Garden of Eden

Je loopt wel iets meer risico op pauzes. In heb een aantal demo filmpjes gezien waarbij in 1 van de eerste 5 cakes lontdoorslag plaats vindt. Zo'n cake kan alles er in 10 seconden uitgooien...

Zit je met een pauze van 15 seconden....

Hmmm, daar heb je wel een punt.

Voordeel vindt ik dat het veel makkelijker is. Binnen een minuut heb je dan alles aan elkaar zitten.

We zien nog wel ff :)

Als je gewoon de visco afknipt en de QM in elkaar steekt gaat het goed. Als je de cakes in 2 rijen van 3 met de cakes per rij in de lengte zet kom je prima uit. Ook is het gewoon mogelijk de cakes door te lonten in de doos. Dan ben je alleen wel wat langer bezig. Het doorlonten in de doos hebben we nu trouwens al meerdere malen gedaan op demo's. De makkelijkste manier blijf toch 2 rijen van 3. Aluminiumfolie om de QM tape om de cakes en vlammen maar.

Als je gewoon de visco afknipt en de QM in elkaar steekt gaat het goed. Als je de cakes in 2 rijen van 3 met de cakes per rij in de lengte zet kom je prima uit. Ook is het gewoon mogelijk de cakes door te lonten in de doos. Dan ben je alleen wel wat langer bezig. Het doorlonten in de doos hebben we nu trouwens al meerdere malen gedaan op demo's. De makkelijkste manier blijf toch 2 rijen van 3. Aluminiumfolie om de QM tape om de cakes en vlammen maar.

Ik ga iig voor optie 1. Geen zin in moeilijk gedoe en wil er zeker van zijn dat hij goed afgaat.

Wat baal ik ongelofelijk dat ik deze bak niet meer kan aanschaffen, nog proberen in te ruilen voor een ander product maar dat was niet meer mogelijk.

Ik weet zeker dat je hier (bijna) 3 minuten van zal genieten, enorm grootte boeketten, harde knallen, mooie kleuren, goed tempo, en de prijs is ook in verhouding! In mijn ogen de beste 'doorlont-bak'!

2 voor in de vooravond....wat schiet jij dan wel niet om 00.00u :D:shocked:

Om 00:00 doe ik niets mij te gevaarlijk.
Dan staat iedereen buiten met gevaarlijk pakketten spul wat alle kanten op gaat.
Maar daarna,dat kan ik nog niet bekend maken,nou voor uit dan maar 1 onderdeel = 12X .......ha ha
Film zal zeker wel online komen in het nieuwe jaar en kunnen we er met z'n allen nog div malen van genieten.

Gisteren in Amersfoort gezien en moet zeggen, kortere afstand, liep lekker door en maar 2 cakes vielen mij echt tegen.
Blijf erbij, die laatste bak maakt het meeste goed, dat is echt een topper!

Op basis van de reacties hier en indrukwekkende filmpjes heeft deze het voor mij gewonnen van de six events (tijdsduur helpt ook trouwens). Zojuist besteld in Hoogkerk. We gaan het zien. Hoop wel dat mijn straatgenoten een eventbox hebben staan om te vergelijken :)

bij anovuurwerk in milheeze

Hele leuke goede winkel.
Aardige mensen.
Maar Milheeze licht wel ff ruim 100km van Nijmegen vandaan.
Ik begrijp uw enthausiastme over deze winkel want ik vind het een van de beste op dit moment.
Maar Nijmegen licht niet echt in de omgeving.

Hele leuke goede winkel.
Aardige mensen.
Maar Milheeze licht wel ff ruim 100km van Nijmegen vandaan.
Ik begrijp uw enthausiastme over deze winkel want ik vind het een van de beste op dit moment.
Maar Nijmegen licht niet echt in de omgeving.

dat is alleen maar A50 afrijden en ben je er zo..

Ik hoorde dat hij inmiddels in uitverkocht,en dat hij niet meer op voorraad is. Klopt dat? Is wel enorm balen dan. Heb ik eindelijk budget,kan ik de mooiste bak van nl (in mijn ogen),niet stoken,:p ***** zeg ik dan maar,als het klopt!

Ik hoorde dat hij inmiddels in uitverkocht,en dat hij niet meer op voorraad is. Klopt dat? Is wel enorm balen dan. Heb ik eindelijk budget,kan ik de mooiste bak van nl (in mijn ogen),niet stoken,:p ***** zeg ik dan maar,als het klopt!

Uitverkocht bij royal. Dus dat wil zeggen dat alle blokken inmiddels bij de winkels liggen en hij niet meer naleverbaar is aan winkeliers.

Heb hem net besteld bij Ano Vuurwerk. Wel 45 minuten rijden, maar dat heb ik er wel voor over voor dit mooie stukje vuurwerk ;)

Tnx Brian! En net mijn dealer,heeft hem niet meer,:sad:

PLaggenmarsch in hardenberg heeft hem nog weet ik, niet zo veel meer! Vanuit olst is dat nog te doen volgens mij. Sprak gisteren iemand van Royal, diegene vertelde dat de garden of eden in bijna heel het land is uitverkocht! Behalve bij plaggenmarsch en ik meende dat ze zeiden Hol.

Back
Bovenaan