Garden of Eden

Blijft een fantastische bak waarvan ik ontzettend blij ben dat ik hem 2 jaarwisselingen in mijn bezit heb mogen hebben. De beste die ik tot nu toe geschoten heb. Jammer dat deze niet meer terug zal keren. Nu maar hopen dat de Garden of Eden 2.0 net zo zal presteren!

gelukkig heb ik er nog een kunnen bemachtigen voor oud en nieuw voor dit jaar, top doorlontbak.
jammer dat deze niet meer terugkomt als de oude versie

Ik heb deze nog nooit live meegemaakt maar vraag me al jaren af wat deze cakebox zo bijzonder maakt!? Ik denk als je de cakes los op de markt zou brengen dat iedereen er zelfs commentaar op zou leveren ivm de wegspringende sterren bijvoorbeeld.
Ik heb hem ook voorbij zien komen voor ca 140,- maar zet voor dat geld toch liever een grote Rubro doos in de straat.

voor 140 koop je de immortal gold van Rubro maar die is ook ieder jaar wisselvallig.
we hebben hem 3 jaar achter elkaar geschoten waarvan 2 keer zelfs hapering in de 2de pot en
een keer plofte de 3 cake helemaal uit elkaar.
de garden of eden 1.0 heb ik nu 2 jaar achter elkaar gehad en die ging goed af,hoop dan ook dat deze
dit jaar wederom afgaat, blijft een topbak.
en ja smaken verschillen,ieder zijn eigen favoriet, de ene vind rubro goed,de ander zena en weer een andere royal of ander merk.

en bij een beetje speurwerk is de garden of eden 1.0 nog wel ergens uit te halen.
en ook nog voor een zacht prijsje als je vergelijkt met wat de meeste doorlontbakken tegenwoordig kosten ( ook met korting ).

20151030_092322.jpg

Het blijft jammer dat dit pareltje niet meer te koop is. maarrrrr

We zullen zien hoe deze gaat presteren dit jaar:p:D

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    11,1 KB · Weergaven: 1
Een keer live gezien op demo lopik. Daarna besteld en afgekeurd door de burger mannetjes ��������topbox was het

Back
Bovenaan