Garden of Eden

Had jij cake F niet in je doos zitten of zo?Teminste die van mij sloot totaal anders af met dikke chry crackling wolken.
Ik had helaas 2 maal cake C i.p.v. cake F. Hier kwam ik pas achter bij het doorlonten. Maar desondanks vondt ik het een geweldig blok.

Ik had helaas 2 maal cake C i.p.v. cake F. Hier kwam ik pas achter bij het doorlonten. Maar desondanks vondt ik het een geweldig blok.

Oke dacht al mis iets,wel jammer maar goed kan altijd gebeuren natuurlijk.
Volgende keer gewoon te plekke in de winkel checken of je A tm F hebt.

Net ff deze bak geschoten, heerlijk ding, alleen knalde pot D halverwege uit elkaar. Verder niks gebeurd omdat ik hem in de doos had zitten. Laatste stuk dus maar ff achterstevoren geschoten via reservelont van F. Ondanks dit voorvalletje een superbak

Persoonlijk hou ik er niet van om in QM te gaan knippen, doorlonten op de normale manier gaat dan dus ten koste van de snelheid, helaas. Ook 2 keer uit gegaan op de overgang van QM naar visco.

Rubro had dit m.i. beter voor mekaar door het roze visco.

Persoonlijk hou ik er niet van om in QM te gaan knippen, doorlonten op de normale manier gaat dan dus ten koste van de snelheid, helaas. Ook 2 keer uit gegaan op de overgang van QM naar visco.

Rubro had dit m.i. beter voor mekaar door het roze visco.

de immortal gold en 6 elements hadden ook gewoon qm hoor

Op z'n "janboerefluitjes" aan elkaar geknupt!
Ik had vonk overslag, dus dit hele showtje duurde zo'n 1,5 minuut!
Zeer heftig schouwspel kan ik je vertellen!! :D

Liep als een trein!

Liep als een trein!

Wat een topbak is dit.
Voor mij de onbetwiste nummer 1 doorlontbox.

Wat een topbak is dit.
Voor mij de onbetwiste nummer 1 doorlontbox.

Voor mij geldt hetzelfde, had hem op deze wijze doorgelont:

AB|C
----
FE|D

Ik had tussen AB en FE een karton met aluminiumfolie, en CD Had ik verticaal dus ook een karton zodat E en B onmogelijk konden worden aangestoken door vonkoverslag.

Volgend jaar dus zeker weer :)

(met dank aan newbeetledriver die alles gefilmd heeft)
Nog even eentje van 00.10uur 01.01.2013 "perfect doorgelont" mede door alle tips hier op deze site!

BTW ps jammer van de wind he?!

Laatst bewerkt:
Top bak was dit zeg, vrij laat pas besteld om toch nog eens te proberen maar hij was gewoon heel erg goed! Dikke bursts met mooie effecten en een moordend tempo.

ik zeg ook niet dat dat niet zois, maar hij zegt dat rubro het beter voor elkaar had, maar das dan alleen bij de 4 seasons, dus zoveel beter hadden ze het niet :D

Oh? Ik heb geen roze lont gezien op onze 4 seasons hoor?!

Btw, deze bak is echt een topper, maar in het laatste filmpje hoor je precies aan de reactie van het publiek wat ik had. "zooohoo" Waarom? Dat eind is echt saai.. hij moet aan het eind gewoon ff lekker rammen.. de wow factor mist helaas een beetje aan het eind. Maar verder zeker een top product :)

Waarom had ik deze nou niet gekocht? Ik vond het een twijfel gevalletje , maar aan de reacties te horen had ik hem gewoon moeten kopen. Misschien dit jaar als het nog mag van de regering.

Back
Bovenaan