Garden of Eden

Wat een topper !!! hij deed het perfect knalde inderdaad de rubro blokjes eruit. Volgend jaar zekers weer super royal..

Hij ging ook hier perfect, met behulp van het filmpje van markHE alles doorgelont, was minuten lang genieten!

Wat een bak was dit!!! Liep goed door, mooie effecten, snoeiharde burst, salutes die er duidelijk bovenuit kwamen. Minuten lang stond iedereen met open mond te kijken. Heerlijke bak!
Royal bedankt, jullie hebben er een tevreden klant bij. Ga zo door!!

Echt waar wat een ziek blok is dit zeg, absoluut het beste (doorlont) blok van 2012 wat je momenteel in NL kan krijgen, helaas heb ik het totaal verprutst vraag me niet hoe maar al m'n doorlontbakken heb ik steeds opnieuw moeten aansteken GGrrr

Wat een fantastisch blok! Prachtige effecten, harde burst en de salutes waren hard! Nog bedankt voor de doorlont video, hij liep heel lekker achter elkaar. Had 'm pas rond 2e afgestoken toen het lekker rustig was :D Dit is voor mij de doorlont box van het jaar!

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn filmpje. De eerste cake is helaas niet gefilmd, dus hij start bij cake B ;)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Volgen jaar weer 1 en wellicht 2 kopen! Wat een top bak was dat! ondanks de regen en harde wind hoorde je toch de oesss en aahss nog. Wij hebben de straat waar we te gast waren weer prima vermaakt!

Echt wat een superbak inderdaad, de salutes waren echt hard.
Super royal, volgend jaar weer, misschien een 2e doorlontbak erbij laten maken met 4x500 grammers die je dan eventueel aan de garden of eden kan doorlonten ?:)

Ik hoop dat het doorlonten allemaal gelukt is:) hier ging het in ieder geval perfect met mijn manier bij jullie?
Heb hem precies doorgelont volgens jouw filmpje en het is helemaal goed gekomen. Nogmaals bedankt voor de duidelijke uitleg ;).
Ik kwam er gisteren bij het doorlonten achter dat ik cake F niet had, daarvoor in de plaats wel 2 maal cake C. Meer mensen die dit ook hadden ?

heerlijke bak. effecten waren net zo groot als de immortal gold net iets kleiner als de event 4 seasons van rubro. tempo was ook goed, effecten wisselend en de salute's toch wel wat harder als de rest. helaas stopte hij na de D, denk dat ik de lont niet goed had beschermd tegen de regen, toen de F aangestoken bij de reserve lont en ook toen weigerde de E om af te gaan. helaas maar zeker een geweldige bak en ondanks dat zeer geslaagd en blij dat hij er bij was. effecten waren groter dan ik verwachte omdat er gezegd werd dat het wat klein overkwam, maar ze waren vergelijkbaar met de immortal gold die we ook hadden ;)zeker een aanrader dit.

Super dikke pot alleen klapte de mijne wel bij de vijfde pot op de grond uit elkaar en heb dus 2 potten niet kunnen zien

Laatst bewerkt:
Mooie doos! alleen ging hij 3 keer uit, dit was de enige doos die ik visco op visco had door verbonden.
maar dit is helemaal in de soep gelopen, bij 2 cakes liep de lont gewoon niet door, ik heb de cakes weg moeten gooien omdat de hoofdlont en de reserve lont beide opgebrand waren erg jammer dus.
voor de rest waren het mooie cake's maar mijn effect voorkeur ging toch meer naar de rubro blokjes.

Perfecte bak, salutes gingen ook goed hard, de rubro doosjes hadden hier dik het nakijken mee, vooral de zwaar overgewaardeerde immortal gold en de 6 elements, royal for king!

Same here ! Echt een super blok. Bij mij liep hij mooi in 1x keer door en die salutes waren ook echt heerlijk. Halve buurt heeft ervan genoten (behalve de haters). Stak hierna een immortal gold af maar dat is toch ff stukken minder. Hopelijk mag deze nog verkocht worden aldanniet in andere verpakking o.i.d.

Ik hoop dat ik deze volgend jaar nog kan krijgen, want wat baal ik dat ik deze niet had. Was zelf wel tevreden met de immortal gold, maar als deze nog beter is, moet ik hem hebben volgend jaar!

Wat een prachtig blok was dit! Als afsluiter 2 tegelijk geschoten, hele straat verlicht en ondergedompeld in enorme cracklingwolken. Helaas stopte eentje na cake A en de ander ging helemaal niet af (lont uitgegaan). Daarna de ene bij cake B aangestoken en de ander opnieuw aangestoken en toen gingen ze weer helemaal tegelijk. 3 minuten geweld, heerlijk! Als deze er volgend jaar nog is, koop ik m absoluut weer!

De laatste weken veel op dit forum gekeken, eerst om de keuze te bepalen en later om het doorlonten af te kijken. Gevolg: garden of eden gekocht, en doorgelont tot een vloeiend geheel. Zag er super uit en de hele straat genoot mee. Iedereen super bedankt voor het delen van de kennis!

Ik hoop dat het doorlonten allemaal gelukt is:) hier ging het in ieder geval perfect met mijn manier bij jullie?

Hallo MarkHE en andere mensen. Volgens mij heeft Royal er wat fans bij, ik ben er iig één van hij was prachtig! Doorlonten ging heel strak, zonder enige vertraging doorgelopen. Had trouwens de visco lontjes laten zitten en via een sneetje het QM op elkaar gezet. Voor de zekerheid de potten in de kooi teruggeplaatst (maar dan andersom he....). Kijk nu alweer uit naar het volgende jaar!

Nogmaals dank voor de tips en ik kijk uit wat Royal volgend jaar gaat bieden, de GOE mag van mij blijven.

heerlijke bak,volgend jaar zeker weer 2 .
en toch blijft het een raar verhaal dat je zelf moet gaan doorlonten
voor mij niet zo een probleem maar voor een leek kan dit gewoon verkeerd uitpakken.
verder een dikke 9 voor deze bak

Ik vond hem ook prachtig, en ook de tijdsduur was erg lekker. De crackling op het eind gaat ook flink tekeer en de straat genoot lekker mee.

Back
Bovenaan