Garden of Eden

zoals op de laatste film zo komen de kleuren ook echt over? Want daar lijken ze er echt wel heel erg uit te springen. Of heeft dit te maken met instellingen van een camera?
Want het lijkt wel erg gaaf zo.
greetzz

Productie 2013 dus en echt van prima kwaliteit, vond hem vorig jaar met de demo beter worden i.v.m. droger worden, maar deze is gewoon nu al top, aanrader.
Past bij mij helaas zeker niet meer in het budget, daar hakt ie wel in namelijk, enige nadeel.

zoals op de laatste film zo komen de kleuren ook echt over? Want daar lijken ze er echt wel heel erg uit te springen. Of heeft dit te maken met instellingen van een camera?
Want het lijkt wel erg gaaf zo.
greetzz
Het is een tikje overdreven maar nog niet eens zó veel. Prachtig heldere kleuren, (ook) daar is Royal goed in.

Is deze echt zijn €155,- euro waard?

Ik vind het namelijk een beetje dezelfde effecten.
Tijdsduur is wel erg goed voor het geld!
Hoe groot zijn de boeketten, ze komen bij mij een beetje klein over, vergeleken met andere doorlont boxen.

Ik zat te denken aan de 6 elements van rubro verder of the pleasure islands van pronk.

Is deze echt zijn €155,- euro waard?

Ik vind het namelijk een beetje dezelfde effecten.
Tijdsduur is wel erg goed voor het geld!
Hoe groot zijn de boeketten, ze komen bij mij een beetje klein over, vergeleken met andere doorlont boxen.

Ik zat te denken aan de 6 elements van rubro verder of the pleasure islands van pronk.

Toch snap ik je reactie wel hoor. Vorig jaar de Garden in de straat gehad en lang niet alle effecten zijn om over naar huis te schrijven. Bijvoorbeeld de pistils met rode en groene blink of de af en toe slecht geordende gouden palmen met glitter op de tips...
Toch in alle gevallen nog steeds meer geweld dan de 6 Elements bijvoorbeeld.

De bursts en snelheid van de Garden zijn daarentegen heerlijk. Ik koop er één en laat 'm op dubbele snelheid lopen (vanaf 2 kanten aangestoken). Dan komt het sowieso wel goed :D.

Maar voor écht mooie en goed gevulde effecten zou ik de 4 seasons pakken oid. Daar loopt de Garden soms echt wel wat op achter.

Toch blijft ik hem een wereldbak vinden. Beter dan de Ïmmortal gold waar we verleden jaar allemaal lyrisch over waren. Ik sta de Garden of Eden na de Ïmmortal gold af en hij blaasde deze geheel weg.

Daarom heb ik deze bak alweer besteld dit jaar.

De Garden of eden is dit jaar ook verbeterd als je kijkt naar de kwaliteit van de effecten. Vergelijk maar eens een film van vorig jaar met die van de laatste demo. Het goud is een stuk beter geworden en ook die zilveren palmpjes branden beter.

Back
Bovenaan