden geen wetten overtreden.

Waarom had ik deze nou niet gekocht? Ik vond het een twijfel gevalletje , maar aan de reacties te horen had ik hem gewoon moeten kopen. Misschien dit jaar als het nog mag van de regering.

Denk erover om er 1 te reserveren bij de winkel waar ik heb gewerkt. Die had er nog een paar.

Dit vond ik de mooiste doorlontcake die ik had. Alle 6 de cakes hadden hele mooie effecten. Veel variatie, harde burst en mooie heldere en grote effecten. 3 minuten spektakel, filmpje:

Zwaar genieten deze bak inderdaad,alleen moeten ze bij royal even kijken waarom de groene stars niet lekker ontbranden bij die witte waves.

Heb hem de 29ste ook toch maar mee genomen, maar wat een top bakkie voor legaal vuurwerk, en voor het geld heb je 3 minuten lang plezier!

Doorlonten heb ik hier gedaan met waterdichte QM en dat heeft denk ik wel geholpen met al die regen.

Ik zou zegen tegen RF Jeroen. Bestel er hier flink wat van dit jaar. En hou de prijs net zo scherp. En hij vliegt dit jaar letterlijk de deur uit. Denk dat als ik hem voor 139 kan krijgen dit jaar. Hem ook wel mee neem. Vooral als ik dit jaar het hele jaar door mij werk behoud.

Ik zou zegen tegen RF Jeroen. Bestel er hier flink wat van dit jaar. En hou de prijs net zo scherp. En hij vliegt dit jaar letterlijk de deur uit. Denk dat als ik hem voor 139 kan krijgen dit jaar. Hem ook wel mee neem. Vooral als ik dit jaar het hele jaar door mij werk behoud.

Bij Royal waren ze allemaal uitverkocht en dat waren er geen paar! haha! Toppertje vond ik zelf ook ook al heb ik m alleen op de demo's geschoten

Hoop dat ze nog een blok maken en dan alleen met het effect uit blok F dikke chry crackling wolken.:)

Een goed idee,voor degene hoop dan op een blok met die totaal andere effect je weet wel wat ik dan bedoelt:wink:
Bij een winkel waar ik werkte gingen ze als warme broodjes over de toonbank er werd zelfs gebeld alleen voor Garden of Eden.

Laatst bewerkt:
Ik heb het al gezegd in de Poll, maar voor mij mag dit het beste product van 2012 worden!
Zoniet, iig het beste product van Royal!

Niet alleen deze bak maar alles wat ik van royal had was gewoon zeer goed. Ik hoop dat ze deze hoge kwaliteit blijven leveren ook in 2013.

Back
Bovenaan