Garden of Eden

Tip: bedek het qm af met aluminiumfolie, zo ver kom je dat vonken bij komen !

Gr Zwitsal

Zoals je op de foto kan zien hangt de QM boven de tubes die moet je sowieso wegwerken.
Anders is de kans groot dat er in eens meerdere cakes staan te knallen haha.:p

Edit: Als ik de foto nog is bekijk,dan begint cake f bij de reservelont
Klopt dat?

Ik heb even snel wat foto's gemaak hoe je deze weer in de normale doos kan krijgen.
Ik heb helaas op dit moment geen tijd meer om tekst+uitleg aan te geven. maar als je goed de fotos bekijkt, dan moet je uit komen, zo moeilijk is het niet.

Gr. Rob

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

Bijlagen

• 5.jpg
    5.jpg
    163,6 KB · Weergaven: 0
Mods, verwijder dit maar, ik maak later wel wat, want het uploaden geeft veel problemen nu.

Thnx

Bijlagen

• 17.jpg
    17.jpg
    102,1 KB · Weergaven: 0
Duidelijk hoe dit moet. Goed laten zien hoe de qm op qm verbinding werkt. Dit zijn voor degenen die dergelijke bakken aangeschaft hebben, echt goede bijdragen.

Super gedaan Rowy!

Vraagje Rowy: Had je de Garden of Eden op de demo ook zo doorgelont? Waarom ging het op jullie demo dan mis (het doorlonten bedoel ik dan)....

Die had ik doorgelont en op andere manier dmv quickfuse boven langs dus zonder de cake's open te maken. Alleen sloeg 2 keer het visco uit door de kracht van de quickfuse.

[
Super bedankt Hans! Aangezien ik hem ga bestellen,is dit heel handig,:) F,D,B,E,C,A zo ga ik hem schieten!

Een aanvulling: Ik zet hem op de whishlist voor volgend jaar! Heb er even over moeten twisten,maar qua wat ik allemaal wil,het past gewoon weg niet,:sad:

Gaat vrijdag besteld worden! Qua budget toch goed gekomen,:) En hij is helemaal super zoals die is! Tempo is super en constant,veel variatie. Zowel effecten die ik echt super vindt,als effecten die ik normaal zal mijden. Maar de combinatie met tempo en kwaliteit,maken het een geweldige bak!

net weer gezien ik ben helemaal overgehaald door skyrider,smilli,stef-kaboom is gewoon mooie potten/blok
lekker tempo einde lekker knallen gewoon super goed.

ik zeg bestellen!!!!

Als je gewoon een mooi stukje vuurwerk wilt om 12 uur is deze bak echt ideaal,alles zit er in om een mooi showtje neer te zetten.

Back
Bovenaan